Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän perheellisen miehen etsivän seuraa netissä. Pitäisikö vaimolle kertoa?

Vierailija
05.04.2015 |

Perheessä on 5v ja n.6kk ikäiset lapset. Mies on aktiivisesti läsnä alastonsuomessa ja kirjoittelee siellä naisten kanssa, myös minun, aluksi en tiennyt että kyseessä on tämä henkilö. Mies viestittelee myös muiden naisten kanssa. Viestittelyt tapahtuvat työpäivän aikana ja iltaisin kun muu perhe on nukkumassa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni kyllä, vaikkei asia sulle varsinaisesti kuulukaan. Itse haluaisin tietää mieluummin muuta kautta kuin tulla kusetetuksi päivästä ja vuodesta toiseen. Mutta tee ihan kuinka itse koet parhaaksi

Vierailija
2/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nimetön viesti. Joudut muuten pian syntipukiksi perhesotkussa. Asiallinen viesti josta käy ilmi että totta on. Ei kannata tollaisiin omia käsiä liata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin haluaisin tietää jos sattuisi omalle kohdalle.

Vierailija
4/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot

Vierailija
5/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro

Vierailija
6/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, heti.

Vierailija
7/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit talteen ja ruutukaappaukset mukaan!

Vierailija
8/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:26"]

Viestit talteen ja ruutukaappaukset mukaan!

[/quote]

Ei olla nyt hetkeen viestitelty, joten olen poistanut viestit :/ Mutta uskon että vaimo pystyy tunnistamaan myös pelkistä as kuvista, näkyy myös huoneita yms.

AP

Vierailija
9/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun asia, älä puutu toisten elämään. Yleensä viestintuoja saa skeidaa niskaansa, joten jätä väliin. Kyllä se vaimo jossain vaiheessa tajuaa ja saa selville ukkonsa hillumiset. Silloin voit olla kaverina tukemassa, mutta muuten pysy erossa muiden sotkuista ja parisuhdekiemuroista.

Vierailija
10/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kertoisit ku ei oo sun onglema?

Vierailija
11/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Mä olen toisessakin ketjussa tämän sanonut, mutta sain just vasta äsken tietää, että tapailemani mies oli varattu. 

Inhottaa, että koskaan sekaannuin häneen. Miehen mielestä oltaisiin voitu jatkaa vaimosta ja lapsista huolimatta.

Mistä noita pettäjiä oikein sikiää??

Vierailija
12/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kaveriperheen miehen pettävän, olen valitettavasti yllättänyt tuon itseteosta. En kertonut rouvalle mitään, mutta välit ovat viilentyneet. Mä en vaan voi olla joka viikkoisessa yhteydessä tähän perheeseen, kun tiedän mikä paska tämä mies on.

Tuo mieskin nykyään vaan vittuilee ja ilkeilee mulle, pyrkii alistamaankin, aina kun nähdään muiden kavereiden luona. Kumpikaan ei siis ollut mikään ykkösystävä, vaan perhe joiden luona vierailtiin ja toisinpäin. Jopa luulen, että mies on puhunut paskaa musta/meistä, kun rouva ei edes kysele, miksei olla käyty ja toisinpäin.

Tää on piinaa! Vituttaa, kun en alunperin samantien jotain. Nyt vaan odotan uutta tilaisuutta, kun toi jätkä on alkanut lämmitellä ystävääni. Vai olisko toisinpäin... ;)

Eli vaimolle ilmianto välittömästi. Etenkin kun netissä pystyy vinkkaamaan anonyymisti. Ihan vaan lähetät vaimolle linkin siitä profiilista. Hän sitten käsittelee asian.

Vierailija
13/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluisin et mulle kerrottais

Vierailija
14/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kerro kun ei oo sun avioliitto! Miks yrität pilaa toisten elämän?!

Vierailija
15/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että kerrot; moraalikysymys myös itsellesi - mitkä teot on sellaisia mistä voit vaieta? Pettämisestä, siitä että näit kun joku kolhi jotain autoa parkkipaikalla ja lähti lipettiin, siitä että tunnistit jonkun siwan ryöstäjän, pahoinpitelystä, lapsen lyömisestä, veronkierrosta, kannabiksen kasvatuksesta? Jossain se raja menee, ja varmaan tuo mieskin ilkeilee sulle ihan siksi että haluaa nakertaa sun uskottavuuttasi vaimonsa silmissä.

Vierailija
16/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jos huolehtisit vaan omista asioistasi etkä puuttuisi asioihin jotka eivät sinulle kuulu?

Vierailija
17/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten netissä pystyy vinkkaamaan anonyymisti?

Vierailija
18/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:33"]

Miten netissä pystyy vinkkaamaan anonyymisti?

[/quote]

Jos tietää vaimon sähköpostiosoitteen, voi vaikka luoda uuden sähköpostiosoitteen jota ei voi yhdistää suhun ja lähettää siitä.

Mun mielestä voi kyllä kertoa avoimestikin, miksi viestintuoja saisi paskaa niskaansa kun ethän ole miestäsi houkutellut sinne deittipalstalle?

Itse vaimona haluaisin kyllä tietää, löysin joskus itse mieheni jostain palstalta ja uuella sähköpostiosoitteella kirjottelinkin... Sitten itse totesin, että jaa, kuulin että oot vapaa kun kaveri oli jutellu sun kans treffipalstalla... :D

Vierailija
19/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oikeus tietää. Hän voi sen jälkeen tehdä omat ratkaisut jotka eivät enää muille kuulu.

Vierailija
20/31 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:04"]

No et kerro kun ei oo sun avioliitto! Miks yrität pilaa toisten elämän?!

[/quote]

Olet vissiin mies, jolla on vaimo, perhe ja deittiprofiili? Sun mielestä on sun oikeus pitää salaa tuollaista profiilia ja vaimon ei tarvitse sitä tietää? Ja on ihan ok käydä nussimassa muita naisia ja sit kotona vaimoa?

Rehellisyys ei pilaa mitään, salaisuudet sellaisen hoitaa. Jos tässä suhteessa on tilanne, että nainen tietää tuosta jo ja on antanut miehelle luvan jatkaa, mitä se silloin pilaa? Ja jos taas nainen ei tiedä ja hänelle kerrotaan, mitä se silloin pilaa? Ei ainakaan naisen elämää, nainenhan voi lattaa miehen ojennukseen tai erota? Joo, joku vois sana että miehen touhut se pilaa. Mut miehellä ei oo mitään oikeutta pyörittää tollaista peliä! Jos mies on niin munaton, ettei voi ekaksi erota ja sit vehdata muiden kanssa, sen elämä pitääkin kaikkien naisten yhteistuumin pilata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi