Mikset menisi poimimaan mustikoita, kun aikaakin on?
Kommentit (21)
Kävin jo aamulla. Nyt on muuta ohjelmaa. Iltapäivällä lähden poimimaan vadelmia. On tylsää jos pakastimessa on vain mustikkaa. Paljonko itse poimit?
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin tylsää hommaa.
Moni muukin homma on tylsää,mutta sitä tehdään silti siitä saatavan korvauksen vuoksi,elämä ei aina ole ihanaa ja fantsua.
Olin tulossa samaa ehdottamaan. Nyt on hyvä aika mennä mustikoita keräämään. Meneekö incelit poimimaan tänään mustikoita?
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo aamulla. Nyt on muuta ohjelmaa. Iltapäivällä lähden poimimaan vadelmia. On tylsää jos pakastimessa on vain mustikkaa. Paljonko itse poimit?
Eilen poimin sangollisen. Kunhan saan kahvin juotua, painun taas metsään keräämään sangollisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin tylsää hommaa.
Moni muukin homma on tylsää,mutta sitä tehdään silti siitä saatavan korvauksen vuoksi,elämä ei aina ole ihanaa ja fantsua.
Ei mun kärsivällisyys siltikään riitä.
Mulla on pyykkipäivä. Istun tässä hetken ja sit taas singahdan pyykille.
Täällä on satanut vettä niin paljon, että pitää odotella ensin marjamaitten kuivumista. Märkänä poimitut marjat ovat hirmuisen roskaisia.
Ei vielä kannata kun satanut putkeen päiväkausia. Vadelmia aion mennä iltapäivällä keräämään. Kasvavat aurinkoisessa rinteessä. Ihanaa kun vihdoin poutaa !
vadelmat oli täynnä kotiloita. oksettaa syödä niitä vattuja pitää varmaan huilauttaa kuuman veen alla.
En usko, että työnantaja tykkäis, jos tästä lähtisin mustikoita poimimaan.
Metsässä on ötököitä. Ihan fobian asteella ampiaispelko enkä hirvikärpästenkään kanssa halua tehdä lähempää tuttavuutta, saati punkkien. Ostan ihan mustikkani kaupasta, kiitosta vaan.
Lomat meni jo (kiertävä lista), nyt pitää päivystää töissä.
Työllistän meidän mökkiseudun työttömiä, jotka ilomielin poimivat sangollisen 50 euron hintaan. Olen reilu, enkä tingi. Ilo on molemmin puolista.
Kivempi kölliä täällä vuoteessa. 🥱
Voit itse mennä sen sijaan että spämmäät täällä.
Pimeitä pisneksiä menossa, ei nyt ehdi marjaan
T:pitkäaikaistyötön
Ei kerkiä, pitää mennä pyörittämään Boosteria 🤩