supera
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Onko teillä ollu minkälaisia oireita?
Mulla oli aluksi kaikkia mahakipuja, mutta ne on onneks jääny pois :) turvotus on vähä hellittäny. Ummetusta on edelleen :( argh. Ällöttää vähä aaltoina ja hajuaisti on aika tarkka. Mielialan vaihtelut on varmaan se kaikista suurin jota joutuu miehellekin välillä pahoitella :D
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Jättäydyin ryhmästä pois. Raskaus ei jatkunut yhtään sen enempää kuin alkoikaan 😕 tsemppiä teille.