Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin tänään ekaa kertaa Subway ravintolassa.

Vierailija
12.04.2015 |

Ja olipa siellä monimutkaista saada syödäkseen:\ Luulisi, että kun tilaat taululta kuvalla ja nimellä varustetun leivän saat sen tietyllä tavalla valmistettuna, mutta ei. Joka ikinen asia pitää päättää, pippurin lisäyksestä lähtien, -miksi minun se pitää tietää maistuuko se annos ilman pippuria miltään? Lihakin jotain karseaa kitjaketta, jossa jänteet mukana.
Kaikkineen jotenkin teennäinen tilanne, ymmärtäisin paremmin, jos listalla vasiten olisi yksi "omavalintainen" annos. Ko tapa valmistaa ruokaa kuuluu johonkin torigrilliin.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:35"]

Ei kai kukaan odota, että Hesessä sinulta kysellään "laitetaanko hampurilaisen väliin suolakurkkua". Tuote on valmiiksi mietitty makukokonaisuus.

[/quote]

Niin, ja se on Hesen konsepti, valmiit annokset, joista pitää erikseen pyytää jättämään jotain pois, jos niin haluaa. Subwayn konsepti on, että saat itse päättää mitä haluat leipääsi ja sinulta kysytään mitä haluat.

Ei tarvita kovinkaan suuria hengenlahjoja, että ensimmäisen käyntikerran jälkeen on oppinut miten homma toimii ja makuja (kastikkeet, vihannekset) jne. voi sitten kokeilla jatkokerroilla.

Jos valinnanvapaus ahdistaa, voi pyytää myyjää suosittelemaan. Tai minä annan tässä yhden kokonaisuuden, kutsuttakoon sitä AV:n pimpuli-specialiksi:

Kokonainen Juusto-oregano leipä, Spicy Italian, paahdettuna ja Pepper Jack:illä. Kaikki kasvikset, Southwest-kastike, pippuri ja oregano, sekä öljy ja etikka.

Vierailija
22/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ravintola ole, pelkkä pikaruokapaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä nyt niitä niinsanottuja ensimmäisen maailman ongelmia?

Vierailija
24/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös ihan pihalla ensimmäisellä kerralla, mutta onneksi oli kärsivällinen myyjä joka jaksoi neuvoa ja opastaa. Seuraavalla kerralla en ollut enää niin urpo :) 

Vierailija
25/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa ei voi kuin miettiä mitä ihmeen autistiporukkaa palstalle eksyy. Miten olette ylipäätään selvinneet aikuisikään kun leivän täytteiden luetteleminen on noin haastavaa?

Vierailija
26/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:41"]

Kuka edes käy Subwayssä, Heseissä tai MäkDonaldseissa. Itse käyn pelkästään viiden tähden ravintoloissa. Joka ilta.

[/quote]

höpö höpö. eilenkään et ollut, me nähtiin, söit lidlin kebabia alkon pulloista saamillasi rahoilla.

Vierailija
27/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi maalaisuuteni, tästä lähtien tulen tarkastamaan jokaisen liikkeen erikoiset tavat toimia netistä, -ennen asiointia.
Muistanpa, kuinka hölmönä oakkasinkaan Lidlissä ekaa kertaa asioidessani kasseja kassalla, - kun olisi kuulunut pakata ikkunalaudalla ;)
-ap

Vierailija
28/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei todellakaan ahdista mennä sinne mutta kerran menin ihan randomina kun en tykkää patongista ja mut todella yllätti se kysymysten määrä kun luulin vaan meneväni tiskille ja tilaavani jotain. Ja niinkuin jo aiemmin mainitsin en aluksi ymmärtänyt että minulta kysytään jotain kun tyttö katsoo leipää ja sanoo leivälle suola-pippuri ja sitten alkaa tuijottaa mua. Enkä todellakaan ehtinyt/tajunnut lukea siellä mitään ohjeistuksia ennen tilaamista.

Vierailija
29/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään autisti vaan erittäinkin fiksu ihminen mutta oletko nyt itse autistinen kun et ymmärrä että joku ei tiedä heidän konseptiaan. Itse olet ilmeisesti vakioasiakas. En tiennyt mennessäni että siellä pitää valita jotain täytteitä... Jos olisin tiennyt niin olisin alkanut valitsemaan täytteitä.

Vierailija
30/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:55"]

Anteeksi maalaisuuteni, tästä lähtien tulen tarkastamaan jokaisen liikkeen erikoiset tavat toimia netistä, -ennen asiointia. Muistanpa, kuinka hölmönä oakkasinkaan Lidlissä ekaa kertaa asioidessani kasseja kassalla, - kun olisi kuulunut pakata ikkunalaudalla ;) -ap

[/quote]

Ei ole mitään anteeksipyydeltävää tai maalaisuutta, uutta se on kaikille, kun ensimmäisen kerran käy. Mutta ei se nyt mitään ylitsepääsemättömän haastavaa ole, kun on kerran käynyt, eihän? Ja se, että saa itse päättää mitä syö on aika hyvä homma.

Vierailija
31/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:41"]

Kuka edes käy Subwayssä, Heseissä tai MäkDonaldseissa. Itse käyn pelkästään viiden tähden ravintoloissa. Joka ilta.

[/quote]

höpö höpö. eilenkään et ollut, me nähtiin, söit lidlin kebabia alkon pulloista saamillasi rahoilla.

[/quote]

No tuliko nyt hyvä mieli kun paljastit minut :( itken itseni uneen, samalla lailla kun itken saatuani paniikkikohtauksen Subwayssa siksi että minulta kehdataan kysellä mitä haluaisin leipääni!

Vierailija
32/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, ensi kerralla homma käy sitten, kun viinin valinta ravintolassa, -jäätävällä kokemuksella.
-ap

Vierailija
33/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tätä suomalaisuutta, hävetään sitä, ettei ennakkoon tiedetä miten jossain toimitaan ja että jotenkin "nolataan" itsensä siinä. Mielummin syödään Hesessä tai Mäkissä, kun siellä ei tarvitse sanoa kun aterian nimi :-)

Jospa vaan sanoisi ensimmäistä kertaa mennessä myyjälle, että on käymässä ekaa kertaa ja tarvitsee apua? Kuinka moni ketjun lukijoista katsoisi kieroon henkilöä joka näin tekisi?

Vierailija
34/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on liikemäärällä mitattuna maailman yleisin pikaruokaketju, yli 40000 toimipisttetä ympäri maailmaa. Eli konseptille löytyy kysyntää...

Vierailija
35/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:11"]Tää on taas tätä suomalaisuutta, hävetään sitä, ettei ennakkoon tiedetä miten jossain toimitaan ja että jotenkin "nolataan" itsensä siinä. Mielummin syödään Hesessä tai Mäkissä, kun siellä ei tarvitse sanoa kun aterian nimi :-)

Jospa vaan sanoisi ensimmäistä kertaa mennessä myyjälle, että on käymässä ekaa kertaa ja tarvitsee apua? Kuinka moni ketjun lukijoista katsoisi kieroon henkilöä joka näin tekisi?
[/quote]
Onks se nyt niin helvetin vaikeaa tajuta että mua ei nolottanut mikään mokaaminen enkä tiennyt mennessäni tarvitsevani apua jossain. Osasin valita täytteet kunhan minua olisi ensin valistettu että siellä pitää valita jotain.

Vierailija
36/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:11"]Tää on taas tätä suomalaisuutta, hävetään sitä, ettei ennakkoon tiedetä miten jossain toimitaan ja että jotenkin "nolataan" itsensä siinä. Mielummin syödään Hesessä tai Mäkissä, kun siellä ei tarvitse sanoa kun aterian nimi :-) Jospa vaan sanoisi ensimmäistä kertaa mennessä myyjälle, että on käymässä ekaa kertaa ja tarvitsee apua? Kuinka moni ketjun lukijoista katsoisi kieroon henkilöä joka näin tekisi? [/quote] Onks se nyt niin helvetin vaikeaa tajuta että mua ei nolottanut mikään mokaaminen enkä tiennyt mennessäni tarvitsevani apua jossain. Osasin valita täytteet kunhan minua olisi ensin valistettu että siellä pitää valita jotain.

[/quote]

Eli olisit halunnut Subwayltä tiedotteen kotiin, jossa olisi etukäteen kerrottu, kuinka toimitaan? Vai kuinka tarpeesi olisi pitänyt ennakoida?

Vierailija
37/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:28"]Koko Subwayn konseptin ideahan juuri on se, että asiakas saa juuri sellaisen tuotteen kun haluaa ja näkee valmistuksen. Jos et osaa päättää tykkäätkö kurkusta vai et, kannattaa käydä ostamassa leipä marketista.
[/quote]
Olin juuri aikeissa sanoa samaa, mutta ehdit ensin :-) Jos aloittaja on niin helvetin yksinkertainen, ettei osaa Subia tilata, niin kannattaa kyllä ihmeessä pysyä poissa ko. ravintelista.

Vierailija
38/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei todellakaan ahdista mennä sinne mutta kerran menin ihan randomina kun en tykkää patongista ja mut todella yllätti se kysymysten määrä kun luulin vaan meneväni tiskille ja tilaavani jotain. Ja niinkuin jo aiemmin mainitsin en aluksi ymmärtänyt että minulta kysytään jotain kun tyttö katsoo leipää ja sanoo leivälle suola-pippuri ja sitten alkaa tuijottaa mua. Enkä todellakaan ehtinyt/tajunnut lukea siellä mitään ohjeistuksia ennen tilaamista.

[/quote] ainoo et multa ei oo koskaan  kysytty mitään suolaa..

Vierailija
39/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 01:51"]

[/quote] ainoo et multa ei oo koskaan  kysytty mitään suolaa..

[/quote]

suola ja valkosipuli on vähän harvemmin kysyttyjä, mutta nekin siellä on (ainakin joissain ketjun paikoissa)

Vierailija
40/80 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

URPÅ!!!