Jos kämppä on sotkuinen, miksi se laitetaan aina naisen syyksi?
Ja mies selviää moitteista kuin koira veräjästä...
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:13"]Siksi, että nainen on ainoa, johon kalikka kolahtaa. Mies sanoisi vain että "jaa" vaikka moitittaisiinkin.
[/quote]
Mä oon meillä se joka on todennut joskus "jaa" ja huokaillut, ettei voi mitään, kun ei oo mies siivonnut.
No ainahan se sotku on naisen aiheuttamaa
Mistä moitteista? Minkälainen on nainen, joka puuttuu toisten kodin siisteyteen?
Mittaavatko naiset todella toisiaan siivouksen määrällä? Tulkaa jo ulos sieltä luolastanne!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:46"]
No ainahan se sotku on naisen aiheuttamaa
[/quote]
Joo, jos nainen laittaa perheelle ruuan, niin tokihan ne likaiset astiat on naisen syytä. Taitaa olla miehen logiikkaa.
Siksi kun se on naisen vika. Kun kerran ei ole siivonnut
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:44"]Mun mies monesti huomauttelee sotkusta, mutta ei siltikään tee asian eteen mitään!!
[/quote]
Mun mies sanoo mun olevan laiska, vaikka vois itsekin jotain asian eteen tehdä.
Tota mäkin oon monesti miettinyt???
Mietin juuri eilen samaa, kun miehen sisko pölähti ilmoittamatta paikalle ja tiesin taatusti, mitä ajattelee sotkusta
Siksi, että nainen on ainoa, johon kalikka kolahtaa. Mies sanoisi vain että "jaa" vaikka moitittaisiinkin.
Mun mies monesti huomauttelee sotkusta, mutta ei siltikään tee asian eteen mitään!!