Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on naisille niin paha asia, jos mies on ennen suhdetta käynyt maksullisissa?

Vierailija
25.12.2021 |

Siinä raha vaihtuu rehellisesti lihalliseen iloon.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on maksullinen nainen. Raha on mikä vetää naisia puoleensa.

Onko isäsi nimi vielä selvinnyt? Paljonko hän maksoi äidillesi?

Paljonko sisaresi pyytävät myydessään itseään?

Isäni maksoi äidilleni tuhansia euroja naimisiin menosta sekä rakkaudesta.

Sisareni saavat rahaa miehiltä.

Vierailija
42/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on jännittävä perhe.

Pahoitteluni siitä, etteivät naiset halua sinua. Tilanne on varmasti tukala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kysymys: Pystyisitkö seurustelemaan prostituoidun kanssa? Siis ihan vakavasti. Ja vielä niin että hän jatkaisi ammattiaan vaikka seurustelette.

Vierailija
44/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja täytyy myöntää että suosin maskullisia yhden yön baarijuttujen sijaan.

Mua oksettaa nuo halvat lut kat ketkä tarjoa ittees ihan ilmatteeksi yökerhoissa ja baareissa.

Silloin kun olen parisuuhteessa olen aina uskollinen ollut. Mutta kun olen sinkku, käyn maksullisilla.

Tuota linjaa en kyllä muuta.

Ja ainakin ne maksulliset missä minä käyn, näyttää olevan ihan tyytyväinen elämään.

Maksulliset kyllä paljon fiksumpia kuin nuo saa tanan halvat baarikärpäset ketkä antaa ihan ilmatteeks.

Minä halveksun niitä miehiä, jotka baarissa tunkevat mussuttamaan korvaan ehdotuksiaan ja kuvittelevat, että olisin heistä kiinnostunut vaikka viestitän selvästi, että mene pois.   Varsinkin omaa tasoa paremmat nuoret naiset tuntuvat kiinnostavan keski-ikäisiä usein ylipainoisia miehiä, joilla taitaa usein kotosalla odotella vaimo ja lapset.

Miehet eivät tunnu ymmärtävän, että ravintoloissa käyvät naiset eivät välttämättä ole etsimässä seksia vaan joko seurustelemassa erilaisten ihmisten kanssa, nauttimassa ravintolan tunnelmasta tai alkoholin päihdyttävästä vaikutuksesta.

Vierailija
45/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko isäsi nimi vielä selvinnyt? Paljonko hän maksoi äidillesi?

Paljonko sisaresi pyytävät myydessään itseään?

Isäni maksoi äidilleni tuhansia euroja naimisiin menosta sekä rakkaudesta.

Sisareni saavat rahaa miehiltä.

Toivottavasti perheesi on viihtynyt Suomessa Kelan ja sosiaalitoimiston tukemana. :)

Toivottavasti sisaresi saivat käydä koulua.

Vierailija
46/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka käy maksullisissa seurustelun sijaan…. Jotain vikaa on oltava!

Jotain vikaa? Vikoja kyllä löytyy, todellakin. Nimittäin naisista. Syy miksen seurustele on se että sellaisia naisia jotka kelpuuttaisin seurusteluun ei todellakaan kasva puissa.

Ihanaa! Tasoteoreerikko, joka joutuu ostamaan seksiä, koska naiset eivät halua häntä.

Säälittävää.

Naurettava väite että ei muuten saa jos on maksullisten asiakas.

Mulla esim. riittää kysyntää. Mulla ihan ok naama, kroppa treenattu, hyvä palkka jne... Kyllä tarjousia riittää. MUTTA: En jaksa mitään säätöä ja draamaa ja en halua muuta kuin välillä harrastaa hyvää seksiä. Ja sen saan kun käyn maksullisilla. Kaunis nainen, kaunis kroppa, voin varata ajan ja ei mitään muuta säätöä siihen päälle. Reilu peli. Eli maksulliset ovat käteviä. Voisin panna koko naapuriston naiset ja osa noista on vielä varattuja ja naimissa olevaia - hyi saatana.

Vierailija
47/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille kysymys: Pystyisitkö seurustelemaan prostituoidun kanssa? Siis ihan vakavasti. Ja vielä niin että hän jatkaisi ammattiaan vaikka seurustelette.

Olisi se tavallaan aika kiihottavaa. Tutkimusten mukaan miehen spermatuotanto kasvaa, kun mies näkee naisen olleen muideb miesten kanssa.

Vierailija
48/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksun ihmisiä joiden mielestä on oikeus ostaa toisen kroppa käyttöönsä ja tunkeutua siihen.

Arvomme olisivat liian erilaiset enkä halua olla sellaisten kanssa tekemisissä.

Mitä sinä höliset tuossa. Nykyään nuo maksulliset tarjoa ittees suurin osin ihan vapaehtoisesti. Suurin syy: Haluavat tienata hyvin. Kunnon maksullinen tienaa keskimäärin yli kymppitonnin kk käteen. Jokaine niin kuin lystää. Ja jos mulla varaa maksaa 300-400 tunnista, niin mitäs siinä. Ei se pakollista ole tarjota p....

Minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, jos joku haluas itseään myydä. Seksin ostamisessa ongelma on kuitenkin siinä, että vaikka se parikymppinen tytsy olisikin päättänyt ihan itse helpon rahan toivossa myydä itseään, niin tästä, toisin kuin valtaosasta muista työtehtävistä, voi olla hyvinkin haitalliset seuraamukset. Mitä jos joku sekopää vaikkapa ottaa oikeudekseen ylittää sovitut rajat ja vielä kuvata tämän ja julkaista ympäri nettiä?

Sen lisäksi, että kokemus on traumaattinen, se saattaa pilata kyseisen nuoren naisen mahdollisuudet hakeutua mihinkään muuhun ammattiin myöhemmin elämässä sekä sotkea hänen perhesuhteensa yms. Vaikka mitään ei sattuisi, todennäköisesti tämä valinta alkaa kaduttaa matalammalla kynnyksellä mitä kaupan kassalla työskentely.

Alalle hakeutuu tosiaan yleensä nuoria naisia helpon rahan perässä. He eivät tule ajatelleeksi, miten tämä vaikuttaa elämääni kymmenen vuoden päästä. En arvosta miehiä, jotka haluavat toiminnallaan tukea näiden naisten hakeutumista kyseiselle alalle. Enhän minä sille tietenkään mitään sen kummempaa voi ja muut voivat olla erimieltä, minulle ei kuitenkaan tällainen mies parisuhteeseen kelpaa: arvomaailma, empatiakyky ja tapa ajatella kokonaiskuvaa vain poikkeavat liikaa toisistaan.

Eri

Vierailija
49/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin huomauttaa että myös naiset ostavat seksiä miehiltä

Vierailija
50/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei ole tukenut ihmiskauppaa vaan käy sellasella, joka sitä tekee omasta tahdostaan ni ei ois ongelma.

Vierailija
51/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako palstamammat sitä että maksamalla seksistä se seksin myyjä saa elannon? 🤔

Vierailija
52/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikille olekaan ongelma. Itselleni olisi, sillä mies olisi silmissäni täysin pilalla eettisesti. En pystyisi arvostamaan häntä tai hänen arvostelukykyään missään muussakaan asiassa. Pahinta olisi saada naispuolisia lapsia, koska isukin asenne olisi mitä on. "ihana tyttäreni, kasva esineeksi limaisille setämiehille."

Vierailija
53/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksun ihmisiä joiden mielestä on oikeus ostaa toisen kroppa käyttöönsä ja tunkeutua siihen.

Arvomme olisivat liian erilaiset enkä halua olla sellaisten kanssa tekemisissä.

Ei se ole absoluuttinen oikeus, vaan perustuu naisen tahtoon tarjota kehoaan ja keskinäiseen sopimukseen. Suomalaiset itseään myyvät naiset usein nauttivat ammatistaan ja heitä on ollut viime aikoina mediassa.

Tässäpä oiva esimerkki miesten itsekusetuksesta. Muita ovat: olen keskivertoa komeampi, tasoteoria ei päde naisiin, pyramidihuijauksilla voi tienata vtusti, kaikk8 hakkaavat vaimojaan...

Vierailija
54/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako palstamammat sitä että maksamalla seksistä se seksin myyjä saa elannon? 🤔

Tajuatko sinä, että pohjimmiltaan he haluaisivat tienata nuuten. Kokeile itse ensin kuukausi, myyt kakkostasi limaisille sedille ja ouhutaan sitten asiasta , jooko.

Vierailija
55/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No... Tällaisessa sosiaaliturvan luvatussa maassa ei se seksin myyjä nälkään kuole muutenkaan. Mutta hänellä on todennäköisesti paremmat edellyyykset (ja motivaatio) hakeutua johonkin muuhun ammattiin, josta sen elannon tienaa vielä yli kolmikymppisenäkin.

Vierailija
56/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi niin erilainen suhtautuminen se ksiin ettei parisuhde olisi mahdollinen. Minusta sitä harrastetaan vain ihmisen kanssa jota rakastetaan.

Olet harrastanut seksiä ja todennäköisesti ollut myös parisuhteessa miesten kanssa, jotka hyväksyvät seksin myynnin ja ostamisen. He eivät vain ole kertoneet näkemystään sinulle, koska naisten suhtautuminen asiaan on yleisesti tiedossa.

Tiedätkö, ei. Itse en seurustelisi ukkelin kanssa, jonka miekestä naisen hyväksikäyttö on ok.

Vierailija
57/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä minkään muunkaan alimman tason suorittavassa ammatissa olevan naisen kanssa. En arvosta PARISUHTEESSA ihmisiä joilla ei ole elämässään alkeellisiakaan tavoitteita tai saavutuksia.

Käytän kyllä toki heidän palveluitaan.

Vierailija
58/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voisi kirjoitta pitkänkin pohdinnan, jossa on monia eri ulottuvuuksia.

Tiivistettynä ydin on kuitenkin se, että kyseiseen "ammattiin" liittyy niin paljon vaaroja ja riskejä (ihmiskauppaa, masennusta, elämänhallinnan menetystä jne jne jne), etten arvosta miestä, jolle nämä seikat ovat merkityksettömiä omien halujen helpon tyydytyksen rinnalla. Kertoo jotakin tyypin luonteesta ja arvoista, josta en pidä.

Toki voi olla joku yksittäinen poikkeus, joka aina selvittää huolellisesti palveluntarjoajan taustat varmistuakseen siitä, että toimintaa harjoitetaan täysin omasta halusta, mutta kokemukseni (ja olen muuten työni puolesta paljon kys. alan ns. uhrien kanssa tekemisissä) mukaan tämä on melko pieni vähemmistö.

Ja lässyn, lässyn, lässyn läää.

Olipas sisältörikas kommentti, osuiko arkaan paikkaan?

Erinomaisen relevantti vastaus tuohon idioottimaiseen kommenttiisi.

Vierailija
59/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen antaa rahasta kunhan hinta on sopiva. Kunhan pöyristelevät tekopyhinä.

Joo, taksa on miljoona, ei yhtään vähemmän

Kiitos että olit rehellinen ja kerroit julkisesti olevasi huoora.

Vierailija
60/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi hoolissa mutta sokerideitit sopii 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän