Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?

Vierailija
18.12.2021 |

Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et kelpaa enään pikkutytöille vai kenelle? Ja ehkä syy on muussa kuin iässäsi?

Vierailija
162/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ihan 36 v ikäni puolesta ilmaa naisille.. olen jopa yrittänyt rumia lihavia naisia.. olen heillekki ilmaa.. onko siis mitään tehtävissä miksen kohtaa naistaj olle kelpaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis et kelpaa enään pikkutytöille vai kenelle? Ja ehkä syy on muussa kuin iässäsi?

Siis tarkotan 30-40 v naisille oman ikäsille.. olenko teille naiset ilmaa???

Vierailija
164/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miksi mä en kelpaa edelleen en saa vastauksia oon kohta 37 v oonko teille ilmaa??

Vierailija
165/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mussa on iässä.. miksen mä kelpaa..??????????+++ kyllä vielä 32 vuotiaana löysin ex ja sain naista

Vierailija
166/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mun pitää luovuttaa ja mennä vaa maksullisiin ei auta

Vierailija
167/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kuinka vastaavat keskustelut naisista poistetaan, todistaa että tämä Sanoma Oy:n foorumi edistää míesvíhaa.

Vierailija
168/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ihan 36 v ikäni puolesta ilmaa naisille.. olen jopa yrittänyt rumia lihavia naisia.. olen heillekki ilmaa.. onko siis mitään tehtävissä miksen kohtaa naistaj olle kelpaisin?

Lopeta ruikutus ja miehisty.

Vierailija
169/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa oman ikäisille naisille ja syy on vain sinun iässä. Ennenkö kelpasit ja et ikinä päätynyt parisuhteeseen?

Vierailija
170/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se auttaa kerrohan se? tuleeko naiset mun kotiin?

Vierailija
171/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kuinka vastaavat keskustelut naisista poistetaan, todistaa että tämä Sanoma Oy:n foorumi edistää míesvíhaa.

Tämä foorumi ei muuta salli kuin punavhreää feminististä agendaa, äänestäkää PS sananvapauden paluttamiseksi!

Vierailija
172/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa oman ikäisille naisille ja syy on vain sinun iässä. Ennenkö kelpasit ja et ikinä päätynyt parisuhteeseen?

En kelpaa oon 36 v ja en kelpaa.. olen naisille ilmaa-- 20-40 v naisille olen ilmaa tinderissä ja baarissa.. olen sen jo huomannut mitää e iole tehtävissä

t. ikisinkku allu

Vierailija
173/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä foorumi ei muuta salli kuin punavhreää feminististä agendaa, äänestäkää PS sananvapauden paluttamiseksi!

Sanoma Oy:n foorumi joten mitä muuta voisi odottaakaan, sallitaan vaan laitavasemmistolaisia mielipiteitä

Vierailija
174/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen illmiö tässä Sanoman foorumilla, sallitaan vain míesvíhaa muttei naisvihaa.

Vierailija
175/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen vaa vedä ranteita auki aja rekan alle.. pääsis tästä elämästä

Vierailija
176/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen illmiö tässä Sanoman foorumilla, sallitaan vain míesvíhaa muttei naisvihaa.

Tällainen tämä foorumi ollut jo pitkään, Sanoma laitavasemmistolainen media

Vierailija
177/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, kaikki naisia arvostelevat mielipiteet poistetaan mutta miehiä voi vapaasti arvostella

Vierailija
178/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksen vaa vedä ranteita auki aja rekan alle.. pääsis tästä elämästä

Se on ihan oma valinta, emme voi auttaa. Muista että Helvetissä on oma paikkansa itsemurhaajille - piru siellä heitä hiilillä grillaa ja käristää täältä ikuisuuteen.

Vierailija
179/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN HALUA ENÄÄ ELÄÄ OON NIIN MASENTUNUT TÄHÄNÄ YKSINÄISYYTEEN

Vierailija
180/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän huomioin itsekin, Sanoma Oy sallii vain míesvíhaa muttei naisten arvostelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan