Muita ketkä ei koskaan käyny yliopiston vuosijuhlissa tai sitseissä?
En ikinä mennyt noihin pukujuhliin. Kuulosti jotenkin niin teennäiseltä. Tulen duunaritaustasta.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koko opiskelun idea on tapahtumat.
Mä keskityin opiskeluun ja töihin. Kävin kyllä festareilla kesäisin.
Niin se osaaminen töitä ja töissä on noita vastaavia tapahtumia. Fck etähommat.
No onneksi ei meidän töissä ole mitään pöytäjuhlia tai muuten lähtisin menemään koko firmasta. Sitsit ja vuosijuhlat sopivat oikein hyvin teineille, jotka koittavat esittää Euroopan omistajaa kun ovat oikein yliopistoon päässeet. Päälle kolmekymppisenä tällaiselle lähinnä nauretaan.
Mäkään en käynyt. Ei vaan kiinnostanut. Vietin paljon aikaa harrastusporukoissa, jotka eivät olleet mitenkään kytköksissä opiskelukavereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ei meidän töissä ole mitään pöytäjuhlia tai muuten lähtisin menemään koko firmasta. Sitsit ja vuosijuhlat sopivat oikein hyvin teineille, jotka koittavat esittää Euroopan omistajaa kun ovat oikein yliopistoon päässeet. Päälle kolmekymppisenä tällaiselle lähinnä nauretaan.
Muuten vaan hyvä ja olennainen sosiaalinen mittari.
Opiskeluaikana ei ollut mitään sitäkään. -80-luku HY. Ainejärjestö taas jäi etäiseksi. En ollut edes jäsen. Tuolloin ei ollut vielä esim haalareitakaan.
Jätin väliin, muovista, teennäistä kilistelyä ja muiden pierujen haistelemista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olet väärässä. Opiskelun tarkoitus on valmistuminen ja kunnon työpaikan ja la jaan saan ne. Mitä nopeammin niin sen parempi. Vain luuserit hukkaa elämänsä kaljaa ja lonkkua vetäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olet väärässä. Opiskelun tarkoitus on valmistuminen ja kunnon työpaikan ja liksan saaminen . Mitä nopeammin niin sen parempi. Vain luuserit hukkaa elämänsä kaljaa ja lonkkua vetäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten vaan hyvä ja olennainen sosiaalinen mittari.
Ketä kiinnostaa. Aikuistunut ihminen miettii mielenkiinnon kohteita ja henkistä sekä fyysistä hyvinvointiaan eikä mitään sosiaalisia mittareita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan ettet tullu. Me siniveriset saatiin laulaa ja juoda rauhassa
Minä taas sain siniveristen (= aatelisten) juhlista ihan tarpeekseni äitini suvun juhlissa. Äitini esivanhemmista saa nimittäin hakemalla hakea ihmisiä, jotka eivät olisi aatelisia. Isäni suku taas on ihan perus porvareita. Olen aina tykännyt enemmän porvarillisista juhlatavoista.
Minä kävin yliopiston lähes täysin yksin.
En koko aikana juurikaan edes puhunut kenenkään kanssa koko aikana, en opettajien enkä opiskelijoiden.
Muutama (inhoamani) ryhmätyö oli. Osakunnassa kävin kerran, sinnehän jäivät kännäämään.
Tämä siniverisyys on kyllä hauska, eräs kaverini keksi yllättäen, että 1300-luvulla oli joku Ranskan hovista hänelle sukua. Semmoinen kouluttautumaton, kessutteleva idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olet väärässä. Opiskelun tarkoitus on valmistuminen ja kunnon työpaikan ja la jaan saan ne. Mitä nopeammin niin sen parempi. Vain luuserit hukkaa elämänsä kaljaa ja lonkkua vetäen.
Verkostoituminen, ei aina opiskelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkostoituminen, ei aina opiskelu.
Minä olen saanut kaikki työpaikat osaamisella, en verkostojen avulla. Verkostoituminen on tärkeää erityisesti keskinkertaisille opiskelijoille, koska se on heidän ainoa toivo työllistyä.
Ja sitten itketään kun ei löydy oman alan töitä... just noissa tapahtumissa verkostoidutaan mitä kautta niitä työpaikkojakin saadaan
Sitseistä nyt voi olla montaa mieltä, mutta vuosijuhlat ovat kyllä ihan arvokas tapahtuma, johon ei kuulu ylenpalttinen kännääminen. Itse olen käynyt muutamilla ja aina on ollut oikein mukavaa, ja ainakin itse olen päässyt niissä hyvin verkostoitumaan jo valmistuneiden kanssa.
Kerran kävin jossain vuosijuhlassa. Oli tylsää.
Minä en käynyt. En tykkää juoda alkoholia. Vähän kauhulla katsoin vierestä kuinka paljon opiskelijakaverit joivat kolmena iltana viikossa. Tai ainakin näin oli nollarin loppupuolella Valtsikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin jossain vuosijuhlassa. Oli tylsää.
Sama:D Tylsimmät bileet missä olen eläessäni ollut