Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exältä saatu lahja uudessa suhteessa

Vierailija
02.04.2015 |

Eilen poikaystävä teki remppaa kotonaan päällään t-paita, jossa teksti: my girl got a big ass and I like it. En ole nähnyt kyseistä paitaa kahden vuoden seurustelumme aikana, joten kysyin paidasta. Kertoi olevan lahja ex-tyttöystävältä. En tietenkään sanonut mitään, mutta mietinpä vain miten mahtaisi kulta suhtautua jos päälläni olisi exältä saatu paita tekstillä: my boyfriend got a big cock and I like it.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos remppapaitana pitää niin sehän on semmoinen "uhrattava" huonompi paita. En huolestuisi!

Vierailija
2/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä tosi nolo lahja. Kertoo aika paljon exästä. En pitäisi edes remppapaitana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:20"]

Ei miehet tollaisia ajattele. :D

[/quote]

Just näin. Hyvä paita remonttiin, ei siitä kannata sen suurempaa numeroo tehdä!

Vierailija
4/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni oli alkuaikoinamme exän antama hammasharja :D ei jostain syystä häirinnyt yhtään

Vierailija
5/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljo kiinnostaisi. Remppapaitana jokin vanha exältä saatu "vitsi"-paita, niin eipä sillä paljon ole tunnearvoa. Meillä kaikilla on menneisyys ja paljon tavaroita jotka muistuttavat jostain vanhasta. Juuri muuttomme yhteydessä kävin läpi kirjoja kun laitoin ne hyllyyn ja vastaan tuli joku mielenkiintoinen, avasin ja alkulehdellä oli muistamiskirjoitus miehen joltain exältä 15 vuoden takaa, ei hetkauta. Jos tavaroita tuolla perusteella laitettaisiin menemään joutuisin luopua mm koruista, kirjoista, dvd:stä, mikrosta jne. Miehelläni on myös lapsi edellisestä suhteesta, pitäisikö siitäkin luopua, kun Se on kuitenkin tullut exästä :D

Vierailija
6/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempan jälkeen voi heittää roskiin.

Vierailija
7/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on puhunut.
Ap kiittää :)

Vierailija
8/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin todella outo ja mauton lahja, ei oikeastaan mene edes läppänä. Toiseksi sehän on remppapaitana eli samaa kastia kuin lattialuuttu? On mullakin tallessa exien (3) antamia lahjoja, esim mukeja käytössä ja jotain sisustustavaraa jopa ihan näkyvällä paikalla. Kuten myös perheen, työkavereiden ja kavereiden antamia lahjoja, kaikki sovussa. Enkä minä niitä sen kummemmin ajattele, ehkä läikähtää joku ohut muisto niitä katsoessa. Ne sattuu olemaan osa mun historiaa ja ovat ottaneet paikkansa asunnostani. Elämän tilkkutäkissä koko kirjo, ja saa ollakin. Jos tulevaa miestä haittaa niin saapi sanoa.

Vierailija
9/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin pelkän otsikon, ajattelin, että kyseessä täytyy olla joku tosi arvokas lahja, esim. kallis koru. Jotkut eksät kuulemma vaativat antamansa lahjat takaisin, jos suhde kariutuu. Kun olen tällaista kuullut, on mieleeni hakematta tullut ajatus, että äijä aikoo antaa vähän käytetyn lahjan uudelle hoidolle! Mutta että t-paita! Olin tukehtua nauruun. Taidat olla mustasukkaista lajia, ap? Onko miesystävälläsi yhtä huono maku kuin entisellä hoidollaan?

Vierailija
10/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä jaksaa ihmiset huolta kantaa. Itse olen esimerkiksi saanut useamman ihan arvokkaan korun exiltäni. Olisiko ne pitänyt heittää pois? Myydä? Palauttaa käytettyinä? Haudata pöytälaatikkoon? No, sori vaan, mutta olin sen verran itsekäs, että pidin saamani LAHJAT ja käytän niitä edelleen. Nyksän kanssa on oltu yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
11/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno teksti paidassa :'D Oisko sittenkin "has" eikä "got"?

Vierailija
12/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä olen käytännöllysyyden ihminen. Ihan sama mitä paitaa mies käyttää remppapaitana. Mä jopa sulatutuin vihkisormukseeni eksältä saamani kultakorvikset. Ja mun mies tietää sen. Miksi heittää hyvää kultaa hukkaan!

Vierailija
13/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävällä oli exältä saatu kultakoru kaulassa kun tavattiin. Sanoin ihan mielipiteeni, että onpa mauton ketju, ja hän sitten otti sen nolona pois. :)

Vierailija
14/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan exsällä olla lelu tallessa?

Vierailija
15/21 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:59"]Hieno teksti paidassa :'D Oisko sittenkin "has" eikä "got"?
[/quote]

http://m.fancy.com/things/237865497134111479/My-Girl-Got-a-Big-Ass-(red-version)

Vierailija
16/21 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poikaystävä käyttää sormusta jonka sai ex-tyttöystävältään. Tämä ex-tyttis oli antanut saman sormuksen aikoinaan entiselle poikaystävälleen, mutta erotessa ottanut takaisin. Ja siis antanut sitten uudelle poikakaverilleen eli mun nyksälle :D

Vierailija
17/21 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on käytössä exältä saatu kaulakoru, pidän kyseisestä korusta. Nykyinen mieheni tietää mistä koru on peräisin, eikä häntä haittaa. Minulla kuten miehellänikin on paljonkin exiltä saatuja tavaroita, ei niistä kannata olla mustasukkainen.

Vierailija
18/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kovin rakkaita muistoja tainnut miettiä kun kerran remonttipaitana piti.

Mies

Vierailija
19/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Oletko sinä hävittänyt kaikki eksiesi antamat lahjat?

Vierailija
20/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sun persettä kuitenkaan ilmaissut se teksti? Onhan se kuitenkin joskus tykännyt siitä perseestä, joten so what?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän