Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylytetäänkö teitä usein asiakkaina (kuten Härköstä)? Mua ei.

Vierailija
08.04.2015 |

Anna- Leenaa on siis tuhma bussikuski "tylyttänyt": http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1428371659832.html

Luin nuo kommentit ja valtavasti oli kauhukokemuksia bussikuskeista ja muistakin asiakaspalvelijoista. Mussa on varmaan joku vikana, kun en tuollaista koe juuri koskaan.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:52"]Meilläpäin kuskit kyllä aina ovat päästäneet etuovesta ulos. Itse toki katson ettei pysäkiltä ole tulossa matkustajia kyytiin. Pitäisin aika outona jos jonkun ihme periaatteen vuoksi edessä istuvaa ihmistä ei voi päästää etuovesta menemään.
[/quote]
Niinpä. Sama meillä. Edestä ja takaa kuljetaan. Välillä on jopa mahdoton kulkea keskeltä tai takaa kun dösä niin täynnä ettet yksinkertaisesti pääse kuin edestä jos edessä olet. Vittu mitä simputusta ja tuo tapa vielä ilmoittaa.

Vierailija
62/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:40"] Härkönen yrittää kiertää sääntöjä ja valittaa, kun häntä ohjeistetaan... En jaksa ymmärtää. [/quote] Keksimällä keksitty juttu, ei jaksa innostaa. [/quote]   Totta, mutta noi kommentit oli kiinnostavia. Sydänverellä kirjotettuja. [/quote] Ette tainnut ymmärtää pointtia. Härkönen myönsi olleensa väärässä ja ymmärsi kuskin perustelut. Ihmetteli vaan sitä, että miksi asiaa ei voinut esittää ystävällisesti.

[/quote]

Mutta kukaan ei tiedä, sanoiko kuski todella epäystävällisesti (ja jos sanoi, oliko se tuon jutun arvoista) vai kokiko Härkönen kommnetin sellaisena. Lisäksi pointtini tässä oli se, että moni kokee epätäydellistä palvelua epätäydellisiltä ihmisiltä, mutta kaikki eivät koe sitä tylytyksenä.
[/quote]

No epäillään nyt tätä sitten. Se on kaikkee muuta kuin kerrottu tai syy on sinoastaan härkösessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran. Vieläkin harmittaa, etten nostanut meteliä. Tuli junalla Tampereelle ja yritin nousta rautatieaseman edessä bussiin. Oli sunnuntai ja busseja kulki vain 30 min välein ja huono sää. Kävin automaatilla ja nostin sieltä rahaa. Yritin maksaa setelillä bussia ja bussikuski totesi, että "en mä ala sulle koko vaihtokassaa antamaan". Jäin hoomoilasena seisomaan siihen, että mitäs nyt tehdään. Avasi oven selän takaa ja nyökkäsi eli ulos. Ja kysymys oli 20 Euron setelistä. Pienempää ei automaatista saanut. Kiltisti peräännyin, menin johonkin kahvilaan, ostin kahvin ja menin 30 minuutin päästä menevällä bussilla. Uskomatonta toimintaa ja jos ei oikeasti ole noin pienestä antaa takaisin, niin olisi päästänyt maksutta.

Vierailija
64/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkönen on ihme kitisijä ja mielensäpahoittaja. Ihme vinkumista normaaleista jutuista se Heikosti positiivinen -kirja. 

Vierailija
65/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 07:23"]

Härkönen on ihme kitisijä ja mielensäpahoittaja. Ihme vinkumista normaaleista jutuista se Heikosti positiivinen -kirja. 

[/quote]

Katsos kun Härkösen raskaus oli aivan erilainen kuin maapallon muiden naisten. ;)

Lopetin Härkösen uran seuraamisen siinä vaiheessa, kun hän englannin kielen taidottomana vaati, että aviomies hävittäisi vanhat englanninkieliset levynsä. Mitäs niitä kuuntelemaan, kun ei Härkönen ymmärrä sanoja.

Vierailija
66/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan tylyttänyt, mutta jotkut asiakaspalvelijat on olleet melkoisen viileitä. Muutamalle olen sanonut suoraan siinä tilanteessa asiasta ja yhdestä harjoittelijaansa tylyttäneestä Hesburgerin tädistä laitoin palautetta sähköpostitse (ajattelin, että se nainen tekee nuoren tytön päiväst helvetin jos tylytän sitä tätiä suoraan siinä). 

Bussikuskien voisi kyllä joskus ajatella tylyttävän, kun kaahaavat menemään pysäkeiltä niin ettet pystyssä pysy tai eivät laske lattiaa jos menet vaunujen kanssa ulos. Useat ei edes tervehdi takaisin jos bussiin mennessä sanot vaikka huomenta. Pahimmista mokista olen valittanut sinne minne pitääkin. 

Vierailija
67/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seurasin, kuinka bussikuski kyykytti asiakasta, joka ihan ystävällisesti tiedusteli pysäkin paikkaa. Puutuin sitten itse asiaan auttamalla häntä. Myös itse olen kohdannut tylyjä bussikuskia. Myös tietokonealan kaupoissa on kohdeltu huonosti, ei nyt varsinaisesti tylytetty, mutta ei palvelutakaan. Eräässä huonekaluliikkeessä käskettiin äitini etsiä hintatiedot netistä. 

Vierailija
68/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa bussikuskeista on tylyjä asiakkaita kohtaan. Ehkä heillä on huono päivä, mutta asiakkaana on ikävää olla kuljettajan räyhäämisen kohteena.

Kohteliaimmat kuljettajat ovat Helsingissä suomalaisia, virolaisia ja somaleja - ja tylyimmät ovat suomalaisia ja venäläisiä.

Vierailija
69/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:57"]

Sivusta seurasin, kuinka bussikuski kyykytti asiakasta, joka ihan ystävällisesti tiedusteli pysäkin paikkaa. Puutuin sitten itse asiaan auttamalla häntä. Myös itse olen kohdannut tylyjä bussikuskia. Myös tietokonealan kaupoissa on kohdeltu huonosti, ei nyt varsinaisesti tylytetty, mutta ei palvelutakaan. Eräässä huonekaluliikkeessä käskettiin äitini etsiä hintatiedot netistä. 

[/quote]

Elektroniikkaa myyvissä liikkeissä nainen saa kyllä aika usein kummallista palvelua. Tai minä saan ... osin flirttailua, osin sellaista että mitähän sinä näistä edes tiedät ja sitten myydään halvinta Samsungia väreissä pinkki tai liila. 

No kerran sain puhelimelleni ihan kunnon ylistyspuheen eräästä Nokiaa myyvästä liikkeestä vaikka puhelimeni on aivan eri merkkiä. Se oli hassu hetki :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi