Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

Vierailija
1141/2455 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli laitettua tilaukseen ovistestejä lisää plus muutama raskaustesti. :) En nimittäin kuitenkaan jaksa uskoa että olisi tärpännyt tässä (kään) kierrossa, vaikka yleensä oviksen jälkeen on alkanut tulla kaikenmaailman oireita ja nyt olen täysin oireeton. Mutta onhan tässä vielä n. kaksi viikkoa aikaa tulla ties mitä mahan murmutuksia,tissin aristuksia yms. mitkä oviksen jälkeen ilmestyvät :)

Kun muuten tuossa mainitsin siitä kokiksen juonnin lopettamisesta niin suosittelen kyllä muillekkin jotka sitä paljon juovat. Olo on meinaan ihan erilainen, ei ole niin väsynyt saatikka turvonnut olo. :)

1142/2455 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan muista vastata kaikille, joille tekisi mieli vastata.. Katsotaan mitä mun jumittava pää muistaa.

Nera: Kiitos ihanan kannustavasta  ja toivoa tuovasta teskstistä! Toivottavasti teillä menee kaikki loppuu asti hyvin! :)

Vavvakuume: Olen kovin pahoillani sun puolesta :((

Vierailija: Kiinnostaa kovasti kuulla miten sinun epätietoinen tilanne etenee, toivottavasti tärppää!! :)

Kikii: Mulla on täysin samanlaiset tavoitteet tälle kierrolle, etenkin se painon pudottaminen :D

Tiinu89: Kiva kun jaksat vastailla kaikille :) Ja saa höpistä "turhia" mun puolesta, onpahan luettavaa!

Finest: Kiitti kovasti kun jaksat aina päivitellä listaa!

Legolatar: Harmittaa ihan hirveästi kun lähdet täältä.. :'( Ymmärrän kyllä tuntemuksesi täydellisesti tällaisen pitkään yrittäneen kantilta. Toivottavasti tulet tänne joskus vielä takaisin, ihan vaan kertomaan meille hyvät uutiset!

Nillis kp3/24-27, yk15 (ya6/14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1143/2455 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen päivitys, että täällä ollaan menossa kp9/36. Ei siis tärpännyt viime kuussa, mutta katsotaan mitä tämän kierron kanssa käy. Vielä en jaksa asian kanssa stressailla tai liikoja pohtia, vastahan on toinen yrityskerta menossa.

1144/2455 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FINEST: Kiitos, olitkin tuolla huhuillut perääni. :) En ole jättänyt ryhmää, mutta täytyy myöntää että tässä meni varmaan viikko tai pari etten käynyt edes lukemassa juttuja täällä vaan odottelin menkkojen alkua ja samalla toivoin ettei ne alkaisikaan ja tein kolme testiäkin, mutta uudelle kierrolle siis lähdettiin... Hyvillä mielin kuitenkin. :)

Vierailija
1145/2455 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
1146/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta, Minmar! Pitää sitten hakeutua terkkariin, jos ei kohta ala tulla selitystä tilanteelle.

Tänään minulla on selvästi aristusta molemmissa rinnoissa. Voi viitata kuukautisten alkamiseen. Ei muita oireita. Yritän malttaa odottaa keskiviikkoaamuun asti testaamisen kanssa, paitsi jos menkat alkavat sitä ennen niin sittenhän ei tarvitse edes testailla.

Vierailija kp 33/28 ya2012

1147/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut vauvvakuume ! :( paljon tsemppiä sulle !
Mulla on tänään alkanu pieni painontunne munasarjoissa. Rinnat herkät mutta ei kipeät, menkat alkaa varmaankin huomenna. Nyt on ollu kierto säännöllinen 27pv :) joka on mun mielestä hyvä juttu.

1148/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan.

Pahoittelut Vavvakuume :( Hirveää että siinä kävi näin. Vaikka se ei yhtään lohduttaisikaan tässä vaiheessa, niin hopeareunuksena voisi yrittää nähdä sen että raskaaksi tuleminen onnistuu. Noin yritin ajatella sen meidän marraskuisen keskenmenon jälkeen. Tsemppiä <3

Diamond, Nillis ja EK0025; pahoittelut perhanan menkoista :(

Vierailija ja Hennas; voi että mie toivon että saatte plussat :)!!! Ja tänne saa ja suorastaan pitääkin käydä päivittelemässä, ihanaa että täällä voi rauhassa russuttaa ja intoilla, ja välillä romahtaakin jos siltä tuntuu.

ON; ovulaation jälkeistä seesteistä aikaa vietellään. Ovis siis oli perjantaina, ei mainittavia tuntemuksia sen jäljiltä..paitsi olen tainnut piiiiitkästä aikaa napata hiivatulehduksen jostain. Valkovuotoa tulee tolkuttomasti. Minulla ei ole taipumusta hiivailla mutta ressi on vissiin tehnyt tepposensa tai jotain vastaavaa. Piinaviikot siis edessä, ja tästä kierrosta taitaa tulla pidempi kun ovulaatio oli myöhässä. Blaah, mitä odottelua :D

1149/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 8.6.

Uusio mamma (40+ v) kp 38/? yk 2  

HennaS (21v) kp 37/34 yk 2  

MilaNnnkkk kp 34/28 yk 6

Vierailija (37v) kp 33/28 ya 2012   

Maikku79 kp 33/28(-33) yk 12   

Tiinu89 kp 29/33-34 yk 2

Supera (20v) kp 27/27-29 ya 2/14 

Laulurastas83 kp 24/26 yk 6

Finest (27v) kp 24/28 yk 7

Jannuli85 kp 24/24-28 yk15 (ya 3/2014)  

Dindinden (26v) kp 22/35 yk 5

Tinttu1989 kp 22/28-40 yk 5 (km 10/14 ja 3/15)

Lumilla kp 21/25-27 yk 7

Konttri (32v) kp 21/26-28 yk 14 (varh. km 11/14)

Hönttentönttiäinen (31v) kp 21/28-29 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)

Nuuskiksentytär kp 21/28-31 yk 4 

Havaiana81 (34v) kp 20/? yk 2

Dimou (26v) kp 19/? yk 9 (ya 7/14)

Stardust (22v) kp 18/26 yk 3

Viivitys (34v) kp 18/25-29 yk 5

Minea92071 (25v) kp 18/28-36 yk 3 (tm 2/15, ya 11/14)

Heta87 kp 16/27-28 ya 2/2014

Werus (30v) kp 15/26-27 ya loppuvuosi -12

Satuse (40v) kp 14/30-34 yk 1

Dreamer15 (28v) kp 13/30-40 yk 2

Annma (33v) kp 10/29 yk 7

EK0025 (40v) kp 10/36 yk 2

Wishes kp 9/34 ya 2013

Kikiii (20v) kp 8/30-35 yk 6

Pioni1 (27v) kp 7/34 yk 4

Minmar (30v) kp 6/30-35 yk 3

Aliisia (25v) kp 5/36-40 yk 3

Nillis (28v) kp 4/24-27 yk 15 (ya 6/14)

Noorav kp 4/? yk 7

Vavvakuume92 (22v) kp 3/27-29 yk 3

Diamond11 kp 2/28-30 ya 2013

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v) (km 3/15), Ambrosiaa (tm 3/15), Exile yk13, Exvela (33v) yk1, Mwiihh yk4, Soffie (22v) yk6 ya 11/14, Huolestunut Ensiyrittäjä yk 6 (k 10/14), Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v) yk 2, Nuppunella (34v) yk 11, AnttiAmalia (24v), Kissanainen87, Sunshine14 (31v), Garnet (28v), Henzu

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (5 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4), Starling 40v (yk3), Jenniferia 24v (yk2), Melinah 24v (yk3), Miinuska15 25v (yk2)

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (leijonien plussakuu)

Mamalukki (leijona) 22v (yk3), Belime (yk 2), Pumpuli87 (yk 1), Kevättähti (yk 1)

Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Syksy-/talviodottajat (2015/1016)”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.

1150/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:45 ois lääkärinaika omalle lääkärille.. et sais menkat aloitettua ku ne on ollu yli 2v poissa... Saan kait pillerit jotka auttaa.. tuun kertoo sit onnistuko vai onkoputket tukossa.. sit ois helpompi yrittää vauvaaki ku menkat :D jännittää se lääkäri (vanhempi mies)

1151/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikii onnea painonpudotukseen! Pitäisköhän munkin vähän koittaa tiputtaa painoa, normaalipainoon kun on matkaa muutamia kiloja... Laihduttaminen ei oo kyllä koskaan ollu mun juttu, aina se johonkin tuntuu kaatuvan :D Kiva, että olet hyvillä mielin alkukierrosta huolimatta :)

Diamond11 , Ek0025 ja Nillis pahoittelut menkoista! :/ Nillis höh, toivottavasti saatte parisuhdeasiat pian kuntoon :)

Hennas täälä peukut pystyssä että se plussa siihen testiin ilmestyisi!

Supera onko sulla tuo painontunne munasarjoissa menkkaoire? Toivottavasti oire jostain muusta ;)

Konttri ai sullekin tulossa pidempi kierto! Kylläpäs sitä on ollut nyt täälä paljon liikkeellä! Mullakin oli viime kierto melkein viikon pidempi kuin edellinen ja oli ihan takapuolesta :/ Toivottavasti pitkän kierron jälkeen meille kaikille tulis jotkut superovulaatiot ja tultais kaikki raskaaksi ;'D

Kissanainen87 onnea lääkäriin, toivottavasti saat asiat hoitoon!

On: flunssa päällä, tänään oli lämpö noussut 0,5 astetta. Taitaa sen tuloksen saada jättää tulkitsematta, uskon että johtui nyt ihan vaan tästä flunssasta. Toivottavasti tämä muu lämpöily menee pian ohi, että näkee laskeeko mulla missä vaiheessa lämmöt ennen menkkoja. Kuiva kausi ei oo vieläkään alkanut ja nyt taitaa olla jo myöhäistä sen osalta. Mukavaa, ei oo kivaa kun alapäässä on sahara! Muistelen, että viimekierrossa alkoi muutama päivä ennen tiputteluvuotoa tulemaan vuodon tunnetta joka johtui valkovuodon lisääntymisestä. Tiputtelun pitäis alkaa to-pe suurin piirtein. Ei oikeastaan jännitä, tuskin on tärpännyt. Pitäisköhän tilata jo ovistestit seuraavaa kiertoa varten? Eipä niillä silti taida kiire olla kun tikutus kannattaa mun kohdalla alottaa vasta joskus kp15 jälkeen.

Tiinu89 kp29/33-34 yk2

1152/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret pahoittelut täältäkin suunnalta Vavvakuume! <3 Niinkuin joku jo sanoikin että jos jotain hyvää niin se ainakin että seuravallekkin raskautumiselle on hyvät edellytykset.
ON: Täällä odotellaan kesäloman alkua ja etelän aurinkoon lähtemistä. 8pvä reissun alkuun ja kp 21/28-31 menossa. Eli suurimmalla todennäköisyydellä meillä vuodetaan lomalla. Voi kun saisikin tuoda tuliaisiks plussa-testin :D Ois ehkä paras matkamuisto mitä vois olla.
Eilen sain kerrottua parhaalle ystävälle meidän haaveista. Ihanaa kun on nyt yksi joka tietää, yksi jolle voi puhua asioista.
Suhteemme tilanne on hieman monimutkaisempi johtuen miehen edellisestä parisuhteesta yms. Josta johtuen emme myöskään aio puhua yrityksestä, raskaudesta.. Ihmiset huomaavat sitten kun huomaavat.
Tietenkään emme pidä lähimpiä ystäviä sekä sukulaisia pimennossa mutta tuskin tulee ainakaan sosiaalisessa mediassa julkaistua mittään :)

1153/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille tuesta, on ollut suuri apu henkisesti ja nyt on sulateltu asiaa viikonlopun yli. Tästä vaan uudella asenteella kohti uutta yritystä :) Oltiin viikonloppuna juhlistamassa miehen kanssa kavereiden synttäreitä, eli on päästy myöskin vähän "nollailemaan" tilannetta. Kaikki muuttuu vielä iloksi <3 Ja tosiaan jos jotain hyvää tästä haetaan, niin ainakin sen plussan pystymme myöskin yhdessä saamaan...

Eilen mieheni päättikin polvistua ja kihloihinhan me mentiin <3 Nyt vaan häitä suunnittelemaan tässä vavvan yrityksen ohessa <3 Kyllä ne palaset vaan loksahtelee paikoilleen, edes jotakin positiivista tässäkin viikonlopussa!

Finest kiitos taas listan päivittelystä <3 Laskeskelin vaan tuossa, että tänään on mun kp4/27-29, kun vuoto alkoi perjantaina aamulla kunnolla eli sillon oli vissiinkin mun kp1.. 

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille toivottaen,

Vavvakuume92 22v kp4/27-29 yk3

1154/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaawwwww :) paljon paljon onnea, Vavvakuume!!!

1155/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menossa  kp 4 eli se siitä sitten..
Mut voi oikeastaan poistaa listasta, luulenpa,että nyt on aika hyväksyä,ettei meille iltatähteä tule ja sillä sipuli, johan tässä 12 kierrosta on koetettu..

Mä olen liian väsynyt toiveikkuuteen ja taas maahan romahtamiseen, mies vielä haluaisi yrittää,mutta mä en enää taida jaksaa. 
Terveempää vois olla vaan nauttia siitä mitä on,eikä haikailla mahdottoman perään..

Käyn varmaan lukemassa (lue=kiduttamassa itseäni) teidän kuulumisilla, mutta listasta tosiaan minut voi poistaa..

Kiitos teille ihanat naiset <3

1156/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: anteeks kun nyt koko ajan vaan omaa napaa mut epätoivoisena en nyt osaa muutakaan aatella vaikka kiv teidän juttuja onkin lueskella!

eilen illalla sit päätettiin kuitenkin miehen kanssa tehä testi kun ei menkkoja kuulunut ja ostettiin sit vielä semmonen hieno kalliimpi testi jolla piti tulla varma tulos ja ihan innoissaan molemmat plussaa venattiin mut selkee nega sieltä pamahti, ei voi jäädä epäselväks :/

ilta meni sit harmistuen mut ei auta kun ootella.. Mitäs mieltä ootte, voiskohan se plussa vielä tulla kun ei menkkoja tänäänkään näy? 

Hennas kp 37/34 yk2

1157/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme homma, Hennas :S Voihan se hyvinkin olla niin että plussa tulee muutaman päivän päästä mutta tuskaista odotella.. En muista että kirjoittelitko ovulaatiosta aikaisemmin, mutta yksi selitys voisi tälle olla että ovulaatio oli myöhässä jolloin menkatkin alkavat(mahdollisesti) myöhemmin. Toki toivomme täysin erilaista lopputulosta :)

Onnea Vavvakuume!!! :) Nimim. Kyllähän tuo ukko voisi nyt jo kosia kun kuulemma on jo suunnitelmakin olemassa kuinka sen tekee.

Kuinkas Kissanainen lääkärissä meni?

1158/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vavvakuume, olen iloinen sun puolesta! Hyvää kun kihlat ja häiden suunnittelu vie ajatukset muualle.
Miehet ilmeisesti ajattelee eritavalla, minun mies oli keskenmenon takia vihainen ja suuttunut ikäänkuin se olisi ollut meidän syy. Miehet eivät selaile nettisivuilla, eivät tiedä että keskenmenoilla on tarkoitus ja että 70% raskauksista menee kesken. Mutta se menee ohi, aika parantaa haavat. Olin minäkin hyvin surullinen, siinä päivänä kun alkoi vuoto, mulla oli esiintyminen ja en millään ois jaksanut laulaa, harjoituksen aikana kyyneleet vaan valui kun piti harjoitella hitaita lauluja ja yksi laulaja oli ottanut hänen pikkutytön harjoituksiin mukaan...silloin oli kyllä niin paska fiilis...mutta onneksi meni kaikki ohi. Positiivista tosiaan siinä oli se tieto että raskautuminen on mahdollista, ei muuta kun pää pystyyn ja kohti uutta yritystä!

1159/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku Vavvakuume, olen pahoillani. Onneksi tosiaan elämääsi tuli noi ihania uutisia! Jaksaa varmasti taas mennä täysillä kohti uutta kiertoa, kun on noin mahtavia suunnitelmia! ONNEA!

Hennas, bongasitko oviksen? Mä en nyt muista onko siitä ollut puhetta. Olisko ovulaatio ollut myöhässä? Mä en osaa sanoa tuohon näkymiseen testissä, itse sain plussat molemmista lapsista pari päivää ennen menkkojen aikaisinta alkamispäivää, mutta testasin muistaakseni vielä rv:lla 6, kun en millään uskonut niin ihania uutisia :)

Kaikille pitkään matkaa tehneille iso tsemppihalaus, ainakin Legolatar ja Maikku89 päättivät pitää ainakin taukoa kuumeilusta. Jos Marjanan tarina ei ole teille tuttu, niin kannattaa lukaista Marjanan kuulumiset -ketjusta hänen matka. Hän oli jo kuumeillut esikoista ennen kun itse aloin kuumeilla meidän esikoista, kuumeilin hänen kanssaan samassa ryhmässä myös meidän toista lasta ja hän siis kuumeili edelleen esikoistaan. Nyt hänellä on muistaakseni kohta vuoden ikäinen lapsi, eli matka hänen kohdallaan oli pitkä ja kivinen. Antaa toivoa kaikille, että kaikki on mahdollista!! :)

Painon pudotusta ainakin muutama Kikii? suunniteeli - täällä samat suunnitelmat. Olen jo tiputtanut 20kg ja muutama kilo pitäisi saada vielä pois ennen mahdollista raskautta. Mä sain molemmista lapsista vain kolme raskauden aikaista kiloa, mutta sitten repesi, kun lapsi oli maailmassa - söin ihan karmeasti ja siis kaikkea makeaa! Voi jestas! Olen edelleen todellinen herkkupeppu ja taistelen jatkuvaa makeanhimoa vastaan. On kokeiltu kromit, hiilarittomat ruokavaliot ja kaikki hivenaineet - ei vaikutusta! Oon miettiny hypnoosiin menoa, siitä ovat toivottomat tapaukset saaneet apua :) Mulla monirakkulaisuus "parani" painon pudotuksen myötä, eli kyllä pienikin tiputus voi auttaa.

Vierailija, tuo hcg asia tulikin selväksi, eli näkyy veressä ennen kuin nuo kaupan testit reagoivat. Mä kävin edellisessä parisuhteessa läpi todella rankkoja asioita ja eron jälkeen multa jäi kahdet menkat väliin, kun oli niin karmea stressi, vaikka siihen asti kierto oli ollut aivan säännöllinen. Ekaksi tietysti tuli mieleen, että oonko raskaana, koska voin aamuisin tosi huonosti. Sekin oli stressin aiheuttamaa ja kun sain käsiteltyä eroon liittyvät käytännön asiat, eikä enää tarvinut nähdä miestä, niin asiat palautuivat ennalleen. Eli tän höpötyksen pointti siis on, että stressi vaikuttaa just tähän hedelmällisyyteen vissiin eniten.

Omaa napaa sen verran, että mies lähti työmatkalle, tulee takaisin torstaina ja lähtee uudelleen perjantaina ja tulee sunnuntaina. Vällyhommat jää siis pelottavan vähälle; eilen illalla, seuraavan kerran mahdollisuus torstaina ja perjantaina ja sitten sunnuntaina. Saadaan lapset su-ma isovanhemmille, niin voidaan puuhastella kunnolla :) Ovista olen tikuttanut ja hymynaamaa veikkaan loppuviikolle, nyt jo liman tuotanto lisääntynyt. Huominen olisi pahin päivä saada hymynaama - eilinen talletus ei säily ja torstainen olisi todennäköisesti liian myöhään. Toivotaan siis vaikka sunnuntaita :)

Toivoin niin kovasti kaunista ilmaa myös tälle päivälle, kun eilen oli niin ihana sää, vaikka tuulikin tosi kovin. Mulla on projektina aidan maalaus ja pääsin eilen puoleen väliin. Tänään on sitten satanut ja ukkostanut, joten maalaushommat meni puihin tältä ja huomiselta. ARGH! Taidan maalata kynnykset :)

Kivaa viikkoa ja plussatuulia puhaltelen puuuuuh!

satu 14/30-34 yk1

Vierailija
1160/2455 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikku79, pahoittelut menkoista ja harmi että poistut joukosta. Tuo 12 kiertoahan ei ole mitenkään huomattavan paljon, kun kerran vuoden yrittäminen on kuulemma täysin normaali aika tulla raskaaksi, etenkin meidän ikäisillämme. Minulla ja miehelläni on tärpännyt nyt kahdesti, ekalla kerralla muistaakseni 4. kierrossa (keskeytettiin kehityshäiriön vuoksi) mutta toisella kerralla sitten menikin noin 20 kiertoa ennen kuin tärppäsi, vaikka yritys oli päällä koko ajan (ja tämä raskaus meillä meni kesken, nyt yritetään siis edelleen esikoista saada).

Teet toki kuten itse parhaaksi katsot, mutta olisiko sellainenkin vaihtoehto mahdollinen, että ns. luopuisitte toivosta (kuten tässä sanoit tekeväsi), mutta jatkaisitte siitä huolimatta edelleen yrittämistä? Kun ei odota mitään, ei pety, mutta jos silti yrittää niin yllätys voi joku päivä kuitenkin tulla. :)

Voimia teille, mitä ikinä teettekin. On ollut kiva nähdä että muitakin minun ikäisiäni on joukossa. Ymmärrän totta kai, ettei ketjuun osallistuminen sovi kaikille kaikissa tilanteissa. Jos teillä kaikesta huolimatta sattuu joskus tärppäämään, tulethan kertomaan uutiset tännekin!

Vierailija