Olenko ainoa, joka pitää puhelimen lähes aina äänettömällä?
Tuli mieleen noista vastaamattomuusketjuista. Eikö kukaan muu tee elämässään asioita, joita ei halua keskeytettävän? Minä teen pääasiassa vain sellaista. :D
Kommentit (28)
Suurin osa ihmisistä aivan täysin puhelinaddikteja, ja sitten kuitenkin valittavat kun se soi. Ällöttää puhelimen näprääjät.
Et todellakaan. Itsellä on vuoden vanha puhelimen jonka äänellisenä olo aika mitataan sekuntikellolla ja äänettömällä olo kalenterilla
Et ole. Minäkin pidän aika usein äänettömällä. Jotkut eivät ymmärrä, jos haluaa katsoa rauhassa tv:tä vaan esimerkiksi siskoni vain naurahtaa ja kysyy tuleeko minulle jokin ohjelma, kun kuulee tv:n äänen. Ensi kerralla en puhelimeen vastaa sinä aikana.
Minulla on melkein aina äänettömällä kun jatkuvasti kilahtelee jotain viestejä tai mitälie ilmoituksia. Stressitekijä.
Et ole. En halua puhua ihmisten kanssa silloin kun en ole juttutuulella.
Mä pidän äänettömällä usein, koska en herätä puheluun tai viestin piippaukseen.
Mullakin tosi 99% puhelin äänettömällä.Ennen oli äänellisellä koko ajan.Sairastuin työuupumukseen ja silloin laitoin puhelimen äänettömälle,kun en jaksanut puhua.Sitten huomasin kuinka vapauttavaa on kun ei koko ajan pirise ja piippaa.
En myöskään ymmärrä miten jollakin on aikaa tägätä minua monta kertaa päivässä instassa arvontoihin. Ihmettelen eikö koskaan kyllästy? Ite tykkään myös laittaa arvontoja, mutta välillä hyvä pitää taukoa niistä esim päivän pari tai jopa pidempäänkin. Olen päättänyt, että jouluaattona ja joulupäivänä en kirjaudu ollenkaan instaan.
Työpäivän jälkeen äänettömällä. Paitsi jos lapsi pois kotoa ilman vanhempaa tai mies ajamassa mökille 650km.
Mulla on puhelimet aina äänettömällä.
Ainoastaan jos odotan soittoa, esim. terveyskeskuksesta takaisin, tai muusta laitan siks aikaa äänet päälle.
Mun puhelin on melkein kokoajan kiinni, rakastan kotona rauhaa ja hiljaisuutta.
Työtön luuseri voi pitää puhelimsensa suljettuna vaikka vuoden jokaisena päivänä.
Kuka häneen ottaisi yhteyttä.
Ja sillon kun muiden seuraa kaipaa, luuseri voi itse soitella ja ottaa yhteyttä niihin läheisiinsä ja tai harvoihin luuseri ystäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä miten jollakin on aikaa tägätä minua monta kertaa päivässä instassa arvontoihin. Ihmettelen eikö koskaan kyllästy? Ite tykkään myös laittaa arvontoja, mutta välillä hyvä pitää taukoa niistä esim päivän pari tai jopa pidempäänkin. Olen päättänyt, että jouluaattona ja joulupäivänä en kirjaudu ollenkaan instaan.
En tajua kaikkeen osallistuvia ihmisiä! En tajua jatkuvaa jotain arvontahössötystä ja loputonta näppäilyä ollenkaan! En tajua ihmisiä jotka seuraavat jotain random yrityksiä ja ihmisiä. En vaan tajua. Koko elämä menee toisten "yleisönä".
Vierailija kirjoitti:
Työtön luuseri voi pitää puhelimsensa suljettuna vaikka vuoden jokaisena päivänä.
Kuka häneen ottaisi yhteyttä.
Ja sillon kun muiden seuraa kaipaa, luuseri voi itse soitella ja ottaa yhteyttä niihin läheisiinsä ja tai harvoihin luuseri ystäväänsä.
Kokemuksesta tiedät.
Pidän äänettömällä aina, paitsi jos odotan puhelua.
Soittoääni on päällä, viestit sun muut ilmoitukset pois.
Viestit sun muut katson sitten kun joudan tai muistan, jos jollakin on jotain akuuttia, soittakoot.
Pidän erityisen kovalla ja soittoääni on maailman ärsyttävin.
Mariotunnari.
Jotkut pitävät aina päällä myös kaikki viestiäänet. Jatkuvasti kilahtelee. Onneksi saa olla nyt etätöissä