Hnery Laasasen blogikirjoitus AV:n eilisestä Satuhäät keskustelusta
Onko tuo Laasanen ihan vtun tyhmä jätkä?! Suurin osa eilisessä keskustelussa kirjoitti että Latela-sulhanen oli ällöttävä sovinisti ja jutut ei uppoa. Muutama siellä kehui ja nyt Laasanen on saanut päähönsä että ne olivat naisia ja syyttää naisia siitä että haluavat tuollaisen miehen. Kuinka kujalla joku voi olla?! Mistä hitosta Laasanen tietää että kaikki Av-kommentoijat ovat naisia vai oliko nää tykkääjät ehkä sttenkin jotain aovinisti-atm-miehiä kuten Lasukka itse. Nyt heitän pahan...kumman kaa jos on pakko valita, Laasanen vai Latela-mies? Melkein on pakko noista kakdesta kuitenkin ottaa latela...
Kommentit (114)
Mun mielestä on jotenkin kuvottavaa ajatella, että itse päälassukka on täällä keskuudessamme.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:46"]
Mun mielestä on jotenkin kuvottavaa ajatella, että itse päälassukka on täällä keskuudessamme.
[/quote]
Minuakin karmaisi eniten juuri kun tajusin tän...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:47"]Latela
[/quote]
Latela(mmas)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:47"]Latela
[/quote]
Latela(mmas)
[/quote]
Bää
Kannattaa muistaa, että päälassukka on trolli.
Ei sen ole tarkoituksenakaan olla looginen, vaan trollata ---> hakea huomiota, ja sen jutut on muutenkin kaikki muualta varastettuja, lähinnä returnofkings sivustolta.
Latela. Latelan sovinismi on suoraa ja yksinkertaista, sillä tavalla empaattisempaa kuin Laasasen suoranainen naisviha jonka hän muka verhoaa pseudotieteelliseen p:skanjauhamiseen. Laasasesta lisäksi huokuu suurempi katkeruus naisia kohtaan kuin Latelasta, se on vaan niin epäviehättävä piirre. Tarkemmin ajateltuna, molemmat ovat epämiellyttäviä omalla tavallaan mutta lassukka on aina epämiellyttävin, siinä yhdistyy kaikki piirteet joita halveksin miehessä ja Laasanen on päälassukka.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:52"]
Kannattaa muistaa, että päälassukka on trolli.
Ei sen ole tarkoituksenakaan olla looginen, vaan trollata ---> hakea huomiota, ja sen jutut on muutenkin kaikki muualta varastettuja, lähinnä returnofkings sivustolta.
[/quote]
Miksi lltalehdet tai mitkään julkaisut antavat palstatilaa trollille? Hyi helvetti.
Minä en tajua Laasasta. Onko hän nyt sitä mieltä, että naista kuuluisi kohdella kauniisti?
Mutta Laasanen ei sitten kuitenkaan vissiin olisi valmis aukomaan ovia, maksamaan naisensa ravintolalaskua, antaa naisen olla kotirouva?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:57"]
Minä en tajua Laasasta. Onko hän nyt sitä mieltä, että naista kuuluisi kohdella kauniisti?
Mutta Laasanen ei sitten kuitenkaan vissiin olisi valmis aukomaan ovia, maksamaan naisensa ravintolalaskua, antaa naisen olla kotirouva?
[/quote]
Laasanen on aina sitä mieltä mikä eniten uppoaa Lassukkaseuraajiinsa. Aina kuitenkin sitä mieltä, että naisissa on joku vika.
[/quote]
Lassukoiden mukaan esim. oven avaaminen, tai ravintolalaskun maksaminen on seksistä maksamista, ja lassukoiden ei tule ikinä suostua siihen.
Sen takia hard core lassukka esim. yrittää iskeä naisiakin vain tuijottamalla ja seisomalla vieressä, ystävällinen puhuminenkin naiselle on seksistä maksamista.
Ja naisen tulee olla mieluiten varakas, neitsyt, alistuva, pitkähiuksinen, kaunis, hoikka, pitkä jne. ja mieluiten nainen elättää lassukan, koska lassukka on melkein aina työtön.
Laasanen nyt tottakai on kateellinen, mutta tottahan tuo haastelee, että tuollaiset Latelat vetoaa naisiin. Sitä ei vaan saa sanoa ääneen....
Jos itselläkin luonne riittäisi k.o. Latela-käytökseen ja meininkiin, niin tottakai käyttäytyisin samallatavalla, mutta kun olen ujo, niin ei.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:00"]
[/quote]
Laasanen on aina sitä mieltä mikä eniten uppoaa Lassukkaseuraajiinsa. Aina kuitenkin sitä mieltä, että naisissa on joku vika.
[/quote]
Niin kai se on. Itse tykkään hyvätapaisista herrasmiehistä ja onneksi selkaisia löytyy. Tämä Laasanen antaisi ymmärtää, että on herrasmies mutta sitten pikkumaisuus ja nipotus iskee. Ihan kuin hän ei tietäisi kuka on tai edes haluaisi olla. Ja kuinka naisiin pitäisi suhtautua. Nainen on toisaalta mysteeri ja toisaalta pitää kiskoa kuraan.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:05"]
Inhoan Lassukoitaa.
[/quote]
Pian kirjoittaa tuostakin kommentista miesviha-analyysin blogiinsa :D
Onkohan kenelläkään Lassukalla ollut siskoa perheessä? Äiti ainakin on jäänyt ihan mysteeriksi. Kasvaako niitä vaan Suomessa vai löytyykö niitä myös muista maista?
Onko Laasanen tämä pyhä vulva -jankkaaja? Tai lompakosta hölisijä?
Mua näissä tyypeissä harmittaa eniten tietynlainen falskius. Toisaalta naista tekisi mieli ja kriteeritkin on kovat, mutta toisaalta kaiken pitäisi tulla kuin raamatussa pikkulinnuille: ilman yritystä tai omaa panosta. Onko kellään kokemusta: makaako lassukka seksin aikana sängyn pohjalla fleguna ja jättää työnteon naiselle?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:08"]
Onkohan kenelläkään Lassukalla ollut siskoa perheessä? Äiti ainakin on jäänyt ihan mysteeriksi. Kasvaako niitä vaan Suomessa vai löytyykö niitä myös muista maista?
[/quote]
Ajattelin ihan samaa. Jotenkin suhtautuminen naiseen on niin luonnoton, että kielii kokemuksen puutteesta. Kyllä jokaisella pitäisi olla sisko.
Jotenkin tuntuu myös, että isä/mies on ollut niin suuri auktoriteetti että oidipaalinenvaihe on jäänyt väliin. Ei ole edes mielessään uskaltanut uhmata isää/miestä.
Oho, linkki unohtu: http://www.iltalehti.fi/viihde/2015033119449887_vi.shtml