Mistä löydän Muumimukin rilleillä???
Nyt on pakko löytää Muumin Juhlamuki rilleillä. Maksan vaikka 150 euroa, mistä löydän, apua!
Kommentit (15)
Eiiiiiii!!!!! EI ENÄÄ NIITÄ HELVETIN RILLIMUKEJA!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:36"]Kannattaa mennä Prismaan töihin.
[/quote]
Tätä minäkin olen aina epäillyt.. Siis jumalauta. Olen katsellut kymmenistä prismoista ja muistakin kaupoista useiden kuukausien ajan.. Ei varmasti päädy ikinä hyllyyn asti vaan myyjät vievät ne.. Perkele
Lähden huomenna ulkomaille ja se on pakko nyt saada. Maksan vaikka 500, että saan sen tänään käteeni. Auttakaa! Hajoan. Pascannan cheekin muotoisia vauvoja, jollen saa mukia!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:41"]Lähden huomenna ulkomaille ja se on pakko nyt saada. Maksan vaikka 500, että saan sen tänään käteeni. Auttakaa! Hajoan. Pascannan cheekin muotoisia vauvoja, jollen saa mukia!
[/quote]
Ei sillä helvetin mukilla ole mitään virkaa.. Täyttä paskaa koko muumi hössötys.. Idiooteilta rahat pois ja hullut maksaa
etkö osaa itse maalata niitä rillejä sinne? monet kansalaisopistot järjestää posliininmaalauskursseja.
500 voin myydä mutta asun itsekin ulkomailla joten tuskin saisit sitö huomiseksi.
Ei niitä enää tule kauppoihin kun se oli 2014 vuoden muki.
Missä asut, mä voin myydä 150 eurolla.
Ihme juttu se , että ne oli pakattu niin että rillimukit pystyi valikoimaan helposti
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:46"]Missä asut, mä voin myydä 150 eurolla.
[/quote]
Niin ei siis 500€ kelpaa vai
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:46"]Missä asut, mä voin myydä 150 eurolla.
[/quote]
Niin ei siis 500€ kelpaa vai
[/quote] En oo niin ahne:)
Mulla on sellainen olohuoneen vitriinissä. En uskalla koskaan poistua kotoa, ettei murtomiehet tule ja vie.
Ai se Tove muki jossa rillit sisäpuolella? Eikös niitä oo huuto.netissä. Mulla on myös se :)