Mistä Suomesta saa apua?
Kommentit (23)
Sun täytyy itse auttaa itseäsi. Niin me kaikki muutkin kokoomuslaiset tehdään
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten enää itseään auttaisi. Ei voi työpaikaksi muuttua
Ei ole kenenkään velvollisuus kantaa sinulle valmiiksi nenäsi eteen työpaikkaa eikä mitään muutakaan. Jos olet nyt jo noin avuton, tulet olemaan vtunmoinen riesa ja rasite työnantajallesi ja työtovereillesi, jotka eivät tosiaankaan ole mitään holhoojiasi.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis menette tutun setämiehen luokse tarjoamaan intiimipalveluja, jotta he antaisi teille jonkun "sopivan" ja rahakkaan tehtävän?
1. Laihduta
2. Mene ulos lenkille
3. Lopeta Netflix ja koneella roikkuminen
Vierailija kirjoitti:
1. Laihduta
2. Mene ulos lenkille
3. Lopeta Netflix ja koneella roikkuminen
Just juon proteiinipirtelöä ja käyty jo lenkillä
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole kokoomuksen hyvä veli järjestöä auttamassa. Oisko sulla runtata tässä vaiheessa mulla edes muuta miljoona euroa?
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Joo, vois mennä. Jos jostain saisi.
Mitään apua ei saa. Nimimerkillä myöskin mitä tahansa työtä mistä tahansa hakeva. Olen hakenut kaikkialle broileritillista henkilökohtaiseksi avustajaksi. Paras mitä saa on joku pätkä jossain.
Ja en ole edes mitenkään päin työkykyinen, mutta parina viime vuonna kuntoutustuki evätty. Työkyvyttömyyteni ei näy hyvänä päivänä päällepäin eli siksi ei jää paikat saamatta. Yleensä ongelma on ettei pääse edes haastatteluun.
Oikeasti hyviä paikkoja en edes mieti, haen kyllä mutta onhan niihin satoja hakijoita.
Ja ennen kuin joku käskee lenkille ja Netflix kiinni. Minulla ei todellakaan ole telkkaria, läppäriä, varaa netflixiin . .. ja nyt kun ei ole varaa syödä tarpeeksi ei tule salillakaan käytyä vaan lenkkeily on ainoa harrastus. Olen jo ylipainoinen, repikää siitä. Auto on pakko olla tai sitten pitäisi muuttaa kaupunkiin kalliimmalla ihan muille seuduille, eikä sielläkään tunnu työmarkkinoilla hurrattavan.
Useimmissa kaupoissa ja merketeissa on, käy lehtihyllyltä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenenkään velvollisuus kantaa sinulle valmiiksi nenäsi eteen työpaikkaa eikä mitään muutakaan. Jos olet nyt jo noin avuton, tulet olemaan vtunmoinen riesa ja rasite työnantajallesi ja työtovereillesi, jotka eivät tosiaankaan ole mitään holhoojiasi.
Tämä on hauskaa nykyajassa: toisten auttaminen ja myötätunto vie muka niin kauheasti aikaa, mutta v*ttuilulle ja vahingonilolle löytyy aina aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole kokoomuksen hyvä veli järjestöä auttamassa. Oisko sulla runtata tässä vaiheessa mulla edes muuta miljoona euroa?
Tämähän se on ongelma. Toisilla on verkostoja ja siten myös työpaikat.
Vierailija kirjoitti:
Oon ratas koneistossa enkä koko robotti.
?