Vanhuksille ei saa leipoa pullaa hyvinvointialueen mukaan
Ei saa päivätoiminnassa leipoa eikä kotona. Näin suomi säästää sote kuluissa.
Vanhuksille ei saa leipoa pullaa kotonakaan. Miten käy koulumyyjäisten mokkapalojen? Kielletäänkö nekin?
Kommentit (27)
Muistaakseni joskus tuli sääntö esim päiväkodeissa, ettei saanut tuoda tarjolle kuin kaupan valmiita tuotteita, joissa on ainesosaluettelo. Omatekemistä ei voi taata niiden sisältöä ja allergeeneja.
Jospa kielletään kaikki mahdollinen!
No, itse en pääse työkyvyttömyyseläkkeelle eikä 595 työmarkkinatuella pärjää. Pakko hakea töihin, missä tehdään ruokaa, kun toimistotöitä ei ole. Kädet vuotaa verta enkä voi niitä pestä aina, kun käyn ibs paskalla enkä voi käyttää hanskoja. Eli hygienia sääntöjä ei voi noudattaa. Työkkäri sanoi, että sairauksista ei saa kertoa työnantajalle, jotta otetaan töihin.
Ymmärrän hyvin, koska hygienia ja muut säädökset.
Vierailija kirjoitti:
No, itse en pääse työkyvyttömyyseläkkeelle eikä 595 työmarkkinatuella pärjää. Pakko hakea töihin, missä tehdään ruokaa, kun toimistotöitä ei ole. Kädet vuotaa verta enkä voi niitä pestä aina, kun käyn ibs paskalla enkä voi käyttää hanskoja. Eli hygienia sääntöjä ei voi noudattaa. Työkkäri sanoi, että sairauksista ei saa kertoa työnantajalle, jotta otetaan töihin.
Suomi ei myönnä työkyvyttömyyseläkkeitä eikä järjestä toimistotyöpaikkaa, joten rikkaat syö itsekin ibs paska ruokia. Lääkkeitä ibs sairauteen ei ole.
Hygieniamääräykset on tiukat ja oikeasti niitä mokkapalojakaan ei pitäisi myydä missääm.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jo tehty?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin yhden ison konsernin keittiössä töissä laittamassa ruokaa palvelutalon vanhuksille. Työilmapiiri oli sellainen, ettei poissa saanut olla eikä saikkuja tunnettu, koska ei ollut tuurareita.
Siellä sitten kokattiin, vartin välein käytiin oksupaskalla ja sitten jatkettiin kokkailua.
Luulen että tuon mummon pullan paisto ei olekaan niin suuri ongelma...
T. Kokki kolmonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei myönnä työkyvyttömyyseläkkeitä eikä järjestä toimistotyöpaikkaa, joten rikkaat syö itsekin ibs paska ruokia. Lääkkeitä ibs sairauteen ei ole.
Lääkäri sanoo, että mene toimistotöihin. No, ei niitä ole. Sitten ravataan ibs paskalla eikä pestä käsiä haavojen takia ja tehdään voileipiä jne. Hanskoja ei voi käyttää haavojen takia.
Lääkärit on vähän omassa kuplassa eläviä tyhmiä. Toimistotöihin on tuhansia hakijoita. Ei niihin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla pullan leipojalla on ammattitaito ja hygieniapassi. Päivätoiminnassa on käyttämätön laitoskeittiö. Ei vain saa käyttää sitä, eikä kukaan muukaan?
Mitä vanhukset tekee päivätoiminnassa? Istuu kiikkutuolissa apaattisena?
Kaikki iloa tuottavat ja hyvänmielen asiat on kielletty! KAIKKI! Jopa vapaaehtoiset ja ilmaiset leivonnaiset. NiiN! Maailman onnellisimmassa maassa pitää vaan murjottaa. Fakta tieto!
Vierailija kirjoitti:
Tuolla leipojalla on hygieniapassi ja hän on toiminut ruokailualalla yli 55 v. Joillekin byrokraateille on vanhusten ilahduttaminen ihan liikaa. Harmi!
Pakkohan nuo koulujen leivonnaiset on kieltää. Ja pitäneekö maksaa myös verot?
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen leipoja on elintarvikealan entinen ammattilainen ja hänellä on hygieniapassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jo tehty?
Vapaaehtoistyö on kielletty työttömiltä. Ajatella jos työtön olisi leiponut omalla kustannuksella pullaa vanhuksille niin olisikin YRITTÄJÄ ja karenssi. Onneksi leipoja on eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla pullan leipojalla on ammattitaito ja hygieniapassi. Päivätoiminnassa on käyttämätön laitoskeittiö. Ei vain saa käyttää sitä, eikä kukaan muukaan?
Mitä vanhukset tekee päivätoiminnassa? Istuu kiikkutuolissa apaattisena?
Nyt ainakin kun Pirha vei pullat.
Geenerit eivät oikeasti pese käsiään ikinä, kuvottava totuus.
Vai onko sote alueen johtajat kateellisia vanhusten ilmaisista pullista? 🍩
Sääntö-Suomi. LOL! V*ttu mitä paskaa.