Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylytetäänkö teitä usein asiakkaina (kuten Härköstä)? Mua ei.

Vierailija
08.04.2015 |

Anna- Leenaa on siis tuhma bussikuski "tylyttänyt": http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1428371659832.html

Luin nuo kommentit ja valtavasti oli kauhukokemuksia bussikuskeista ja muistakin asiakaspalvelijoista. Mussa on varmaan joku vikana, kun en tuollaista koe juuri koskaan.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:40"] Härkönen yrittää kiertää sääntöjä ja valittaa, kun häntä ohjeistetaan... En jaksa ymmärtää. [/quote] Keksimällä keksitty juttu, ei jaksa innostaa. [/quote]   Totta, mutta noi kommentit oli kiinnostavia. Sydänverellä kirjotettuja. [/quote] Ette tainnut ymmärtää pointtia. Härkönen myönsi olleensa väärässä ja ymmärsi kuskin perustelut. Ihmetteli vaan sitä, että miksi asiaa ei voinut esittää ystävällisesti.

[/quote]

Fiktiokirjailija kertoo juttujansa ja me uskomme. 
[/quote]
Onko sillä mitään väliä, onko tämä tapaus faktaa vai fiktiota? Tämän ketjun kommentointi osoittaa minusta selkeästi (Härkösen kokemuksen aitoudesta riippumatta), että moni matkustaja on kokenut tulleensa bussikuskin tylyttämiksi. Ja ydin oli just se, että kun suunsa avaa, niin voi ihan itse valita, esittääkö asiansa tylysti vai ystävällisesti.

Vierailija
42/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähä sitä on vähä pakko lyhyenä ihmisenä kovettaa luonnetta ettei tuu tallotuks ja puhuta ku lapselle. Jotai tyyppiä näköjää harmittaa jos itteä lyhyemmät "hyppii nenille" eikä niitä saakkaan helposti hiljasiks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:57"]

Eikös Anna-Leena sanonut jossain artikkelissa että on siinä iässä ettei välittäisi tulla raiskatuksi?

[/quote]

Mitä tarkoitat tällä? Ainakin minä ymmärrän tuon kielteiseksi, kuten esim. "En välittäisi syödä tuota ruokaa."

Tarkoitatko sinä, että "hän ei välittäisii, vaikka/jos tulisi raiskatuksi"? 

Siitä tulikin mieleeni paljon pahempi kirjailijan kohtaama asiakaspalvelutilanne:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288538580616.html

Vierailija
44/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, yhden käden sormet riittää niiden kertojen laskemiseen (ikää 36, Helsingissä asunut koko ikäni). Mä olen kohtelias, sanon hei ja kiitos (myös niille bussikuskeille;) ja usein hymyillen. Jos on joku pulma, puhun aina asiallisesti vaikka ärsyttäisi, ei huutamisesta tai haukkumisesta ole mitään hyötyä. Jos plavelu ei silti pelaa, äänestän jaloillani. Enkä muuten ole mikään kaunotar ja pukeudun tylsästi farkkuihin ja t-paitoihin joten ulkonäönkään ei pitäisi vaikuttaa siihen etten juuri ole kohdannut tylytystä asiakaspalvelijoilta.

Vierailija
45/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:10"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:40"] Härkönen yrittää kiertää sääntöjä ja valittaa, kun häntä ohjeistetaan... En jaksa ymmärtää. [/quote] Keksimällä keksitty juttu, ei jaksa innostaa. [/quote]   Totta, mutta noi kommentit oli kiinnostavia. Sydänverellä kirjotettuja. [/quote] Ette tainnut ymmärtää pointtia. Härkönen myönsi olleensa väärässä ja ymmärsi kuskin perustelut. Ihmetteli vaan sitä, että miksi asiaa ei voinut esittää ystävällisesti. [/quote] Fiktiokirjailija kertoo juttujansa ja me uskomme.  [/quote] Onko sillä mitään väliä, onko tämä tapaus faktaa vai fiktiota? Tämän ketjun kommentointi osoittaa minusta selkeästi (Härkösen kokemuksen aitoudesta riippumatta), että moni matkustaja on kokenut tulleensa bussikuskin tylyttämiksi. Ja ydin oli just se, että kun suunsa avaa, niin voi ihan itse valita, esittääkö asiansa tylysti vai ystävällisesti.

[/quote]

No on sillä jonkinverran väliä, mikäli henkilö on tunnistettavissa...

Aloitukseni pointtina oli kuitenkin se, että huonoa asiakaspalvelua on varmasti saanut jokainen, mutta kaikki eivät ota sitä itseensä.

Vierailija
46/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:00"]

Osa bussikuskeista on tylyjä asiakkaita kohtaan. Ehkä heillä on huono päivä, mutta asiakkaana on ikävää olla kuljettajan räyhäämisen kohteena.

Kohteliaimmat kuljettajat ovat Helsingissä suomalaisia, virolaisia ja somaleja - ja tylyimmät ovat suomalaisia ja venäläisiä.

[/quote]

Tylyimmät on virolaisia, toisena tulee suomalaiset.

Vierailija
47/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tylytä kukaan. 204cm/148kg

Vierailija
48/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:40"] Härkönen yrittää kiertää sääntöjä ja valittaa, kun häntä ohjeistetaan... En jaksa ymmärtää. [/quote] Keksimällä keksitty juttu, ei jaksa innostaa. [/quote]   Totta, mutta noi kommentit oli kiinnostavia. Sydänverellä kirjotettuja. [/quote] Ette tainnut ymmärtää pointtia. Härkönen myönsi olleensa väärässä ja ymmärsi kuskin perustelut. Ihmetteli vaan sitä, että miksi asiaa ei voinut esittää ystävällisesti.

[/quote]

Fiktiokirjailija kertoo juttujansa ja me uskomme. 

Vierailija
49/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tylytetä usein, mutta Helsingissä kohdalle on osunut kerran tai kahdesti täysin vittupää kuski. Siinä ei auta oma käytös, kun tyyppi oikein keksimällä keksii syitä purkaa pahaa mieltään just suhun. Piti kyllä lopulta suunsa kiinni sitten, kun kaksi muuta matkustajaa puolusti minua tilanteessa.

Vierailija
50/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylytetty! Bussikuski nimenomaan tylytti joskus kun ei uskonut että olen alle 15v. Ei mulla ollut sen ikäisenä mitään henkkareitakaan. Jotkut asiat voi sanoa myös kivasti vaikka ei olisi millään (muka) uskonut ikääni. Mielestäni olin selvästi kyllä hirveän nuoren näköinen mutta kuski halusi tylyttää nuoria vaan.

Vierailija
51/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa johtua siitä, että Härkönen on sangen pelottavan näköinen. 

Vierailija
52/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tietää mistä puhuu. Mulle jotkut puhuu työpaikalla noin vaikkei edes ole mun esimiehiä. Niillä on tosi törkeä puhuttelutapa. Oiskohan jotain elämänkoulutyyppien tapoja olla aina aggressiivisia kaikkia kohtaan. Jos joku vaikka pyytää tekemään jotain niin sen voi tehdä kohteliaastikin ja kaikille jää hyvä mieli.

Vierailija
53/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:11"]

Anna tietää mistä puhuu. Mulle jotkut puhuu työpaikalla noin vaikkei edes ole mun esimiehiä. Niillä on tosi törkeä puhuttelutapa. Oiskohan jotain elämänkoulutyyppien tapoja olla aina aggressiivisia kaikkia kohtaan. Jos joku vaikka pyytää tekemään jotain niin sen voi tehdä kohteliaastikin ja kaikille jää hyvä mieli.

[/quote]

Ei tod. Minusta "elämänkoulutyypit" ovat mukavimpia naisia. Miehet saattavat olla hieman pökkelömpiä. 

Mikään ei ole niin ärsyttävä narisija ja norsunvittunaamailija kuin "kouluttautunut nainen". Fakta. 

Vierailija
54/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:11"]

[/quote]

Ei tod. Minusta "elämänkoulutyypit" ovat mukavimpia naisia. Miehet saattavat olla hieman pökkelömpiä. 

Mikään ei ole niin ärsyttävä narisija ja norsunvittunaamailija kuin "kouluttautunut nainen". Fakta. 
[/quote]
Mä olen tosi kiltti ja varmaan tossukan oloinen ainakin. Mun mielestä taas (yleistäen) amisnaiset voi olla tosi pahasuisia ja sellasia rääväsuisia ja "rempseitä". Voisin kuvitella että tää Anna-Leenan bussikuski oli samaa ihmistyyppiä. Mikä on musta kurjaa koska kohteliaastikin voi sanoa asiat. Eikö ne yhtään mieti ettei nolaa asiakkaan kasvoja?

Vierailija
55/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:08"]

Saattaa johtua siitä, että Härkönen on sangen pelottavan näköinen. 

[/quote]

Luulisi, että silloin ei kukaan uskalla tylyttää? :D Mä olen varmaan pelottavan näköinen itse. ap

Vierailija
56/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuskit on ainoa ammattiryhmä, jonka olen nähnyt tylyttävän asiakkaitaan. Eilen viimeksi bussikuski karjui tosi tympeästi kahdelle ulkomaalaiselle, jotka eivät tajunneet että linja vaihtuu ja kortti on leimattava uudestaan. Itse olen saanut asiakaspalvelijalta tyylystystä vain kerran ja silloinkin bussissa. Kuljin kyynärsauvoilla ja istuin siksi etuosassa invapaikalla. Kuski ei olisi millään suostunut avaamaan mulle etuovea kun jäin pois. Lähti palautetta kuskista liikennöitsijälle.

Vierailija
57/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:11"]

[/quote]

[/quote]

Juurikin tatuoidut elämäm koululaiset ovat niitä vittumaisimpia valittajia. "Aina heitä sorretaan"

Jotkut iltalukion käyneet ovat sitten ihan oma lukunsa...

Vierailija
58/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylyttänyt ja nimenomaa bussikuski. Nyt oma auto niin ei tarvitse kulkea bussilla.

Vierailija
59/69 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläpäin on sellainen kirjoittamaton käyttäytymissääntö, että bussista takaovista ulos. Jos joku ei sitä tiedä niin saattaa kuski siitä muistuttaa.

Vierailija
60/69 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:31"]Kyllä meilläpäin on sellainen kirjoittamaton käyttäytymissääntö, että bussista takaovista ulos. Jos joku ei sitä tiedä niin saattaa kuski siitä muistuttaa.
[/quote]

No sinähän et vieläkään ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme