Vaikka video-CV:n tekeminen ahdistaa tai nolottaa, niin se ei ole pätevä syy jättää video-CV tekemättä. Epämukavuusalueelle on mentävä ja
laittaa työnhaun tärkeimmät instrumentit kuntoon.
Kommentit (11)
Jos sä ap, sanotaanko vaikka, että just nyt, viiltäisit ne rantees auki, ja jäisit siihen pitkin pituuttas odotteleen viimestä henkäystäs, niin kauanko sulla suunnilleen kestäis, kun sä vihdosta viimein sen viimeisen henkäyksen vetäisisit? Toi sun tulevaisuutes palstajankkaajana ei ole kauhean ruusuinen, niin sun kantsis tehdä asialle jotain...
Video, taikka kuva ei ole pakollinen cv:sen, eikä niitä saa siihen vaatia.
typerää. suomalaiset alistuu tuollaiseen. ei mitään järkeä. relevanssi nolla.
Voiko tehdä runkkuvideo cvn ?
🖕( •_• ) 🖕
Runkkaripoika69🍆🍑😩👉👌💦 kirjoitti:
Voiko tehdä runkkuvideo cvn ?
Aloittajalle sekin kelpanee, onhan se video kuitenkin, mitä voi sitten laiskuuttaan ja omaa ammattitaidottomuuttaan katsella ja saada vaikka uusia ideoita omaan runkkaamiseensa.
Minä teen cv-videon jossa tungen silakan perseeseen ja paskannan sen ulos.🐟👌💩
Videolle voi kuvata vaikka terveiset hallitukselle ja porvareille: haistakaa vttu :)
Olen itse vuosia palkannut uusia työntekijöitä valtion virastossa. Video on pakollinen. En ole koskaan nähnyt videosta olevan mitään hyötyä. Niiden katsominen on hidasta, enkä ole nähnyt niiden tuovan mitään uutta työhakemukseen. Sen sijaan video aivan tarpeettomasti ohjaa huomion ulkonäköön ja muihin ammattitaidon ulkopuolisiin asioihin. Haastattelulla sen sijaan on suuri merkitys.
Ja Ap ei ole ehkä yksi maailman ärsyttävimmistä ihmisistä?
Minkälainen perse tekee tuollaisen avauksen?
Nykyään voi helposti tehdä deepfaken, niin säilyy yksityisyys. En luota HR-täteihin.
Näinhän se menee