Vaimo jäi kiinni
Vaimo jäi vispilänkaupasta kiinni. Aavistelin asian olevan näin, mutta en halunnut uskoa. En myöskään halunnut kysellä sillä kuvittelin olevani ainoastaan mustasukkainen. Yksityisetsivä vakoili häntä viisi päivää vaikka vähempikin olisi riittänyt. Avioehtomme vuoksi kuitenkin halusin yksityisetsivän keräävän lisää raskauttavaa todistusaineistoa. Se on nyt 80 pinnaa mulle ja loput sulle. Katsotaan milloin löydäyt tämän linkin. Vituttaako? Otapa se Olavi muruksesi. Verotietojen perusteella ei mikään unelmamies, mutta toivottavasti "tosirakkaus". Painu vittuun elämästäni lutka.
Kommentit (60)
Sinälläänhän se on meille ihan sama onko tämäkin provo vai ei jos ap viitsisi nähdä vaivaa ja avata tarinaansa kunnolla me av mammat jaksettais jauhaa tästäkin vaikka kuinka.mutta usein täällä mielenkiintosilta tuntuvat jutut jääkin siihen otsikkoon ja sitte kaikki on vaan että aha voi harmi eipä tohon muuta osaa sanoa.
Yksityisetsivä! :D Luulin että niitä on vain viihteessä. Paljonko moisen palvelukset maksoivat, ja KUINKA voin itsekin alkaa yksityisetsiväksi? Tarvitsenko trenssin, piipun ja suurennuslasin?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:00"]
Yksityisetsivä! :D Luulin että niitä on vain viihteessä. Paljonko moisen palvelukset maksoivat, ja KUINKA voin itsekin alkaa yksityisetsiväksi? Tarvitsenko trenssin, piipun ja suurennuslasin?
[/quote]
Onhan noita. Periaatteessa se voi olla vaikka sinun kaverisi. Älä anna tuon nimen liika häiritä. Yleensä yksityisetsivä nimenomaan selvittää AP:n kaltaisia tapauksia. Niistä maksetaan parhaiten. Eivät he mitään Hherlock Holmeseja ole vaan paljon arkisempia tyyppejä. Vaikka sinä jos haluat.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:27"]
[/quote]
Onhan noita. Periaatteessa se voi olla vaikka sinun kaverisi. Älä anna tuon nimen liika häiritä. Yleensä yksityisetsivä nimenomaan selvittää AP:n kaltaisia tapauksia. Niistä maksetaan parhaiten. Eivät he mitään Hherlock Holmeseja ole vaan paljon arkisempia tyyppejä. Vaikka sinä jos haluat.
[/quote]
Eikä Sherlockeja, mutta varmaan noin sitten.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:27"]
[/quote]
[/quote]
Cool! Työskentelevätkö yksityisetsivät tuntipalkalla vai könttäsummalla? Onko jopa olemassa yksityisetsivien liitto? Tuollaiset salamyhkäiset varjostamishommat olisivat kyllä vaihtelua, lienee uranvaihdos edessä! :D Ja trenssistä en tingi...
Voiko tuollaisen avioehdon todella tehdä Suomessa?! Uskon tarinan olevan pelkkä fantasia, mutta jos oiskin totta, niin good for you ap! Olen itse käräyttänyt useamman kaverin/tutun ukkomiehen pienellä vakoilulla.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 00:43"]
Sinälläänhän se on meille ihan sama onko tämäkin provo vai ei jos ap viitsisi nähdä vaivaa ja avata tarinaansa kunnolla me av mammat jaksettais jauhaa tästäkin vaikka kuinka.mutta usein täällä mielenkiintosilta tuntuvat jutut jääkin siihen otsikkoon ja sitte kaikki on vaan että aha voi harmi eipä tohon muuta osaa sanoa.
[/quote]
Mikä sä olet vaatimaan että minä levittelisin täällä tietoa asioistani yhtään sen enempää kun haluan?Hanki oma elämä niin et joudu etsimään elämääsi sisältöä muiden ihmisten elämistä!ap
olen ihan tosissani harkinnut yksityisetsiväksi ryhtymistä mutta koska se ei taida muistuttaa mitään Sherlock Holmes tai Hercule Poirot-elämää vaan juuri epämiellyttäviä aviorikosjuttuja ei sittenkään kiinnosta :(
Enkä osaa ajaa autoa.
Jaa . Minä luulin otsikon perusteella et kiinni tuoliin tai ovenkarmeihin tai wc-pytylle tms
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:45"]
[/quote]
Mikä sä olet vaatimaan että minä levittelisin täällä tietoa asioistani yhtään sen enempää kun haluan?Hanki oma elämä niin et joudu etsimään elämääsi sisältöä muiden ihmisten elämistä!ap
[/quote]
tota tällä asenteella en voi vaimoasi syyttää että etsi uuden miehen!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 01:53"]
[/quote]
[/quote]
tota tällä asenteella en voi vaimoasi syyttää että etsi uuden miehen!
[/quote]vaikka se onkin vain Olavi ;)
Mitenkäs se ap:n OMA uskollisuus, mm sen puolen vuoden aikana? Oletko ITSE ollut uskollinen vaimollesi? Jos et, niin olet todella kaksinaamainen ällötys!!! SINUAHAN ei ole voinut vakoilla ulkomailla kukaan! Ota vaan se lusikka nyt käteesi ja syö OMA soppasi! Jos olet ollut uskoton vaimollesi, mikään ei oikeuta syyttämään VAIN vaimoa, vaan MYÖS SINUA! Jos olet niin raukka, että itsellesi sallit pettämisen, mutta vaimolleni et, niin olet ihan pohjasakkaa!
Hyvä että asia paljastui, nyt minä ja rakkaani voimme muuttaa Caymansaarille
t: Olavi
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 02:00"]
Hyvä että asia paljastui, nyt minä ja rakkaani voimme muuttaa Caymansaarille
t: Olavi
[/quote]Hienoa Olavi!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:46"]
Fuck dat bitch!
[/quote] Why you write like a gangbanger?
Siis ostiko sun vaimo joltain Olavilta vispilän? Ei sen takia tarvitse hyvä mies erota. Vaimosi meinaa vaan tehdä kermavaahtoa.
[/quote]
[/quote]
HUOMIO! Lainaamani viestin kirjoittaja ei ole alkuperäinen kirjoittaja.
Ap
Jos on avioehto, niin miten se vakoiluun tarpeeseen liittyy? Selitä ap. Vai oliko teillä jokin outo avioehto, jossa pettäminen oikeuttaisi jotakin omaisuuden jakoon liittyvää?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 03:01"]
Jos on avioehto, niin miten se vakoiluun tarpeeseen liittyy? Selitä ap. Vai oliko teillä jokin outo avioehto, jossa pettäminen oikeuttaisi jotakin omaisuuden jakoon liittyvää?
[/quote]
onko sellainen mahdollista? toisaalta ulkomaillahan se sanoi olevansa töissä. mitä lie. kyl niistä saa tehtyä just sellasia kun halutaa ei sun oo pakko niitä ehoja hyvksyä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:57"]
Olavi :) vanhainkodistako löytyi?
[/quote]
Toivottavasti "lutka" löytäessään valottaa meille tämänkin asian. Jos nyt kehtaa edes tänne kirjoittaa.
[/quote]
Lutka tuskin tulee tänne teille avautumaan, mutta siihen asti kun homma on selvä voin säästää hänet julkiselta häpeältä. Sen jälkeen jääkööt sikojen taikka Olavin syötäväksi.
Ap