Miksi se on naisille niin paha asia, jos mies on ennen suhdetta käynyt maksullisissa?
Siinä raha vaihtuu rehellisesti lihalliseen iloon.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voisi kirjoitta pitkänkin pohdinnan, jossa on monia eri ulottuvuuksia.
Tiivistettynä ydin on kuitenkin se, että kyseiseen "ammattiin" liittyy niin paljon vaaroja ja riskejä (ihmiskauppaa, masennusta, elämänhallinnan menetystä jne jne jne), etten arvosta miestä, jolle nämä seikat ovat merkityksettömiä omien halujen helpon tyydytyksen rinnalla. Kertoo jotakin tyypin luonteesta ja arvoista, josta en pidä.
Toki voi olla joku yksittäinen poikkeus, joka aina selvittää huolellisesti palveluntarjoajan taustat varmistuakseen siitä, että toimintaa harjoitetaan täysin omasta halusta, mutta kokemukseni (ja olen muuten työni puolesta paljon kys. alan ns. uhrien kanssa tekemisissä) mukaan tämä on melko pieni vähemmistö.
Ja lässyn, lässyn, lässyn läää.
Olipas sisältörikas kommentti, osuiko arkaan paikkaan?
Erinomaisen relevantti vastaus tuohon idioottimaiseen kommenttiisi.
Kieltämättä sinun perustelusi ovat aukottomat. Palataan asiaan, kun osaat kertoa, mitä ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miehille kysymys: Pystyisitkö seurustelemaan prostituoidun kanssa? Siis ihan vakavasti. Ja vielä niin että hän jatkaisi ammattiaan vaikka seurustelette.
Tottakai jopa mielelläni.
Ottaisin sen tuloista 70% minulle ja loput se saisi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka käy maksullisissa seurustelun sijaan…. Jotain vikaa on oltava!
-
Samaa mieltä, en miehenä oikein osaa pitää 100-täyspäisinä maksullisissa käyviä miehia. Ja ei, tilanne ei ole mitenkään ole analoginen siihen, jos viihteellä törmäät hauskaan ja ihastuttavaan tanssitettavaan, jonka kanssa ilta sujuu niin hyvin, että molemmat haluavat jatkaa iltaa aamuun. Mielestäni kertoo jostain sanoinkuvaamattoman jäätävästä henkisestä alikehittyneisyydestä, ostaa nainen kuin lihapala tunniksi käyttöön...
-
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja täytyy myöntää että suosin maskullisia yhden yön baarijuttujen sijaan.
Mua oksettaa nuo halvat lut kat ketkä tarjoa ittees ihan ilmatteeksi yökerhoissa ja baareissa.
Silloin kun olen parisuuhteessa olen aina uskollinen ollut. Mutta kun olen sinkku, käyn maksullisilla.
Tuota linjaa en kyllä muuta.
Ja ainakin ne maksulliset missä minä käyn, näyttää olevan ihan tyytyväinen elämään.
Maksulliset kyllä paljon fiksumpia kuin nuo saa tanan halvat baarikärpäset ketkä antaa ihan ilmatteeks.
Minä halveksun niitä miehiä, jotka baarissa tunkevat mussuttamaan korvaan ehdotuksiaan ja kuvittelevat, että olisin heistä kiinnostunut vaikka viestitän selvästi, että mene pois. Varsinkin omaa tasoa paremmat nuoret naiset tuntuvat kiinnostavan keski-ikäisiä usein ylipainoisia miehiä, joilla taitaa usein kotosalla odotella vaimo ja lapset.
Miehet eivät tunnu ymmärtävän, että ravintoloissa käyvät naiset eivät välttämättä ole etsimässä seksia vaan joko seurustelemassa erilaisten ihmisten kanssa, nauttimassa ravintolan tunnelmasta tai alkoholin päihdyttävästä vaikutuksesta.
Mitä ihmettä? Eihän naisten mielestä pitänyt olla mitään tasoja ja tasoteoriaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voisi kirjoitta pitkänkin pohdinnan, jossa on monia eri ulottuvuuksia.
Tiivistettynä ydin on kuitenkin se, että kyseiseen "ammattiin" liittyy niin paljon vaaroja ja riskejä (ihmiskauppaa, masennusta, elämänhallinnan menetystä jne jne jne), etten arvosta miestä, jolle nämä seikat ovat merkityksettömiä omien halujen helpon tyydytyksen rinnalla. Kertoo jotakin tyypin luonteesta ja arvoista, josta en pidä.
Toki voi olla joku yksittäinen poikkeus, joka aina selvittää huolellisesti palveluntarjoajan taustat varmistuakseen siitä, että toimintaa harjoitetaan täysin omasta halusta, mutta kokemukseni (ja olen muuten työni puolesta paljon kys. alan ns. uhrien kanssa tekemisissä) mukaan tämä on melko pieni vähemmistö.
Ja lässyn, lässyn, lässyn läää.
Olipas sisältörikas kommentti, osuiko arkaan paikkaan?
Erinomaisen relevantti vastaus tuohon idioottimaiseen kommenttiisi.
Kieltämättä sinun perustelusi ovat aukottomat. Palataan asiaan, kun osaat kertoa, mitä ne ovat.
Ehkäpä joku lähimmäisesi lukee nuo,viestit ja selittää sinulle ne oikein, oikein hitaasti, niin kyllä se siitä.
En ymmärrä mikä tarve on kertoa uudessa suhteessa kaikki menneisyyteen liittyvät suhteensa, oli sitten lyhyitä tai pidempiä suhteita selvittäen juurta jaksaen. Mitä ne kuuluu kenellekkään mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Yhtä kamalaa on jos nykyistä kumppania vertaillaan edellisiin. Suosittelen käymään terapiassa puhumassa jos on menneisyyden painolastia jäänyt eikä meinaa ylitse päästä. Ei se uusi suhde ole mikään terapia suhde vaikka tätä näkee hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
Samaa mieltä, en miehenä oikein osaa pitää 100-täyspäisinä maksullisissa käyviä miehia. Ja ei, tilanne ei ole mitenkään ole analoginen siihen, jos viihteellä törmäät hauskaan ja ihastuttavaan tanssitettavaan, jonka kanssa ilta sujuu niin hyvin, että molemmat haluavat jatkaa iltaa aamuun. Mielestäni kertoo jostain sanoinkuvaamattoman jäätävästä henkisestä alikehittyneisyydestä, ostaa nainen kuin lihapala tunniksi käyttöön...
-
-
😂🤣😂🤣😂🤣 suothan anteeksi, mutta minä uskon että sinä olet sellainen mies jolla on reikä…..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo miehen asenteesta naisiin.
parisuhdekelvoton miesMiehet arvostavat näitä lihallisia iloja tarjoavia naisia ja ovat Suomen hintatasolla valmiita antamaan siitä ruhtinaallisen korvauksen. Nämä naiset ovat tärkeitä ja heidän liiketoimintansa on arvokasta.
Miksei miehet halua seurustella ja mennä naimisiin työkseen seksiä myyvän naisen kanssa? Ahkera nainen tienaa hyvin.
Maksullisilta yksinkertaisesti saa parempaa seksiä kuin joltain yhden yön pubiruusu-lötjäkkeeltä. Maksulliset ovat timmimpiä ja heiltä saa sitä mitä on hakemassa ilman sen suurempia teattereita ja draamoja. Pahimmillaan sellainen lötjäke ei halua jättää sitä hommaa yhteen kertaan, vaan haluaa ruveta yrittämään rakentaa siitä jotain suurempaa, mikä ei koskaan ole ollut tarkoituksena. Siitä syntyy sitä turhaa teatteria ja typeriä draamoja joissa joku pahoittaa mielensä.
Huvittavaa, että tämä on hameväelle aina yhtä vaikeaa ymmärtää. Ei auta vaikka kilometrin mittaisesta rautalangasta vääntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on maksullinen nainen. Raha on mikä vetää naisia puoleensa.
Onko isäsi nimi vielä selvinnyt? Paljonko hän maksoi äidillesi?
Paljonko sisaresi pyytävät myydessään itseään?
Isäni maksoi äidilleni tuhansia euroja naimisiin menosta sekä rakkaudesta.
Sisareni saavat rahaa miehiltä.
Sinullahan on jännä perhe. Äitisi on ihmiskaupan uhri ja siskosi prostituoituja. Otatko sinä osasi siskojen tienesteistä?
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies käy maksullisissa ei eroa juuri lainkaan siitä, jos nainen ottaa yhden yön panon baarista. Molemmilla yhtä löyhä moraali.
Löyhä moraali, jos harrastaa seksiä? 1700-luku soitti ja käski sun palata heti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
No niin on. Esim. niiden naisten tasossa joiden kanssa olisi mahdollisuuksia seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies käy maksullisissa ei eroa juuri lainkaan siitä, jos nainen ottaa yhden yön panon baarista. Molemmilla yhtä löyhä moraali.
Löyhä moraali, jos harrastaa seksiä? 1700-luku soitti ja käski sun palata heti takaisin.
Tuskinpa saat asenteellasi kovin laadukasta parisuhdetta aikaan. Voit toki harrastaa irtosuhteita, jos haluat mutta tuskin viereltäsi mitään unelmien prinssiä tai prinsessaa tulee koskaan näkymään.
Pimppara on kulutustavara ja kulutustavara aina maksaa.
Minä luulen, että maksulliset naiset ja heidän asiakkaansa ajattelevat seksistä samalla tavalla: se on vain seksiä. Fyysinen toiminto. Vähän kuin kävisi hierojalla.
Toinen puoli ihmisistä sitoo seksiin tunteen. He eivät ymmärrä edellisiä, eikä edelliset ymmärrä heitä.
en huoli kirjoitti:
Koska siinä on ns. kynnys matalalla. Mikä takaa, ettei se mies käy jatkossakin maksullisissa? Parisuhde ei ole este, vain pelkkä hidaste. Voiko tuollaiseen miehee luottaa?
Mikä takaa, että maksullisissa ennen käymätön mies ei parisuhteessa käy maksullisissa? Tajutaanko nykyaikana enää seurustelun merkitystä kun jutut on tätä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että maksulliset naiset ja heidän asiakkaansa ajattelevat seksistä samalla tavalla: se on vain seksiä. Fyysinen toiminto. Vähän kuin kävisi hierojalla.
Toinen puoli ihmisistä sitoo seksiin tunteen. He eivät ymmärrä edellisiä, eikä edelliset ymmärrä heitä.
Juuri tässä on kaiken pointti, mutta jotkut jaksavat näinkin yksinkertaista asiaa taivastella.
Kyseessä on juurikin se naisten pitäminen kauppatavarana. Oikeasti hyvin harvassa ovat he jotka ilman mitään traumoja myy seksiä huvikseen. Lisäksi ei voi olla varma, onko kyseessä paritusta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen antaa rahasta kunhan hinta on sopiva. Kunhan pöyristelevät tekopyhinä.
Ja JUST tän takia naisena vihaan seksibisnestä. Niin kauan kun yksikään nainen on miehille kaupan, kaikki naiset ovat. Niin kauan kun on olemassa luokka naisia, joihin miehet voivat ostaa oikeuden, ovat kaikki naiset miesten alapuolella. Jokainen voi keskenään miettiä, miksi 99% seksityöläisistä on naisia. Mutta tämähän on vain tekopyhyyttä mun puolelta, kun mun mielestä naisten kehot ja seksi EI ole kauppatavaraa. 🙃🙃HV
Eri.
Hän maksoi äidilleni kaikenlaista materiaalia, asunnot, mökit, autot, koruja, ulkomaanmatkoja ym. ym.
Samalla tavoin näyttää siskoni saavan maksun mieheltään.
Toivon että tämä vastaus avaa silmiäsi ja pystyt rehellisesti katsomaan myös totuutta silmiin.