Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?
Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?
Kommentit (206)
mä oon hyvin vihainen masentunut yksin.. mulla ei oo ketää elämässä kun äiti..
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan pitkä ja kivan näkönen.. käytän siistiä kauluspaitoja hyvä tyyli.. kaipaan naista ja sutinaa elämääni.. ja olisi kiva tutustua naisiin mutta tunnen olevan näin 36 v näkymätön.. käyn töissä elän normi arkea millanen mun pitäs naiset olla että saan läheisyyttä???
Se sinun käyttämäsi "siisti kauluspaita" mallia linja-autokuski, ei ole purrut naisiin sitten 70-luvun.
Päinvastoin...yök.
Miks mä ees synnyin ku oon aina yksin... en saa ketää ja oon vammainen ruma läski.. yksinkertainen.. mieslapsi.. ruikuttaja epätoivonen.. naisten vihaaja syyttelijä.. ahdistelija... agressiviinen haukkuja.. .sekopää
VAMMAINEN RUMA LÄSKI YKSINKERTAINEN MIESLAPSI HEIKKOLAHJAINEN MONIMUOTOINEN KEHITYSHÄIRIÖ
T. ALLU
MIKS MÄ EES SNYNNYIN TÄNNE MAAILMAAN MIKSI EN VOI OLLA KUOLLUT IHMIS PERSE.. OKSETTAVA... MONIMUTOINEN KEHITYSHÄIRIÖ VAMMAINEN RUMA LÄSKI KALJAMAHA KALJUUNTUNUT PELLE.. OLISINPA HAUDASSA
JEP KEHITYSHÄIRIÖ EPÄVAKAA PERSOONA.. MASENNUS. DYSFASIA KIELELLINEN HÄIRIÖ.. YKSINÄINEN.. KAVEREITA OIKEE KOSKAA OLLUT.. MÄ OON ILMAA ELÄMÄSSÄ.. TÖISSÄ NYT OON EN TIEDÄ MIKSI MUA PIDETÄÄN ENKÄ OO SAANUT POTKUJA.. MIKSI OON OLEMASSA??
EI TÄNNE EES KETÄÄ VASTAA.. TAIDAN SITTE LÄHTEE ULO SALILLE EMMÄ JAKSA heido.. pysyä ihmiskunnasta ja ihmisistä ikuisesti erossa
Moderaattori huhuu! Pitäisikö jo pistää bannia tälle hirmu pitkälle miehelle? Tukkii kohta koko palstan.
Mielenterveysongelma ja kehitysvammaisuus ei ole naurun asia, mutta onko tämä palsta ihan oikea kanava...
Äkkiä suoraa ranteet auki ja veret valuu saatana pihalle
Kunnolla ranteet auki.. ei jaksa enää.. ja huomenna ei herää enää ei jaksa enää
Jos Allu yhtään luet vähänkään näitä omia viestejäsi, saattaisit ehkä huomata miksi naiset eivät kiinnostu sinusta. Ja olen joskus kommentoinut kuvaasi, sinulla on pistävä katse ns. hullun/stalkkaajan katse ja veikkaan että naiset eivät siksi lähesty sinua. Vika ei ole sinun iässä tai pienessä ylipainossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli 36, kun hänet tapasin. Pitkä, ristiverinen, komea, hyväkroppainen - ja minulla pyörivät sukat jaloissa. Pyörivät edelleen - ja hän on 44.
Niin. Vain ulkoiset avut taas mainittu. Sehän se on naisille ainoa mikä saa sukat pyörimään jaloissa.
Toisin kuin sinä, minä en näe ihmisten sisälle varsinkaan ennen kuin kumpikaan on sanonut sanaakaan. Miellyttävällä olemuksella lähestyttiin toisiamme ja yhdessä ollaan, koska sovimme toisillemme... Mieheni ei myöskään ollut kohtaloaan uliseva nahjus 36-vuotiaana, vaan reipas, hyväkuntoinen ja aikaansaava. Ei ole mikään naisten velvollisuus pitää vastenmielisistä miehistä ja olla piittaamatta kehnosta itsestään huolehtimisen tasosta vain siksi, että joku nahjus on nahjus. Nyt on vuosi 2021 ja naiset saavat vaatia miehiltä ihan yhtä paljon kuin naisilta on vaadittu historian saatossa. Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäpä nyt korkki kiinni tältä illalta ja mene lenkille tai nukkumaan. Huomenna ajatukset ovat jo paljon selkeämmät.
En ole juonut mitää enkä juo...
ehkä menen vaa maksullisiin koko elämäni.. kyllä mun läheisyyttä pakko siis ihan pakko saada
Ai siis ihan PAKKO? Perkele, kuulostat vaaralliselta.
Missäs ryhmäkodissa sinä taas asuitkaan? Pitääpä soittaa teidän hoitoyksikköön.
Vierailija kirjoitti:
Jos Allu yhtään luet vähänkään näitä omia viestejäsi, saattaisit ehkä huomata miksi naiset eivät kiinnostu sinusta. Ja olen joskus kommentoinut kuvaasi, sinulla on pistävä katse ns. hullun/stalkkaajan katse ja veikkaan että naiset eivät siksi lähesty sinua. Vika ei ole sinun iässä tai pienessä ylipainossa.
Olen lukenut paljo omia juttuja.. luuletko että voin ulkonäölle ja mun kehityshäirille heikkolahjaisuudelle mitään luuletko et voin koskaa sille mitään.. minä olen hyvin komea ja pitkä mies.. mussa ei ole mitää vikaa.. onko naiset kaikki täydellisiä prinsessoja... kuule voin kertoa monet naiset on rumia ja lihavia.. yöks en tykkää.. voin ihan samalla lailla ajtella naisesta että ne on monet rumia ja lihavia.. ei osaa pukeutua ja meikata. sun muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäpä nyt korkki kiinni tältä illalta ja mene lenkille tai nukkumaan. Huomenna ajatukset ovat jo paljon selkeämmät.
En ole juonut mitää enkä juo...
ehkä menen vaa maksullisiin koko elämäni.. kyllä mun läheisyyttä pakko siis ihan pakko saada
Ai siis ihan PAKKO? Perkele, kuulostat vaaralliselta.
Missäs ryhmäkodissa sinä taas asuitkaan? Pitääpä soittaa teidän hoitoyksikköön.
Kyllä koska en ole saanut naista.. pakko maksaa ja mennä panemaan naista.. tänään ihan pakko
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain vikaa on mussa kun ei naiset lähesty.. eilen olin baarissa yksin nurkassa.. naiset ei katsonu ees päälle.. ihan kun mua ei ole olemassa.. olin laittanu hienoimmat vaatteet päälle. hiukset käyny suihkussa kaikki.. en tiedä miksi oonko ylipainoen kaljamahaa vai oonko liian vanha täytän kohta 37
Kun menin 30 v baariin naiset katsoi lähestyä.. tuli jutteleen.. jopa pääsin yöksi panemaa naista ja sain.. nyt olen baarissa kuin ilmaa naisille... emmä jaksa enää.. kun olis kovaa miestä ja vetäis puukolla ranteet auki loppuis tää kitinä ja tää yksin sinkkuna oleminen.. kun ei kerta kelpaa niin jotain vikaa mussa on
t. allu
Sitten kun hiukset alkaa arvokkaasti harmaantua ja ulkonäkö muistuttaa hopekettua alkaa naisiakin löytyä joka sormelle. 50 vuoden tietämillä riittää 25 vuotiasta tsirbulaa.
Ehkä mun pitäs nyt jo tosissani miettiä kohta 37 v ja en kelpaa kellekkää.. että pitäskö vaa tehdä suosista itelleni jotain? emmä jaksa olla sinkkuna vuosikausia yksin