Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?

Vierailija
18.12.2021 |

Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 36 v on naisille ilmaa.. kuten huomannu monesti baarissa yksin nurkassa.. ei naiset halua ees jutella.. 10 v sitte nuorempana kokoajan naiset jutteli.. ja halus ottaa kädestä kiinni ja suudella.. nyt ei ole mitää kokemusta enää naisista.. olen käynyt-5-6 kertaa maksullisella ja rahaa mennyt kun en saa läheisyyttä

Vierailija
122/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te naiset ootte noin nirsoja.. niin olkaa ihmeessä.. mä voin mennä maksullisiin ja saada sitä kautta sitä läheisyyttä mikä juurikin kaipaan elämässäni!

Työllistät palvelualoja, toisin kuin ilmaisen tavaran vonkaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa naiset yhteyttä oon sinkku ja haluaisin vakituisen parisuhteen tässä numero.. soittakaa ja tutstukaa olkaa rohkeita

046-9417643

Vierailija
124/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähen sitte hakemaa elämäni läheisyyttä maksullisilta en jaksa olla enää yksin ja tässä tilanteessa.. mitta on totaalisen täynnä

Vierailija
125/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totaalisen turha miettiä koskaa naista ja läheisyyttä monesti antanu jo numeron ja kukaa nainen ei ota yhteyttä.. olen näkymätön mies ku en kelpaa hitto vie

Vierailija
126/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli 36, kun hänet tapasin. Pitkä, ristiverinen, komea, hyväkroppainen - ja minulla pyörivät sukat jaloissa. Pyörivät edelleen - ja hän on 44.

Niin. Vain ulkoiset avut taas mainittu. Sehän se on naisille ainoa mikä saa sukat pyörimään jaloissa.

Vierailija
127/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit ku sais aikaa taakseppäin kun oli parisuhde ja sai naista.. tai sai naisia muutenkin nuorempana.. nyt oon huomannu että en voi enää asialle mitää ku en kiinnosta naisia ja olen ikisinkku tilanteessa.. hyvin toivotonta elämä ja samaa lähinnä paskaa.. yksinäistä enkä saa naista

Vierailija
128/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset kertokaa miksen kelpaa edes seksiseuraksi tai miksette halua mun kainaloon????

Vierailija
129/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan pitkä ja kivan näkönen.. käytän siistiä kauluspaitoja hyvä tyyli.. kaipaan naista ja sutinaa elämääni.. ja olisi kiva tutustua naisiin mutta tunnen olevan näin 36 v näkymätön.. käyn töissä elän normi arkea millanen mun pitäs naiset olla että saan läheisyyttä???

Vierailija
130/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä vaa katella naisia ja haaveilla ja vanhenee vain vuosikausia ja mitää ei jotenki ole tehtävissä miksi muut miehet sitte kelpaa ja saa sitä läheisyyttä koskea naista ja seksiä ja suudella.. itsekki kaipaan sitä elämääni kovasti

Vierailija
131/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kk ja tämmöstä vuodesta toiseen.. katella naisia.. ei ne halua ee sjutella.. istua tietokoneella käydä töissä haaveilla vain että saisi koskea naista.. tätäkö tää mun elämä on.. mä en jaksa

Vierailija
132/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mussa on ihan hitosti vain vikaa.. ihan sama.. en jaksa enää heido... ehkä ajan rekan alle

Vierailija
133/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on kerrottu jo monta kertaa, miksi sun kohdallasi on nykyään hiljaista naisrintamalla verrattuna 10-15 v sitten. Et vaan halua sisäistää kuulemaasi, joten jankuta täällä sitten, katso kuinka paljon siitä hyödyt.

En hyödy mitää ja jankutan ku en voi hyväksyä mitenkää sitä että oon näkymätön.. koska oon kivan näkönen pitkä mies.. ja panostanu paljo itseeni ja vieläkin ei hyödytä mitään. Kyllä mulla on ollut 20-30 naista elämässä nuorempana kyllä erittän paljon erilaisia kokoisia ikäisiä naisia ja lihavia ja laihoja.. ja olen paljo saanut seksiä

Mitenkä helevetin pitkä sinä oot kun siitä pittää jankuttoo? Joku kaks ja puol metriä?

Minun puolesta oo vaekka kolomimetrinen mutta kun tunnut olevan joku..mitenkä sen nätisti sanoes, ehkä jotennii yksinkertanen, niin oo yksin minun puolesta. En minä ruppee hoetajaks tuommoselle hölömiskölle.

Vierailija
134/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäs varmaa mennä suoraa nyt maksulliselle ottaa luottokortilta rahaa ku en jaksa vaan enää. saapa heti naista

Vierailija
135/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vastaus: on.

Siksi on hyvä että nussin menemään 17-30 vuotiaana niin paljon kun pystyin. Nyt ei enää mitään mahiksia.

Vierailija
136/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaille naisille aarre kun on jo omaisuutta ja työuralla edennyt keskijohtoon 👍

Vierailija
137/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai mussa on ihan hitosti vain vikaa.. ihan sama.. en jaksa enää heido... ehkä ajan rekan alle

Tulihan se ratkaisu sieltä viimein!  Me muut olimme jo sitä ehdottamassa mutta ennätit itse ensin.

Vierailija
138/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä vain ole mitää tehtävissä olen kaikki miettinyt.. maksulliset on mun elämä kun ei kelpaa 36 v lihavalle pullukalle.. mikä minulle juurikin kelpaisi.

Vierailija
139/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se ratkaisu sieltä viimein!  Me muut olimme jo sitä ehdottamassa mutta ennätit itse ensin.

Jep oon ihan turhake elämässä.. rekan alle vaan

Vierailija
140/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon heikkolahjainen ihmiset vihaa mua.. sanonu sä olet ruma.. vajaa kehitysvammainen lihava... kaveriton velkaantunut... kukaa ei jaksa sua.. hirtä ittes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi