Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?

Vierailija
18.12.2021 |

Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?

Kommentit (206)

Vierailija
101/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tällästä elämää ja millasta tää on ja itteeni ja millanen oon... yksinäistä sinkkuna elämää kaikilla on kavereita ja omat kumppanit tai osa vain viihtyy ikuisesti sinkkuna emmä jaksa enää mitää tällästä elämää

Vierailija
102/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko ottaa oman ikäinen nainen eikä haaveilla kymmenen vuotta nuoremmasta?

Et vissiin tajua että en kelpaa oman ikäsille ne pitää mua lapsellisena teininä... ottaisin kyllä ehdottomasti jos heille kelpaisin.. mutta en kelpaa nuorille en ees oman ikäsille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä nyt korkki kiinni tältä illalta ja mene lenkille tai nukkumaan. Huomenna ajatukset ovat jo paljon selkeämmät.

Vierailija
104/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mun pitäs vaa tappaa itteni.. kuitenki oon kelvoton roska naisille vaikka oon pitkä ja ulkonäkö kunnossa mutta ei riitä ollenkaa.. edes lihavalle naiselle.. sillekki olen ilmaa baarissa ja se lihava nainen on mua paljo isompi ja mitähän seki meinaa.. mutta niin se on vaan-.. että turha edes miettiä.. kuten joku sanoi ei ole mitään tehtävissä ja alkaa elää ikisinkkuna niin se vain on monen kohtalo

Vierailija
105/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäpä nyt korkki kiinni tältä illalta ja mene lenkille tai nukkumaan. Huomenna ajatukset ovat jo paljon selkeämmät.

En ole juonut mitää enkä juo...  

ehkä menen vaa maksullisiin koko elämäni.. kyllä mun läheisyyttä pakko siis ihan pakko saada

Vierailija
106/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te naiset ootte noin nirsoja.. niin olkaa ihmeessä.. mä voin mennä maksullisiin ja saada sitä kautta sitä läheisyyttä mikä juurikin kaipaan elämässäni!

Vierailija
107/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on kerrottu jo monta kertaa, miksi sun kohdallasi on nykyään hiljaista naisrintamalla verrattuna 10-15 v sitten. Et vaan halua sisäistää kuulemaasi, joten jankuta täällä sitten, katso kuinka paljon siitä hyödyt.

Vierailija
108/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se nyt ihan aikuisten oikeasti maailmanloppu etsiä sitä oppimisvaikeuksista kärsivien vertaistoimintaa? Jos totesit ettei se ole sun juttu, niin mitä sä siinä menettäisit? Pari iltaa hyödytöntä itkua täällä?

Vierailija
109/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMmä totaalisesti jaksa tällästä kattoa vaa naisia ja haaveilla ja paljo kauniita naisia ei saa koskea eikä ne tuu vieree istumaa ja mitää.. tää on jatkunu kauan ihmettelen ku nuorempana kaikki oli niin erilaista.. ja nyt on aivan tässä kuopassa 36 v.. töitä vaan ja yksin elämistä ja töitä ja samaa rataa.

Vierailija
110/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se nyt ihan aikuisten oikeasti maailmanloppu etsiä sitä oppimisvaikeuksista kärsivien vertaistoimintaa? Jos totesit ettei se ole sun juttu, niin mitä sä siinä menettäisit? Pari iltaa hyödytöntä itkua täällä?

Siis miksi ihmeessä???

Vierailija
111/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on kerrottu jo monta kertaa, miksi sun kohdallasi on nykyään hiljaista naisrintamalla verrattuna 10-15 v sitten. Et vaan halua sisäistää kuulemaasi, joten jankuta täällä sitten, katso kuinka paljon siitä hyödyt.

En hyödy mitää ja jankutan ku en voi hyväksyä mitenkää sitä että oon näkymätön.. koska oon kivan näkönen pitkä mies.. ja panostanu paljo itseeni ja vieläkin ei hyödytä mitään. Kyllä mulla on ollut 20-30 naista elämässä nuorempana kyllä erittän paljon erilaisia kokoisia ikäisiä naisia ja lihavia ja laihoja.. ja olen paljo saanut seksiä

Vierailija
112/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha mulle.

Vierailija
113/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kas kummaa kun haluaisi jo pysyvän vakituisen kumppanin muuttaa yhteen.. ja itse hoidan omat laskuni maksan kaikki itse teen töitä.. nyt ei sitte löydä yhtään mitää.. pelkkää ruikutusta ja ei mitää.. vaikka todella kovasti kaipaan naista ja koskea naista ja säpinää.. yksin ajelen autolla.. yksin kahvilassa.. välillä yksin baareissa.. oon todella turhatunut tälläseen elämäntyyliin kun kaipaan sitä naista nykyää yli kaiken

Vierailija
114/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt miettiä miksen saa vastakaikua mä kiinnostun naisista sellasista jotka on mun tyyppiä olen laskenut rimaa ei auta yhtään.. ihan samalla viivalla.. sitten he ei kiinnostu musta ei sitte yhtään.

Vierailija
115/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voitteko ees kerranki vastata rehellisesti syytä siihen? ettei ole mitää vientiä nykyää.. ku ennen sain baaristaki ja sain sitä läheisyyttä mitä kaipasin.. ihmettelen kummasti siksi olen alkanu olee turhautunut vihainen ja ruikuttamaa..

Vierailija
116/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 36, kun hänet tapasin. Pitkä, ristiverinen, komea, hyväkroppainen - ja minulla pyörivät sukat jaloissa. Pyörivät edelleen - ja hän on 44.

Vierailija
117/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin just eilen kuvan itsestäni ja näytän hyvältä en voi ees kuvitella miks oon yksin.. sais edes jotain seksiseuraa sitä läheisyyttä niin varmaa olisin erilainen ja positiivisempi.. mutta tässä vain masentuu kun ei ole mitää vientiä.

Vierailija
118/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä samoja aloituksia on täällä joka päivä? 35 vuotiailla on sama mahdollisuus parisuhteeseen kuin muillakin.

Vierailija
119/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen vapaa 36 v sinkku vantaalta.. vakituinen työpaikka kaikki kunnos luottotiedot auto löytyy.. alkoa joskus.. en polta tässä mun numero. veikkaan että olen vain kaikille ilmaa.. eipä ketää ota yhteyttä ihan sama

046-9417643

Vierailija
120/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä mielessä, ja minkäikäisille naisille.

Minä olin 25v. yhden lapsen äiti kun tapasin nykyisen mieheni joka oli silloin 35v. Siitä on jo reilu 20 vuotta ja edelleen ollaan naimisissa ja pari yhteistä lastakin on.

Ai nytkö yläpeukutetaan, mutta jos tuo silloinen 35v miehesi olisi etsinyt täällä 25 vuotiasta naista, olisi palstamammat olleet hyvin hyvin vihaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi