Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on naisille niin paha asia, jos mies on ennen suhdetta käynyt maksullisissa?

Vierailija
25.12.2021 |

Siinä raha vaihtuu rehellisesti lihalliseen iloon.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksun ihmisiä joiden mielestä on oikeus ostaa toisen kroppa käyttöönsä ja tunkeutua siihen.

Arvomme olisivat liian erilaiset enkä halua olla sellaisten kanssa tekemisissä.

Ei se ole absoluuttinen oikeus, vaan perustuu naisen tahtoon tarjota kehoaan ja keskinäiseen sopimukseen. Suomalaiset itseään myyvät naiset usein nauttivat ammatistaan ja heitä on ollut viime aikoina mediassa.

“Nauttivat”. Taatusti 99-100% tapauksista eivät nauti. Mutta kukapa sitä nyt omaa bisnestään sössis haukkumalla asiakkaita ja omaa työnkuvaa.

Vierailija
22/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka käy maksullisissa seurustelun sijaan…. Jotain vikaa on oltava!

Jotain vikaa? Vikoja kyllä löytyy, todellakin. Nimittäin naisista. Syy miksen seurustele on se että sellaisia naisia jotka kelpuuttaisin seurusteluun ei todellakaan kasva puissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi niin erilainen suhtautuminen se ksiin ettei parisuhde olisi mahdollinen. Minusta sitä harrastetaan vain ihmisen kanssa jota rakastetaan.

Olet harrastanut seksiä ja todennäköisesti ollut myös parisuhteessa miesten kanssa, jotka hyväksyvät seksin myynnin ja ostamisen. He eivät vain ole kertoneet näkemystään sinulle, koska naisten suhtautuminen asiaan on yleisesti tiedossa.

Voi tosiaan olla että eksäni valehteli aikoinaan suhtautumisestaan moneenkin asiaan, hänestä paljastui muutenkin lopulta niin ikäviä piirteitä että suhde päättyi.

Nykyisestä aviomiehestäni en sitä usko, hän oli pitkään ilman mitään kontaktia naisiin ja olisi kyllä ehtinyt käydä vuosien varrella poikuuden heittämässä johonkin maksullisiin jos olisi sen sopivaksi kokenut. Kertoi toki sitä jossain vaiheessa kyllä harkinneensakin kun kaverit ehdottivat mutta päätyneensä siihen ettei sovi hänen arvoihinsa.

Muita suhteita minulla ei ole ollut.

Vierailija
24/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisi kirjoitta pitkänkin pohdinnan, jossa on monia eri ulottuvuuksia.

Tiivistettynä ydin on kuitenkin se, että kyseiseen "ammattiin" liittyy niin paljon vaaroja ja riskejä (ihmiskauppaa, masennusta, elämänhallinnan menetystä jne jne jne), etten arvosta miestä, jolle nämä seikat ovat merkityksettömiä omien halujen helpon tyydytyksen rinnalla. Kertoo jotakin tyypin luonteesta ja arvoista, josta en pidä.

Toki voi olla joku yksittäinen poikkeus, joka aina selvittää huolellisesti palveluntarjoajan taustat varmistuakseen siitä, että toimintaa harjoitetaan täysin omasta halusta, mutta kokemukseni (ja olen muuten työni puolesta paljon kys. alan ns. uhrien kanssa tekemisissä) mukaan tämä on melko pieni vähemmistö.

Vierailija
25/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin, että mitä varakkaampi mies, niin sitä todennäköisempää, että on joskus käynyt maksullisissa. Varsinkin, jos on ollut varakas jo nuorena.

Vierailija
26/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huoli kirjoitti:

Koska siinä on ns. kynnys matalalla. Mikä takaa, ettei se mies käy jatkossakin maksullisissa? Parisuhde ei ole este, vain pelkkä hidaste. Voiko tuollaiseen miehee luottaa?

En ole itse koskaan maksullisissa käynyt, mutta jotenkin en uskoisi tuon olevan mikään iso riski syrjähypylle parisuhteessa.

Iso osa miehistä käy maksullisissa vain, koska eivät muualta saa helpotusta biologiseen tarpeeseen. Ei siihen touhuun mitään tunnesiteitä liity. Toki on niitäkin, jotka käyvät hiljentyneessä parisuhteessa maksullisissa ja sehän itsessään on syrjähyppy.

Samalla tapaa miehet suhtautuu paljon yhden yön juttuja harrastaneisiin naisiin. Ei parisuhdemateriaalia.

Vierailija
27/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja täytyy myöntää että suosin maskullisia yhden yön baarijuttujen sijaan.

Mua oksettaa nuo halvat lut kat ketkä tarjoa ittees ihan ilmatteeksi yökerhoissa ja baareissa.

Silloin kun olen parisuuhteessa olen aina uskollinen ollut. Mutta kun olen sinkku, käyn maksullisilla.

Tuota linjaa en kyllä muuta.

Ja ainakin ne maksulliset missä minä käyn, näyttää olevan ihan tyytyväinen elämään.

Maksulliset kyllä paljon fiksumpia kuin nuo saa tanan halvat baarikärpäset ketkä antaa ihan ilmatteeks.

Vierailija
28/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha. Mä olen myynyt itseäni.

Vierailija
29/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistettynä ydin on kuitenkin se, että kyseiseen "ammattiin" liittyy niin paljon vaaroja ja riskejä (ihmiskauppaa, masennusta, elämänhallinnan menetystä jne jne jne), etten arvosta miestä, jolle nämä seikat ovat merkityksettömiä omien halujen helpon tyydytyksen rinnalla. Kertoo jotakin tyypin luonteesta ja arvoista, josta en pidä.

Toki voi olla joku yksittäinen poikkeus, joka aina selvittää huolellisesti palveluntarjoajan taustat varmistuakseen siitä, että toimintaa harjoitetaan täysin omasta halusta, mutta kokemukseni (ja olen muuten työni puolesta paljon kys. alan ns. uhrien kanssa tekemisissä) mukaan tämä on melko pieni vähemmistö.

Ja lässyn, lässyn, lässyn läää.

Vierailija
30/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielipiteet siitä viis

karavaani kulkee ja koirat haukkuu

Vierailija
31/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lässyn, lässyn, lässyn läää.

Olipas sisältörikas kommentti, osuiko arkaan paikkaan?

Vierailija
32/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen kummosempaa ole kuin lukemattomat yhden illan jutut. Molempien harrastajat ovat samaa sorttia. Toisille kelpaa, toisille ei.

Näin minäkin ajattelen.

Vierailija
33/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen kummosempaa ole kuin lukemattomat yhden illan jutut. Molempien harrastajat ovat samaa sorttia. Toisille kelpaa, toisille ei.

Mielenkiintoista, ettet käsitä eroa.

Yhden illan suhde - yleensä - haluaa sinua. 

Vierailija
34/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksun ihmisiä joiden mielestä on oikeus ostaa toisen kroppa käyttöönsä ja tunkeutua siihen.

Arvomme olisivat liian erilaiset enkä halua olla sellaisten kanssa tekemisissä.

Mitä sinä höliset tuossa. Nykyään nuo maksulliset tarjoa ittees suurin osin ihan vapaehtoisesti. Suurin syy: Haluavat tienata hyvin. Kunnon maksullinen tienaa keskimäärin yli kymppitonnin kk käteen. Jokaine niin kuin lystää. Ja jos mulla varaa maksaa 300-400 tunnista, niin mitäs siinä. Ei se pakollista ole tarjota p....

Vierailija
35/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on maksullinen nainen. Raha on mikä vetää naisia puoleensa.

Vierailija
36/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle se on paha asia siksi, että mies on niin tyhmä, ettei ole pitänyt asiaa ainoastaan omassa tiedossaan. Hän on paljastanut asian vähintään yhdelle ihmiselle. Nyt nainen ei voi tietää, että ketkä kaikki asiasta tietävät ja tämä lisää naisen epävarmuutta.

Vierailija
37/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka käy maksullisissa seurustelun sijaan…. Jotain vikaa on oltava!

Jotain vikaa? Vikoja kyllä löytyy, todellakin. Nimittäin naisista. Syy miksen seurustele on se että sellaisia naisia jotka kelpuuttaisin seurusteluun ei todellakaan kasva puissa.

Ihanaa! Tasoteoreerikko, joka joutuu ostamaan seksiä, koska naiset eivät halua häntä.

Säälittävää.

Vierailija
38/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen antaa rahasta kunhan hinta on sopiva. Kunhan pöyristelevät tekopyhinä.

Joo, taksa on miljoona, ei yhtään vähemmän

Vierailija
39/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on maksullinen nainen. Raha on mikä vetää naisia puoleensa.

Onko isäsi nimi vielä selvinnyt? Paljonko hän maksoi äidillesi?

Paljonko sisaresi pyytävät myydessään itseään?

Vierailija
40/134 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, ettet käsitä eroa.

Yhden illan suhde - yleensä - haluaa sinua. 

Jaa, nyt ymmärrän tuon näkökulman, mutta en voi olla ajattelematta, että paljon yhden illan suhteita harrastavat haluavat vähän kaikkia. Ei heillä muuten olisi niin paljoa yhden illan suhteita, jos eivät haluaisi lähes kaikkia, koska eihän kaikki haluamisen kohteet tärppää.

Vertaa: minulla ei ole yhtä ainotta yhden illan suhdetta, koska olen elämäni aikana tavannut vain 3-4 miestä, jota haluan voimakkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän