Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies halusi eron ja nyt järjetöntä vihaa minua kohtaan

Vierailija
26.12.2021 |

Onko kukaan muu kohdannut samaa ja miten on käynyt ?

Ex-mieheni aloitti salasuhteen avioliittomme aikana ja suhde oli tosi pitkä. Kun sain tietää suhteesta, mies halusi avioeron ja luonnollisestikaan en edes olisi muuta halunnutkaan. Meillä kaksi ala-ikäistä lasta.

Eron jälkeen elämä on tosi hankalaa. Lapset vuoroviikoin ja mies on tosi ilkeä ja hankala. Siis mies , joka halusi eron ja hankki uuden naisen onkin hankala ja ilkeä. Minä olen se ”aikuinen”, ja hoidan pakolliset lasten asiat asiallisesti viesteillä. Ja minimiviestinnällä, koska en halua olla exän kanssa tekemisissä yhtään enempää kuin pakko. Emme näe kasvotusten , lapset vaihtavat itsenäisesti kotia.

Mutta exä on tosi ilkeä mulle. Jatkuvasti tulee tosi ilkeitä vittuiluviestejä milloin mistäkin aiheesta. Hän yrittää haastaa whapilla riitaa tyhjästäkin, mutta en lähde siihen touhuun mukaan. Haukkuu minua siis pääsääntöisesti. Tämä on tosi raskasta henkisesti.

Loppuuko tämä koskaan? Ja miksi exä on se joka ilkeilee, hänhän se eron halusi toisen naisen vuoksi ja luulisi että hän on nyt onnellinen ja jättäisi rauhaan.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt nisti se exä.             

Vierailija
2/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy siltä miksi olet niin ilkeä kun saitkin mitä halusit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkaa omaa syyllisyyttysyyttään yrittämällä uskotella itselleen, että eron syy on sinussa.

Vierailija
4/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynytkin ja vastaukseksi sain, että avioeromme on kuulemma minun syytä. Vastasin hänelle, että ei vaan eromme on hänen syytään sillä hän hankki uuden naisen jo avioliittomme aikana.

Ap

Vierailija
5/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä käyttäityi samoin, halusi eron itse ja sen jälkeen yritti saada konfliktia väkisin aikaiseksi, en provosoitunut ja se tuntui harmittavan häntä.

Vierailija
6/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. Kokee syyllisyyttä tekemisistään ja siksi yrittää haastaa alitajuisesti riitaa. Näin saa eron sitten sinun syyksesi, koska olet niin kamala ja riitelet aina.

Pystyisitkö hoitamaan asiat tuon naisen kanssa?

Ilkeilyviesteistä kannattaa tehdä kysely miehen kavereille ja sukulaisille, että onkohan mies ihan järjissään, kun haukkuu koko ajan yhdestä ja toisestakin asiasta. Joillakin on loppunut tällainen.

Ja sitten kotirauhan häirinnästä voi tehdä ilmoituksen, mikäli viestit eivät ole asiallisia.

Vierailija
7/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynytkin ja vastaukseksi sain, että avioeromme on kuulemma minun syytä. Vastasin hänelle, että ei vaan eromme on hänen syytään sillä hän hankki uuden naisen jo avioliittomme aikana.

Ap

Onko pakko olla noin lapsellinen? Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa. Pettäminen on vain seuraus kaikista niistä syistä, jotka oli huonosti teidän suhteessa.

Vierailija
8/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko pakko olla noin lapsellinen? Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa. Pettäminen on vain seuraus kaikista niistä syistä, jotka oli huonosti teidän suhteessa.

Mies se tässä kikkelipää on, jos ei pysty ongelmia hoitamaan puhumalla vaan pettämällä. Myöskään uusi nainen ei ole syyllinen, vaan mies vain ja ainoastaan itse.

Vierailija
9/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tarina.

Vierailija
10/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi toivonut, että olisit itkenyt ja roikkunut hänessä, ja halunnut jatkaa yhdessä.  Jospa koko suhde ja erotoive olikin tarve saada sinut "takaisin" kun olitte ehkä etääntyneet? Nyt sitä potuttaa kun se aattelee, ettet rakastanutkaan häntä, kun et märise perään.

Vierailija
11/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hanki ensin oma elämä ja kommentoi vasta sitten.

Vierailija
12/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin ehkä mies olisi halunnut selättää ne ongelmat, mutta sinä näit vain seuraukset?

Vierailija
13/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista. Kokee syyllisyyttä tekemisistään ja siksi yrittää haastaa alitajuisesti riitaa. Näin saa eron sitten sinun syyksesi, koska olet niin kamala ja riitelet aina.

Ilkeilyviesteistä kannattaa tehdä kysely miehen kavereille ja sukulaisille, että onkohan mies ihan järjissään, kun haukkuu koko ajan yhdestä ja toisestakin asiasta. Joillakin on loppunut tällainen.

Ja sitten kotirauhan häirinnästä voi tehdä ilmoituksen, mikäli viestit eivät ole asiallisia.

Et kai sie aikuisena oikeasti lähtisi sekoittamaan jotain miehen kavereita mukaan? Ap:lle sanoisin, että sano sille, että lopettaa haukkumisen ja jos ei lopeta, niin älä vaan reagoi. Yrittää saada sut provosoitumaan. En kannata tuollaisen kanssa edes alkaa kinaamaan, edes siitä, miksi on ilkeä.

Vierailija
14/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleenhän se tilanne paranee että vedetään ulkopuoliset mukaan.

Vierailija
15/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee useampi vuosi että äijä rauhoittuu. Hänkö ei maksa elareita? Saitteko pitää kotinne, sinä ja lapset? Kuinka jaoitte talousasiat? Viimestään silloin ok tilanne kun lapset 18v.

Vierailija
16/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan alistu ja kuuntele hiljaa. Paras keino lopettaa tuo alkuunsa on tehdä mies naurunalaiseksi. Vastaat nauraen että luetaan hörötellen näitä sun viestejä äitisi/isäsi/sisaruksesi kanssa tai vaikka naistenhuoneella. Idiootilla nousee savu tällöin korvista ja useasti myös uusi nainen saa tästä räyhäämisestä tarpeekseen.

Vierailija
17/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
18/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi toivonut, että olisit itkenyt ja roikkunut hänessä, ja halunnut jatkaa yhdessä.  Jospa koko suhde ja erotoive olikin tarve saada sinut "takaisin" kun olitte ehkä etääntyneet? Nyt sitä potuttaa kun se aattelee, ettet rakastanutkaan häntä, kun et märise perään.

Ehkä. Mutta en hyväksy pettämistä eikä mulla ollut halua yrittää korjailla suhdetta miehen sivusuhteen jälkeen . Minä hankin itselleni asunnon , pakkasin tavarat ja lähdin enkä perääni katsonut . Ehkä miehellä on joku syyllisyydentunto tai jotain. Toivon vaan että ilkeily loppuu , on tosi raskasta saada niitä viestejä. Välillä ex kirjoittaa viesteissään kuinka onnellinen on uuden naisen kanssa. Ihan sama, en vastaa niihin viesteihin mitään.

Ap

Vierailija
19/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee oikeutusta erolle haastamalla riitaa jotta sinä lähtisit siihen mukaan jolloin sivusuhde ja ero ollut "oikeutetumpi" teko veemäisen vaimon ja jatkuvien riitojen vuoksi.

Vierailija
20/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo...

Että semmoista sitten tänään,,,???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi