Hitto mun mies on tyhmä! Se luulee, että mä olen tyhmä, just joo!
Eilen tuli kotiin joskus about 2 yöllä. Oli muka kavereidensa kanssa. Aamulla kun laitoin pyykkejä pesuun löysin farkkujen taskusta paikallisen baarin kuitteja 2 kpl eiliseltä illalta. En sanonut mitään.
Äsken tuli kotiin mukamas tuomaan lapsille suklaata, siis haloo klo oli 22.30 ja tietää tasan tarkkaan, että lapset menee nukkuman 20.30. Se oli vaan tekosyy tulla kotiin vaihtamaan kuteet. Näin ikkunasta kun hänen kaverinsa odotti ulkona parhaimmat päällä.
Olin vessassa iltapesulla kun mies vielä lähtiessään tuli laittamaan partavettä. Kysyin, että menettekön samaan clubiin kuin eilenkin. Mies leikki tyhmää ja kysyi, että mihin ihmeen clubiin, menen tapaamaan " Kallea" . (Jota mies ei voi sietää)
Juu, minäkin jos lähden tapaamaan " Minnaa" (jota en edes siedä) laitan parfyymia ja baarikuteet päälle! JOOOOOO!
Ukko pitää minua ihan yksinkertaisena. Ei haittaa, ero tässä on tulossa kuitenkin, kunhan sais vaan jotain tehtyä.
Kommentit (4)
naisia yksin kertasina!!
ja ihan selkeitä pettämisen merkkejä kun on ja löytyy niin siltikin kiistetään asia..
miehet ne on nii tyhmii..
tsemppiä!!!
En usko, että miehellä vielä ketään on, mutta etsiminen on kovaa. Odottaisi nyt sen verran, että muuttaisi täältä pois tai jotain. Vihjasin, että minä taidan kanssa lähteä night clubiin niin meinasi vetää herneet nenään. Tosin minun night club on tuolla makkarissa, jonne kohta painun pehkuihin.
että olisit tosiaan hieman tyhmä.