Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?

Vierailija
18.12.2021 |

Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on kerrottu jo monta kertaa, miksi sun kohdallasi on nykyään hiljaista naisrintamalla verrattuna 10-15 v sitten. Et vaan halua sisäistää kuulemaasi, joten jankuta täällä sitten, katso kuinka paljon siitä hyödyt.

Joo on kerrottu jotenki sille ei vaan voi mitää että vanhenee ja rupsahtaa.. mäki oon kyllä ja tiedän että laske rimaa ja olen laskenut ei se oikee ainaskaa mulla auta

Vierailija
202/206 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI PITÄÄ ELÄÄ JOS EI KELPAA NAISILLE MIKSEI VOI TAPPAA ITTEENSÄ?

Todellakin voi tappaa itsensä, ei kukaan tai mikään ole täällä ketään estämässä. Taas olet täällä vaan uhkailemassa naisia kourimisella ja ahdisteluna sekö hakemassa huomiota, oksettava geneettinen jäte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v mies ja koen olevani parhaassa iässä. Vakaat kuukausitulot, velaton rivarikaksio, 70000€ osakesalkku. Harrastan liikuntaa ja kuntoilen, en hyppää enää baareissa. Nykyään uskallan lähestyä naisia ihan selvinpäin ja pyytää kahville.

Vierailija
204/206 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ossei oot ostanu osse salkkuun ja meinaatko bongaa Kem Powerin ossei.

Vierailija
205/206 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turha ruikuttaa ja sanoa tänne mitää lähen hakee pizzaa ja ulos lenkille ja mietin tätä mun paskaa elämää

Etkö ole jo huomannut, että täällä sun on naisenpuutettasi valittaa? Olet sentään satoja viestejä samaa uikutusta tänne suoltanut.

Vierailija
206/206 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorekas 70+. Olen huomannut todella merkillisen ilmiön: kun teen silloin tällöin joogalentoharjoitusta*, olen ollut huomaavinani, että jopa teinitytöt re-spektaavat (katsovat takaisin), kun olen esim. fillarilla liikenteessä. Tuota tapahtuu varsinkin noin viikon ajan ennen täydenkuun päivää! Muulloin olen lähinnä ilmaa tai jotain muut kaasuyhdistettä!

Noh, yogatattvopaniSat'in (yoga-tattva-upanishadin) mukaan joogalentoa (tuossa opuksessa nimellä bhuumi-tyaaga: maankamaran "hylkääminen") harjoittava tyyppi joutuu naisten himon kohteeksi, mitä on syytä varoa ettei menetä valaistumisen kannalta kullanarvoista retas'ta (mäihää; lausu reetas, vrt. suomen rietas, joka virossa olisi reetas, ehhe hehhe...).

kandarpasya yathA rUpaM tathA syAdapi yoginaH || 60||

tadrUpavashagA nAryaH kA~NkShante tasya sa~Ngamam |

Summittainen käännös: koska joogista tulee ulkoisilta ominaisuuksiltaan Rakkauden jumalan (Kandarpa) kaltainen, muijat haluu n*ssii hänen kanssaan (yksinkertaistetulla translitteraatiolla: naarjaah sangaman kaankshante: naaraat yhdyntää haluavat).

*Polven kipeytymisen vuoksi en voi istua edes sukhaasanassa, puhumattakaan padmaasanasta, varsinkin sen baddha-versiosta, lentoharjoituksen suorittaminen on hankalaa, kun toinen jalka täytyy pitää suorana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi