Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hnery Laasasen blogikirjoitus AV:n eilisestä Satuhäät keskustelusta

Vierailija
31.03.2015 |

Onko tuo Laasanen ihan vtun tyhmä jätkä?! Suurin osa eilisessä keskustelussa kirjoitti että Latela-sulhanen oli ällöttävä sovinisti ja jutut ei uppoa. Muutama siellä kehui ja nyt Laasanen on saanut päähönsä että ne olivat naisia ja syyttää naisia siitä että haluavat tuollaisen miehen. Kuinka kujalla joku voi olla?! Mistä hitosta Laasanen tietää että kaikki Av-kommentoijat ovat naisia vai oliko nää tykkääjät ehkä sttenkin jotain aovinisti-atm-miehiä kuten Lasukka itse. Nyt heitän pahan...kumman kaa jos on pakko valita, Laasanen vai Latela-mies? Melkein on pakko noista kakdesta kuitenkin ottaa latela...

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Laasasen jutuista aina paha mieli miesten puolesta :D Siis Laasanen kun jotenkin tuntuu yksinkertaistavan miehet vähän apinan tasolla toimiviksi olennoiksi, joiden pontimena kaikessa on saada seksiä :D Okei, ehkäpä miehet sitten tosiaan ovat pelkästään seksiä janoavia viettieläimiä, en sitä tiedä kun olen nainen. Mutta vähän tulee miesten puolesta paha mieli, kun "alan johtava asiantuntija" vetää mutkat suoriksi noin... :D

Vierailija
22/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:16"]

Mulle tulee Laasasen jutuista aina paha mieli miesten puolesta :D Siis Laasanen kun jotenkin tuntuu yksinkertaistavan miehet vähän apinan tasolla toimiviksi olennoiksi, joiden pontimena kaikessa on saada seksiä :D Okei, ehkäpä miehet sitten tosiaan ovat pelkästään seksiä janoavia viettieläimiä, en sitä tiedä kun olen nainen. Mutta vähän tulee miesten puolesta paha mieli, kun "alan johtava asiantuntija" vetää mutkat suoriksi noin... :D

[/quote]

Mun mies vihaa lassukoita intohimolla tuon takia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:10"]

Onko Laasanen tämä pyhä vulva -jankkaaja? Tai lompakosta hölisijä?

Mua näissä tyypeissä harmittaa eniten tietynlainen falskius. Toisaalta naista tekisi mieli ja kriteeritkin on kovat, mutta toisaalta kaiken pitäisi tulla kuin raamatussa pikkulinnuille: ilman yritystä tai omaa panosta. Onko kellään kokemusta: makaako lassukka seksin aikana sängyn pohjalla fleguna ja jättää työnteon naiselle? 

[/quote]

Ei voi olla monella naisella kokemusta, sattuneesta syystä :D Maksullisilla naisilla taitaa olla mutta ne ei kerro. 

Vierailija
24/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin just tuosta samasta Iltalehden Lassukka-uutisesta tuonne Satuhäät-ketjuun:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4430930/ketju/satuhaat_30_3_jarona_ja_lauri/sivu/7

Siteeraan itseäni tämän pätkän verran:

Tuo "kosolti ymmärtäjiä ja tykkääjiä" on kyllä tyypillisen laasaslaisella cherry picking -metodilla ja subjektiivisella putkinäöllä aikaansaatu tulkinta, jos tästä samaisesta ketjusta on kysymys - sosiologian tutkimusmenetelmiin en ole erityisesti perehtynyt, mutta ihan tukkimiehen kirjanpidolla voi laskea Lateen negatiivisesti suhtautuvien olevan täällä selvänä enemmistönä.

Laskin muuten tuosta linkatusta Satuhäät-ketjusta Latea yököttelevät ja puolustelevat kommentit, ja jos ne geneeriset "ihana pari" -kommentit jättää pois, niin tällä hetkellä tilanne on negatiivisia 36, puolustavia 12 kommenttia. Jälkimmäisistä ainakin yksi on miehen kirjoittama, ja muutama puolusteleva kommentti saattaa olla yhden ja saman kirjoittajan (kirjoitustyylin perusteella). Puolustavat kommentit liittyvät tyypillisesti Laten huumorintajuun ("osa tuon jutuista on oikeasti hauskoja"), negakommenteissa taas yleisimmin "lapsellinen tyyppi", "kauhea sovinisti", "ruma amis", "epäluotettava pelimies", "ällöt rasvaiset jutut" jne. eli en nyt yhden keskusteluketjun otoksen perusteella ihan yhtyisi Lassukan tulkintaan, että "Laurin kaltainen rasvaista läppää heittävä renttu saa älykkäät naiset polvistumaan"... :D Tai ehkäpä suomi-Laasanen-sanakirjassa lause "Olet oksettava sovinistijuntti" tarkoittaakin "Olet fiksu ja filmaattinen johtajatyyppi"?

Vierailija
25/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua näissä tyypeissä harmittaa eniten tietynlainen falskius. Toisaalta naista tekisi mieli ja kriteeritkin on kovat, mutta toisaalta kaiken pitäisi tulla kuin raamatussa pikkulinnuille: ilman yritystä tai omaa panosta. Onko kellään kokemusta: makaako lassukka seksin aikana sängyn pohjalla fleguna ja jättää työnteon naiselle? 

[/quote]

Ei ole minkäänlaista kokemusta sellaisista "miehistä" jotka pukille päästessään itkevät että se on kovaa työtä :)

Vierailija
26/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En usko kovinkaan monen päätyneen sänkyyn lassukan kanssa.

Mutta ne ihan oikeasti on sitä mieltä, että naisen tulisi tehdä työt seksissä ja niitä harmittaa se, että mies esim. väsyy fyysisesti päällä ollessa.

Niillä on kans sellanen sivujuonne, että ne inhoaa pilluja, googlatkaa vaikka, niin ne keskustelee paljon siitä miten mulkun imeminen on parempaa, ja ne inhoaa pilluja, monet kans suoraan sanoo, että imisivät mielummin toisten mulkkuja, koska pillu -->oksettaa, mutta "no homo" kuitenkin.

Vierailija
27/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista lassukasta kokemusta - lassukkuus kompensoi pilin koon kanssa. Ja eihän se koko tärkein ole jos osaisi käyttää. Toinen pelkäsi julmetusti, että vehje menee rikki. Siis hänen, ei minun. Toinen taas oli niin estynyt, että hyvä kun sai koskea. En ole näistä kyllä ylpeä, nuoruuden kokemattomuutta. Toista kyyditin inttiinkin aina satoja kilometrejä suuntaansa, kun muuten olisi jäänyt intti käymättä. 

Vierailija
28/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta: makaako lassukka seksin aikana sängyn pohjalla fleguna ja jättää työnteon naiselle?

Ei lassukoilla ole seksikokemuksia.

Vierailija
29/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää lukea sitä ketjua latelaihkutuslasit päässä. Siellä oli ihan selvästi kolmenlasia kirjoittajia: eniten oli heitä, joista Jarona oli ihana ja miehensä aivan kauhea jollaista ei ikinä itse tahtoisi, toiseksi eniten niitä, keiden mielestä Jarona ja Late on aivan saman tadoisia ja kummassakin jotain vikaa. Vähiten oli niitä (ehkä jopa perheen tuttuja) jotka eivät pitäneet pariskunnan arvostelusta. Heistäkään harva piti Latin juttuja mitenkään ihanina vaan vastasivat rumiin mielipiteisiin.
Jotenkin tulee puistattava olo siitä, että olen täälläkin varmaan vängännyt jonkun niin oksettava henkilön kun Laasasen kanssa...

Vierailija
30/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän rumasti naisia kohtaan, mutta parhaiten lassukka -termin kiteyttää termi "akkamainen mies". Tällä ei oikeastaan ole naisten kanssa mitään tekoa. Akkamainen mieshän on sellainen, jonka kanssa ei halua olla tekemisissä miehet eivätkä naiset. Vrt. ukkomainen nainen - hyvä jätkä -tyyppi, jonka seurasta taas nauttivat usei sekä miehet että naiset.

Vierailija
31/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:24"]Kirjoitin just tuosta samasta Iltalehden Lassukka-uutisesta tuonne Satuhäät-ketjuun:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4430930/ketju/satuhaat_30_3_jarona_ja_lauri/sivu/7

Siteeraan itseäni tämän pätkän verran:

Tuo "kosolti ymmärtäjiä ja tykkääjiä" on kyllä tyypillisen laasaslaisella cherry picking -metodilla ja subjektiivisella putkinäöllä aikaansaatu tulkinta, jos tästä samaisesta ketjusta on kysymys - sosiologian tutkimusmenetelmiin en ole erityisesti perehtynyt, mutta ihan tukkimiehen kirjanpidolla voi laskea Lateen negatiivisesti suhtautuvien olevan täällä selvänä enemmistönä.

Laskin muuten tuosta linkatusta Satuhäät-ketjusta Latea yököttelevät ja puolustelevat kommentit, ja jos ne geneeriset "ihana pari" -kommentit jättää pois, niin tällä hetkellä tilanne on negatiivisia 36, puolustavia 12 kommenttia. Jälkimmäisistä ainakin yksi on miehen kirjoittama, ja muutama puolusteleva kommentti saattaa olla yhden ja saman kirjoittajan (kirjoitustyylin perusteella). Puolustavat kommentit liittyvät tyypillisesti Laten huumorintajuun ("osa tuon jutuista on oikeasti hauskoja"), negakommenteissa taas yleisimmin "lapsellinen tyyppi", "kauhea sovinisti", "ruma amis", "epäluotettava pelimies", "ällöt rasvaiset jutut" jne. eli en nyt yhden keskusteluketjun otoksen perusteella ihan yhtyisi Lassukan tulkintaan, että "Laurin kaltainen rasvaista läppää heittävä renttu saa älykkäät naiset polvistumaan"... :D Tai ehkäpä suomi-Laasanen-sanakirjassa lause "Olet oksettava sovinistijuntti" tarkoittaakin "Olet fiksu ja filmaattinen johtajatyyppi"?
[/quote]
Noilla taidoilla hän halusi määritellä sukupuolentutkimuksen uudelleen ja olla itse tasa-arvo elinten päättäjänä..

Vierailija
32/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan lassukan vatsa menee helposti sekaisin. Ei kestä maustettua ruokaa, ei mereneläviä. Mahdollisimman perusruokaa pitää olla. Mietin usein, että työpaikkamme lassukka oireilee ruuansulatuksen ongelmiaan sitten jonkinlaisella naisvihamielisyydellä. Mutta kyllähän se sapettaisi itseäkin jos yrittäisi peitellä vatsan murahteluja rykimällä kiivaasti ja vähintään kerran tunnissa pitäisi rientää vesssaan. 

Vierailija
33/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nolojen junttien ohjelma. Ei pysty katsomaan kun joutuu toivomaan koko ajan että ne kaikki kuolis ja jos ne kuolis niin sitten katsoisin. Ihmiset jotka menee tohon ohjelmaan ylittää nolouden ihan liikaa ja sen takia olis hyvä kun ne kuolisi. Ne menetti kasvonsa lopullisesti ja kaikki nauraa niille. Minkä takia jotkut haluaa pilata elämänsä vaan sen takia että ne pääsee hetkeksi telkkariin ja todistaa miten maalaisia juntteja ne kaikki on??? Mä en vaan tajua....

Vierailija
34/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:57"]

Liian nolojen junttien ohjelma. Ei pysty katsomaan kun joutuu toivomaan koko ajan että ne kaikki kuolis ja jos ne kuolis niin sitten katsoisin. Ihmiset jotka menee tohon ohjelmaan ylittää nolouden ihan liikaa ja sen takia olis hyvä kun ne kuolisi. Ne menetti kasvonsa lopullisesti ja kaikki nauraa niille. Minkä takia jotkut haluaa pilata elämänsä vaan sen takia että ne pääsee hetkeksi telkkariin ja todistaa miten maalaisia juntteja ne kaikki on??? Mä en vaan tajua....

[/quote]

Lääkkeet.

Vierailija
35/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lassukoiminen vaikuttaa miehiin negatiivisesti.
Tosin TUO Laasasen kirjoitus Iltalehdessä vaikutti jo asiallisemmalta.

Kumpaakaan en itse hyväksy, en sovinistista miehen irvikuvan panoillaan kerskuntaa, enkä lasukoiden naisvihaa. Enkä miesten huoriin yllyttämistä, jos vaimo ei syystä tai toisesta ole innokas seksiin. Ihminen pärjää ilman seksiäkin.

Muutama vuosi sitten mietin, mikä ihme mun miestä rupes vaivaamaan, kunnes törmäsin joihinkin lassukoiden kirjoituksiin ja tajusin, että nuo lassukkaopit siitä teki vaimoaan kohtaan suorastaan pelottavan raivopään. Samoja argumentteja ja sanoja käytti raivotessaan, mitä luin noista teksteistä. Minua ei kuitenkaan voinut syyttää mistään pihtaamisesta, kun en ole koskaan käyttänyt sellaista TIETOISESTI minään keinona saada omaa tahtoani läpi. Siksi olikin järkytys, millaisin räkytyksin ja keinoin minua alistettiin, mm vaiennettiin, etten saanut sanoa edes omaa mielipidettäni. Ei sellainen peli vetele parisuhteessa! Onneksi miestäni on ohjannut kristillinen arvopohja, jolle on joutunut palamaan yltiöpäisistä miesasiakohtauksistaan. Jumalalle sekä mies että nainen ovat täysin tasa-arvoisia.

Kaikki ei ole tervettä, eikä edistä parisuhteen tärkeimpiä asioita: rakkautta, yhteyttä ja luottamusta. Lassukkaopin olen havainnut parisuhteen hajottajaksi.

Vierailija
36/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:57"]

Minä en tajua Laasasta. Onko hän nyt sitä mieltä, että naista kuuluisi kohdella kauniisti? 

Mutta Laasanen ei sitten kuitenkaan vissiin olisi valmis aukomaan ovia, maksamaan naisensa ravintolalaskua, antaa naisen olla kotirouva?

[/quote]

Laasanen on aina sitä mieltä mikä eniten uppoaa Lassukkaseuraajiinsa. Aina kuitenkin sitä mieltä, että naisissa on joku vika.

[/quote]

Olet seuraaja. 

Vierailija
37/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:44"]

Onko tuo Laasanen ihan vtun tyhmä jätkä?! Suurin osa eilisessä keskustelussa kirjoitti että Latela-sulhanen oli ällöttävä sovinisti ja jutut ei uppoa. Muutama siellä kehui ja nyt Laasanen on saanut päähönsä että ne olivat naisia ja syyttää naisia siitä että haluavat tuollaisen miehen. Kuinka kujalla joku voi olla?! Mistä hitosta Laasanen tietää että kaikki Av-kommentoijat ovat naisia vai oliko nää tykkääjät ehkä sttenkin jotain aovinisti-atm-miehiä kuten Lasukka itse. Nyt heitän pahan...kumman kaa jos on pakko valita, Laasanen vai Latela-mies? Melkein on pakko noista kakdesta kuitenkin ottaa latela...

[/quote]

Hahhaa! Nyt feminatsi näppiskin tukehtui. Vähän enemmän uskottavuutta nyt!

T: Aovinisti Hnery

Vierailija
38/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilökohtaisesti yhden lassukan. Hän on katkera, koska ei ole löytänyt itselleen naista. Katkeruus purkautuu esim. uhoamalla Facebookissa, kuinka naiset ovat vaativia ja pinnallisia huoria, joille ei kelpaa vähän lyhyempi mies. Koen hänet ja juttunsa suorastaan pelottavina. Ei todellakaan vaikuta kiltiltä ja hyvätapaiselta, jollainen mies kyllä kelpaisi itselleni. En minäkään naisena ole löytänyt puolisoa, mutta en silti leimaa kaikkia miehiä pinnallisiksi kusipäiksi.

Vierailija
39/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:16"]

[/quote]

Mun mies vihaa lassukoita intohimolla tuon takia...

[/quote]

Viisas mies. Niin hänen tuleekin vihata...

Vierailija
40/114 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:04"]

Sen takia hard core lassukka esim. yrittää iskeä naisiakin vain tuijottamalla ja seisomalla vieressä, ystävällinen puhuminenkin naiselle on seksistä maksamista.

[/quote]

Tästä tuli mieleen jonkun naisen täällä kertoma lassukkakokemus. Hän siis päätti antaa raflassa lassukalle tilaisuuden ja meni juttelemaan. Koska lassukka ei ollut kauhea puheliasta tyyppiä, nainen kyseli lassukalta kaikenlaista. Hetken kuluttua lassukka äyskäisi naiselle jotain että mitä siinä kyselet tms., mistä nainen suutahti ja totesi että okei, ei sitten ja meni pois. Sitten kohta lassukka tuli katumapäälle ja tuli naisen viereen seisomaan sanomatta mitään, mutta naista ei enää kiinnostanut. Tähän episodiin sitten palstalassukka vastasi täällä että no niin, tässä nähtiin mitä tapahtuu kun mies ei alistu naisen seksuaalisen vallan alle. :DD.