Muita ketkä ei koskaan käyny yliopiston vuosijuhlissa tai sitseissä?
En ikinä mennyt noihin pukujuhliin. Kuulosti jotenkin niin teennäiseltä. Tulen duunaritaustasta.
Kommentit (76)
Minä. Minulla kyllä vanhemmatkin akateemisia, mutta en käynyt edes lukiossa vanhojen risteilyillä tms. Niin en sitten yliopistossakaan osallistunut näihin.
En minäkään. Kävin jossain yksittäisessä tapahtumassa aluksi mutta siihen se jäi.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Minulla kyllä vanhemmatkin akateemisia, mutta en käynyt edes lukiossa vanhojen risteilyillä tms. Niin en sitten yliopistossakaan osallistunut näihin.
Järjestettiinkö muka lukiossa vanhojen risteily? Meillä oli vaan abiristeily
No mä kävin noissa, mutta voin sanoa että et oikeasti menettänyt mitään
Minä. Keksin vapaa-ajallani parempaakin tekemistä. Duunaritaustasta olen myöskin, mutten usko että sillä on ollut tähän vaikutusta.
En ole koskaan kuullutkaan moisista
-akateeminen-
Minä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
T: kohta maisteri
Mun opiskelukavereista ehkä vain noin puolet meni noihin. Eivät ole niin iso juttu mikä niistä yritetään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestettiinkö muka lukiossa vanhojen risteily? Meillä oli vaan abiristeily
Ainakin meidän ja naapurikunnan lukiossa järjestettiin Wanhojen Risteily. Enkä ollut abiristeilylläkään.
Se koko opiskelun idea on tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Mä keskityin opiskeluun ja töihin. Kävin kyllä festareilla kesäisin.
Hyvä vaan ettet tullu. Me siniveriset saatiin laulaa ja juoda rauhassa
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, onneksi. Lisäksi aika monissa noissa opiskelijatapahtumissa käytännössä pakotetaan juomaan.
Kun meillä oli kerran sitsit niin mä vietin illan kotona katsomassa Netflixiä. Oli hyvä valinta kun en noista "tapahtumista" niin perusta.
En mennyt koska en pitänyt hauskana ajanvietteenä
Minä. En tiennyt, että sellaisia järjestettiin. Olinkin yli kolmekymppinen kolmen pienen lapsen äiti.
Minä en mennyt. Tule kyllä akateemisesta perheestä, mutta ei vain kiinnostanut. Nyt hieman harmittaa.
Ei kiinnostanut mitkään opiskelijamenot koskaan.
Minä kävin siellä joka kerta hyväilemässä toista naista holvikaaren nurkan takana.
En mennyt minäkään.