Tylytetäänkö teitä usein asiakkaina (kuten Härköstä)? Mua ei.
Anna- Leenaa on siis tuhma bussikuski "tylyttänyt": http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1428371659832.html
Luin nuo kommentit ja valtavasti oli kauhukokemuksia bussikuskeista ja muistakin asiakaspalvelijoista. Mussa on varmaan joku vikana, kun en tuollaista koe juuri koskaan.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:40"]
Härkönen yrittää kiertää sääntöjä ja valittaa, kun häntä ohjeistetaan... En jaksa ymmärtää.
[/quote] Keksimällä keksitty juttu, ei jaksa innostaa.
Minä tylytän takaisin, jos joku ryppyilee. Osaan sen homman todella hyvin. Parimetriset äijänkorstotkin menevät hiljaiseksi, kun minä puolta metriä alempaa annan oikein tulla. Huomatkaa: ei koskaan kirosanoja, minä osaan käyttää sarkasmia loistavasti.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:31"]
Kyllä meilläpäin on sellainen kirjoittamaton käyttäytymissääntö, että bussista takaovista ulos. Jos joku ei sitä tiedä niin saattaa kuski siitä muistuttaa.
[/quote]
Ei se mikään kirjoittamaton säätö ole! Monissa busseissa on ne "vain takaa ulos" kyltit.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:43"]
Minä tylytän takaisin, jos joku ryppyilee. Osaan sen homman todella hyvin. Parimetriset äijänkorstotkin menevät hiljaiseksi, kun minä puolta metriä alempaa annan oikein tulla. Huomatkaa: ei koskaan kirosanoja, minä osaan käyttää sarkasmia loistavasti.
[/quote] Mee armeijaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:31"]
Kyllä meilläpäin on sellainen kirjoittamaton käyttäytymissääntö, että bussista takaovista ulos. Jos joku ei sitä tiedä niin saattaa kuski siitä muistuttaa.
[/quote]
Ei se mikään kirjoittamaton säätö ole! Monissa busseissa on ne "vain takaa ulos" kyltit.
[/quote] Nähtävästi Härkösen käyttämässä bussissa ei ollut.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:11"]
Anna tietää mistä puhuu. Mulle jotkut puhuu työpaikalla noin vaikkei edes ole mun esimiehiä. Niillä on tosi törkeä puhuttelutapa. Oiskohan jotain elämänkoulutyyppien tapoja olla aina aggressiivisia kaikkia kohtaan. Jos joku vaikka pyytää tekemään jotain niin sen voi tehdä kohteliaastikin ja kaikille jää hyvä mieli.
[/quote]
Ei tod. Minusta "elämänkoulutyypit" ovat mukavimpia naisia. Miehet saattavat olla hieman pökkelömpiä.
Mikään ei ole niin ärsyttävä narisija ja norsunvittunaamailija kuin "kouluttautunut nainen". Fakta.
[/quote]
Juu, kyllä "kouluttautuminen" tekee naisesta todella kamalan. Voiko mikään olla kauheampaa kuin nainen jolla on tietoa ja ammattitaitoa siis niinq?!!!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:46"]
Anna tietää mistä puhuu. Mulle jotkut puhuu työpaikalla noin vaikkei edes ole mun esimiehiä. Niillä on tosi törkeä puhuttelutapa. Oiskohan jotain elämänkoulutyyppien tapoja olla aina aggressiivisia kaikkia kohtaan. Jos joku vaikka pyytää tekemään jotain niin sen voi tehdä kohteliaastikin ja kaikille jää hyvä mieli.
[/quote]
Ei tod. Minusta "elämänkoulutyypit" ovat mukavimpia naisia. Miehet saattavat olla hieman pökkelömpiä.
Mikään ei ole niin ärsyttävä narisija ja norsunvittunaamailija kuin "kouluttautunut nainen". Fakta.
[/quote]
Juu, kyllä "kouluttautuminen" tekee naisesta todella kamalan. Voiko mikään olla kauheampaa kuin nainen jolla on tietoa ja ammattitaitoa siis niinq?!!!
[/quote] Kyllä hyvät käytöstavat voi osata ilman tohtorin tutkintoa.
kerran kuski halusi nöyryyttää ja pysäytti bussin viimeiselle helsingin alueen pysäkille ja käski ulos kun mulla ei mukamas ollut seutulippua. Jouduin melko täydessä bussissa näyttämään lipun kuskille uudestaan, eikä mitään pahoitteluja.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:45"]
[/quote] Mee armeijaan.
[/quote]
Mahtaisivatko ne ottaa viiskymppistä naisihmistä? :D Uskon, että juuri lyhyen mittani takia minua on aina ignoorattu ja siksi on pitänyt ottaa sanainen säilä käyttöön. Mutta eipä tarvitse sitten valittaa kuin Härköskä. Minun ikäiseni ihminen eikä osaa bussissa käyttäytyä, häpeäisi edes.
Härkönen yrittää kiertää sääntöjä ja valittaa, kun häntä ohjeistetaan... En jaksa ymmärtää.
[/quote]
Mitä vitun "sääntöä"?
Ei ihme ettet jaksa ymmärtää...
En muista että kukaan olis koskaan tylyttänyt. Ei varsinkaan bussikuski. Taidan olla kiva asiakas/matkustaja joka osaa käyttäytyä. :)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:42"]
[/quote] Keksimällä keksitty juttu, ei jaksa innostaa.
[/quote]
Totta, mutta noi kommentit oli kiinnostavia. Sydänverellä kirjotettuja.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:45"]
[/quote] Mee armeijaan.
[/quote]
Mahtaisivatko ne ottaa viiskymppistä naisihmistä? :D Uskon, että juuri lyhyen mittani takia minua on aina ignoorattu ja siksi on pitänyt ottaa sanainen säilä käyttöön. Mutta eipä tarvitse sitten valittaa kuin Härköskä. Minun ikäiseni ihminen eikä osaa bussissa käyttäytyä, häpeäisi edes.
[/quote] Veit jalat suustani.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja tohtorin tutkinto automaattisesti poissulkee ne?
Meilläpäin kuskit kyllä aina ovat päästäneet etuovesta ulos. Itse toki katson ettei pysäkiltä ole tulossa matkustajia kyytiin. Pitäisin aika outona jos jonkun ihme periaatteen vuoksi edessä istuvaa ihmistä ei voi päästää etuovesta menemään.
Ei se Härkösen saama kohtelu nyt mitenkään pahalta vaikuttanut. Bussikuskit useasti joutuu esittämään asiansa napakasti,että ihmiset ymmärtää. Teki Härkösen mamma tikusta asiaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja tohtorin tutkinto automaattisesti poissulkee ne?
[/quote] Eikös ole korkeimpia koulutuksia.
Mua ainakin ärsyttää ne ihmiset jotka menevät etuovista ulos niin ettei sisään tulevat asiakkaat pääse bussiin sisään. Siinä sit seistään pysäkillä ikuisuuden niiden idioottien sääntöjen rikkojien takia.
Helsinkiläiset suomalaiset kuskit ovat olleet pahimpia...
Espoossa mukavia kuskeja, joista aika moni on ulkomaalaisia!