Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?
Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?
Kommentit (206)
Kyllä olen ihan 36 v ikäni puolesta ilmaa naisille.. olen jopa yrittänyt rumia lihavia naisia.. olen heillekki ilmaa.. onko siis mitään tehtävissä miksen kohtaa naistaj olle kelpaisin?
Vierailija kirjoitti:
Siis et kelpaa enään pikkutytöille vai kenelle? Ja ehkä syy on muussa kuin iässäsi?
Siis tarkotan 30-40 v naisille oman ikäsille.. olenko teille naiset ilmaa???
Naiset miksi mä en kelpaa edelleen en saa vastauksia oon kohta 37 v oonko teille ilmaa??
Jotain mussa on iässä.. miksen mä kelpaa..??????????+++ kyllä vielä 32 vuotiaana löysin ex ja sain naista
Hauskaa kuinka vastaavat keskustelut naisista poistetaan, todistaa että tämä Sanoma Oy:n foorumi edistää míesvíhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen ihan 36 v ikäni puolesta ilmaa naisille.. olen jopa yrittänyt rumia lihavia naisia.. olen heillekki ilmaa.. onko siis mitään tehtävissä miksen kohtaa naistaj olle kelpaisin?
Lopeta ruikutus ja miehisty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis et kelpaa enään pikkutytöille vai kenelle? Ja ehkä syy on muussa kuin iässäsi?
Et kelpaa oman ikäisille naisille ja syy on vain sinun iässä. Ennenkö kelpasit ja et ikinä päätynyt parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kuinka vastaavat keskustelut naisista poistetaan, todistaa että tämä Sanoma Oy:n foorumi edistää míesvíhaa.
Tämä foorumi ei muuta salli kuin punavhreää feminististä agendaa, äänestäkää PS sananvapauden paluttamiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa oman ikäisille naisille ja syy on vain sinun iässä. Ennenkö kelpasit ja et ikinä päätynyt parisuhteeseen?
En kelpaa oon 36 v ja en kelpaa.. olen naisille ilmaa-- 20-40 v naisille olen ilmaa tinderissä ja baarissa.. olen sen jo huomannut mitää e iole tehtävissä
t. ikisinkku allu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä foorumi ei muuta salli kuin punavhreää feminististä agendaa, äänestäkää PS sananvapauden paluttamiseksi!
Sanoma Oy:n foorumi joten mitä muuta voisi odottaakaan, sallitaan vaan laitavasemmistolaisia mielipiteitä
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen illmiö tässä Sanoman foorumilla, sallitaan vain míesvíhaa muttei naisvihaa.
miksen vaa vedä ranteita auki aja rekan alle.. pääsis tästä elämästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen illmiö tässä Sanoman foorumilla, sallitaan vain míesvíhaa muttei naisvihaa.
Tällainen tämä foorumi ollut jo pitkään, Sanoma laitavasemmistolainen media
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, kaikki naisia arvostelevat mielipiteet poistetaan mutta miehiä voi vapaasti arvostella
Vierailija kirjoitti:
miksen vaa vedä ranteita auki aja rekan alle.. pääsis tästä elämästä
Se on ihan oma valinta, emme voi auttaa. Muista että Helvetissä on oma paikkansa itsemurhaajille - piru siellä heitä hiilillä grillaa ja käristää täältä ikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän huomioin itsekin, Sanoma Oy sallii vain míesvíhaa muttei naisten arvostelua