Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirsta Kiuru saa vauvan, talven ihana ihme!

Vierailija
22.12.2021 |

Tulen ihan kamalan onnelliseksi hänen puolestaan. Onnea Krista!

Kommentit (1112)

Vierailija
601/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Kristan mies yhtä ruma kuin Krista? Jos niin voi raukkaa mitkä geenit saa.

Johtuikohan lapsettomuus ylipainosta ja huonoista elintavoista?

Yliläskistä ei edes huomaa raskautta helposti.

En tiedä, mutta lähipiirisi varmaan kokee sinun suhteesi suurta myötähäpeää. Sielun rumuus on kaikkein ruminta.  

Tuskinpa. Olen sisäisesti ja ulkoisesti kauniimpi kuin Krista. En ole fasistinillittäjä, en ylipainoisen tantan näköinen enkä muutenkaan ole ns. suoraan Kummelista.

Voin kertoa, että se, että yrität päteä vauvapalstalla, on säälittävämpää kuin mikään mainitsemasi asia. Jos omat mielipiteesi olisivatkin edes Kummelista, mutta kun ne ovat suoraan p*reiästä.

Vierailija
602/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole jo kolmas 47-vuotiaan naisjulkimon raskaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, miten Suomen perhe- ja peruspalveluministerin ajatusmaailma muuttuu esikoinnin syntymän johdosta.

Elämänkokemus ja virka ei olekaan kulkenut käsikädessä...

Vierailija
604/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Kristan mies yhtä ruma kuin Krista? Jos niin voi raukkaa mitkä geenit saa.

En tiedä, mutta lähipiirisi varmaan kokee sinun suhteesi suurta myötähäpeää. Sielun rumuus on kaikkein ruminta.  

Tuskinpa. Olen sisäisesti ja ulkoisesti kauniimpi kuin Krista. En ole fasistinillittäjä, en ylipainoisen tantan näköinen enkä muutenkaan ole ns. suoraan Kummelista.

Sinun kauneutesi on tullut selväksi jo parissa viestissä.

Vierailija
605/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kauneutesi on tullut selväksi jo parissa viestissä.

Niuvanniemen kaunotar selvästi.

Vierailija
606/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisvihamielisyyden määrä lisääntynyt Suomessa? En muista, että meno olisi ollut ihan näin ilkeää aikaisemmin, esimerkiksi 2000-luvun alussa, kun aloin seurata palstaa?

Vierailija
607/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvihamielisyyden määrä lisääntynyt Suomessa? En muista, että meno olisi ollut ihan näin ilkeää aikaisemmin, esimerkiksi 2000-luvun alussa, kun aloin seurata palstaa?

Siltä minustakin vaikuttaa. Surullista luettavaa.

Vierailija
608/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen. Laura Malmivaara on 48.

Vierailija
609/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väärin lasta kohtaan. Kun lapsi on 20-vuotias on äiti 68-69.   Teini -iässä  äiti on  vanhuudenvaivoista kärsivä kuusikymppinen. 

Toisilla n. 20v nuoremmat vanhemmat.  Saa hävetä iäkästä ätiään.

Ja kyllähän parikymppinen tarvitsee vielä äidin tukea monissa asioissa.  Siinä sitten äiti jo seitsenkymppinen, uupunut, väsähtänyt, kenties jo muistisairaskin vanhus. 

Vierailija
610/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 600 kommenttia 😂

Vierailija
611/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että se, että yrität päteä vauvapalstalla, on säälittävämpää kuin mikään mainitsemasi asia. Jos omat mielipiteesi olisivatkin edes Kummelista, mutta kun ne ovat suoraan p*reiästä.

Niin pitäisikö meidän uskoa, et Vauva-palstalla tähän aikaan päivästä kirjoittavista löytyy joku Kristaa hienompi ihminen. 😂Korkeasti koulutettu, maata yhtenä johtava, ministeri ja vielä 47-vuotiaana onnistunut raskautumaankin. Lisäksi sisäisesti ja ulkoisesti kaunis. Lähinnä veikkaan mielenterveysongelmaista narsistia kun noin toista upeaa ihmistä haukkuu ja kadehtii. Kadehtiminen tekee rumaksi paitsi sisältä myös ulkoa päin jo nuorena.

Vierailija
612/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se väärin lasta kohtaan. Kun lapsi on 20-vuotias on äiti 68-69.   Teini -iässä  äiti on  vanhuudenvaivoista kärsivä kuusikymppinen. 

Ja kyllähän parikymppinen tarvitsee vielä äidin tukea monissa asioissa.  Siinä sitten äiti jo seitsenkymppinen, uupunut, väsähtänyt, kenties jo muistisairaskin vanhus. 

Häpeääkö tasavallan presidentinkin poika isäänsä, joka on vielä parikymmentävuotta tuota vanhempi? Vai onko se vain nainen joka vanhentuu ja jota hävetään sen johdosta?

Vierailija
613/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 57 ja vanhin lapseni 34 ja nuorin 27. En kyllä itse olisi tuossa iässä jaksanut enää äidiksi. 

Tajunnat, ettei kyse olekaan sinun äidiksi jaksamisesta? En ymmärrä miksi ihmisten pitää kommentoida, että en minä kyllä tekisi ja vastaavaa. Kyse on yksin asianosaisten ratkaisusta, eikä siinä tarvita kenenkään ulkopuolisen mielipidettä. Hienoa, kun lapsia syntyy. Suomen kansa vähenee vauhdilla ja jokainen lapsi on tervetullut.

Vierailija
614/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeääkö tasavallan presidentinkin poika isäänsä, joka on vielä parikymmentävuotta tuota vanhempi? Vai onko se vain nainen joka vanhentuu ja jota hävetään sen johdosta?

Voi hävetäkin. Mutta ainakin äitinsä on nuorempi. Tosin ei mikään nuori hänkään.

Vierailija
615/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aina luullut Kristalla olevan jo 2-3 lasta. No, luulo ei tosiaan ole tiedon väärti.

Vierailija
616/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 57 ja vanhin lapseni 34 ja nuorin 27. En kyllä itse olisi tuossa iässä jaksanut enää äidiksi. 

Tajunnat, ettei kyse olekaan sinun äidiksi jaksamisesta? En ymmärrä miksi ihmisten pitää kommentoida, että en minä kyllä tekisi ja vastaavaa. Kyse on yksin asianosaisten ratkaisusta, eikä siinä tarvita kenenkään ulkopuolisen mielipidettä. Hienoa, kun lapsia syntyy. Suomen kansa vähenee vauhdilla ja jokainen lapsi on tervetullut.

Tämä on keskustelupalsta. Kaikki eivät ole samaa mieltä kuin sinä  asioista.

Vierailija
617/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaa blaa. Lapset häpeävät aina vanhempiaan tietyssä iässä. Meistä ei kellään ole takuita, mikä on henkinen tai fyysinen kuntomme vanhempina. Jos vanhemmalta vaadittaisiin täydellisiä ominaisuuksia, niin olisi tainnut jäädä ne sinunkin lapset tekemättä.

Vierailija
618/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen. Laura Malmivaara on 48.

Kolmas on Hanna - Kaisa Heikkinen kansanedustaja, joka ehtii täyttää 48v kun lapsi syntyy.

Vierailija
619/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Naisvihasta 99% on peräisin toisilta naisilta. Mikä neuvoksi?

Vierailija
620/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti lapseton, ja aina hyvin iloinen, kun toiset saavat toivomiaan lapsia. Minun valintani oli ja on edelleen nyt yli 50-vuotiaana minulle oikea, mutta en koskaan lähtisi arvottamaan toisten ratkaisuja omien arvojeni/valintojeni mukaan (tämä koskee siis tietysti asioita, jotka ovat nimenomaan henkilökohtaisia - kyllä minä vaikkapa väkivaltaisuuden toki tuomitsen). Miten voi olla niin vaikeaa hyväksyä, että joku toinen toimii eri tavalla kuin itse toimii?

MN: "Ministeri Krista Kiurun haaveesta on tulossa totta. – Tämä lapsi on ihana yllätys, luonnon antama lahja. Voi sanoa, että ihme." Voisiko tästä päätellä, että kyseessä on ns. luomuraskaus? Olkoon miten tahansa, olen iloinen Krista Kiurun onnesta ja toivon hänelle perheineen kaikkea hyvää.