Miksi lapset on haettava päiväkodista autolla?
Kommentit (45)
Minä en omista autoa. Hain lapsen pyörällä, rattailla tai talvella pulkalla päiväkodista.
Koska moni ei asu kävelyetäisyyden päässä päiväkodista. Tai vanhemmat menee kauemmaksi töihin autolla ja hakevat lapset kotimatkalla.
Saa siinä samalla näyttää hienoa Audia.
Viekö ap ensin töistä tullessaan auton kotipihaan parkkiin ja lähtee sitten noutamaan lasta kävellen, bussilla tai millä ? Ja sama toisinpäin aamulla.
Noh, saa haettua nopeammin. Jos ajaisin töiden jälkeen kotiin, jättäisin auton sinne ja kävelisin päiväkotiin, niin pitenisi lapsen päiväkotipäivä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Viekö ap ensin töistä tullessaan auton kotipihaan parkkiin ja lähtee sitten noutamaan lasta kävellen, bussilla tai millä ? Ja sama toisinpäin aamulla.
Omistaako joku maalaisjuntti vielä nykypäivänä auton?
Lapsi haetaan pyörällä, mutta vien hänet kyllä autolla, ihan vain ajansäästön vuoksi. Varhain mennään joka tapauksessa, jos mun pitäisi vielä hakea auto kotoa lapsen viemisen jälkeen, pitäisi viedä lapsi vielä aiemmin. Matkaan yhteen suuntaan ei mene autolla tai pyörällä juuri sen enempää, mutta edestakaisin ajelu söisi kyllä aikaa.
No jos päivähoitopaikkaa ei saa siitä lähimmästä päikystä vaan jostain kaupungin toiselta laidalta.
Veisin mieluusti autolla jos olisi. Päiväkodille pari kilometriä matkaa ja se on aika raskas taaperon kanssa. 5 minuutin välein haluaa itse kävellä, 5 minuutin välein vaunuihin, ottaa ulkovaatteita vaunuissa pois...
13 kilsaa on aika pitkä matka kävellä
Mieluusti hakisin kävellen mutta töistä kun pääsee 15.30 ja 16.00 on haettava niin pakko on tulla autolla, katsos kun kaikki ei asu siinä päiväkodin vieressä eikä halua tarpeettomasti venyttää lapsen päivää vain siksi että pääsisi kävelemään kotiin
Vierailija kirjoitti:
Saa siinä samalla näyttää hienoa Audia.
Sillä voi pokata noita hyvin helppoja sinkkuäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs pyörä?
Mä haen pyörällä, ja otan myös lapsen pyörän mukaan. Hyvin tulee hyötyliikuntaa, ulkoilua, ja lapsi rauhoittuu siinä ajassa mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Asutko jossain maaseudulla jossa ei edes junat, bussit, sporat ja metro kulje?
Vierailija kirjoitti:
Minä en omista autoa. Hain lapsen pyörällä, rattailla tai talvella pulkalla päiväkodista.
👱🌞->👶🏿🥵💦>😎🍹🏊🌊
->
Koska vanhemmat kulkee autolla töihin. Muita type.riä kysymyksiä?