Tiedän perheellisen miehen etsivän seuraa netissä. Pitäisikö vaimolle kertoa?
Perheessä on 5v ja n.6kk ikäiset lapset. Mies on aktiivisesti läsnä alastonsuomessa ja kirjoittelee siellä naisten kanssa, myös minun, aluksi en tiennyt että kyseessä on tämä henkilö. Mies viestittelee myös muiden naisten kanssa. Viestittelyt tapahtuvat työpäivän aikana ja iltaisin kun muu perhe on nukkumassa.
Kommentit (31)
Kerrot ehdottomasti. Eiköhän se ole paras koko perheelle, ei mies kuitenkaan tapojaan paranna, joten olisi turhaa antaa ajan kulua ja katsoa vain vierestä kun mies jatkaa touhujaan. Kyllähän siinä menee koko perheen elämä sekaisin, mutta se on ollut miehen tietoinen valinta jo alun alkaenkin. Tässä on tapettu aikaa jo liikaakin, joten ilmoita asiasta jo tänään.
Kysy vaimolta, josko niillä on avoin liitto.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:26"]
Viestit talteen ja ruutukaappaukset mukaan!
[/quote]
Ei olla nyt hetkeen viestitelty, joten olen poistanut viestit :/ Mutta uskon että vaimo pystyy tunnistamaan myös pelkistä as kuvista, näkyy myös huoneita yms.
AP
[/quote]Miksi ette enää viestittele?
Ap ei kerro vaimolle. Ei vaan uskalla.
Se mies siis vaan kirjoittaa, ei tapaa ketään?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:57"]
Perheessä on 5v ja n.6kk ikäiset lapset. Mies on aktiivisesti läsnä alastonsuomessa ja kirjoittelee siellä naisten kanssa, myös minun, aluksi en tiennyt että kyseessä on tämä henkilö. Mies viestittelee myös muiden naisten kanssa. Viestittelyt tapahtuvat työpäivän aikana ja iltaisin kun muu perhe on nukkumassa.
[/quote]
Tää on niin naurettavaa oman pesän pesemistä, tällä kertaa sanonnan kaikissa merkityksissä, ettei oo tosikaan.
Jos sulla on itselläsi huono omatunto runkkaamisesta ja miehen runkkaamisen katselusta, niin kannattaa ehkä lopettaa koko alaston suomi -touhu ja miettiä oma elämä kohdalleen, eikä sysätä muka niin helvetin hyvänä ihmisenä omaa omaatuntoaan toisen niskoille.
Laita linkki hänen profiiliinsa vaimolle.
Voit sanoa vaikkapa, että katsoppa, onpa samaa näköä kuin teidän "Erkassa".
Naureskella ja sanoa vaikkapa, että: "Ajatella, jos joku luulisi, että se on hän."
Ap kirjoitti tänne kun ei halua ottaa yhteyttä vaimoon. Kun ap täältä löytää yhdenkin lauseen, jolla perustelee itselleen miksi ei kerro vaimolle, ap on tyytyväinen.
Vaimoa en tunne, tiedän vain nimeltä ja ulkonäöltä, joten sähköpostin kirjoittelun voi unohtaa. Mietin että pitäisikö laittaa kirje postiin, mutta siinäkin on riskinä, että mies ehtii nähdä sen ensin. Olen miettinyt uuden facebook profiilin tekoa ja sitä kautta kertomista.
En tiedä onko mies tavannut muita, mutta profiilissa näkyy paljon kommentteja myös muilta naisilta. Mietin kertomista siksi, että ainakun näen nämä jossain, vaikuttavat aika etäisiltä ja mies on joskus sanonut haluavansa erota, mutta jatkaa lasten takia. Joku kysyi viestittelyn loppumisen syytä, molempien kiinnostus vain loppui eikä viestittely enää kiinnostanut.
AP
Jokainen voi noista peukutuksista jo päätellä, miten asiat PITÄÄ hoitaa, jos tapaa jonkun perheellisen varatun deittaavan tai tapailevan muita.
On ehdottomasti käräytettävä! Muutoin tuo vieraissa hyppiminen ja perheiden hajottaminen ei koskaan vähene, vaan lisääntyy! Haluatko olla seuraava, jolta yllätys yllätys puoliso lähtee toisen mukaan? Kuka haluaa itse tulla petetyksi? Ja että kaikki muut tietää, mutta sinä et?