Lapsi sairaana, korona-altistuminen viikko sitten. Ollaanko nyt sitten karanteenissa?
Mistään ei saa mitään tietoa. Koulun kautta vain Ilmo, että viikko sitten samoissa luokkatiloissa ollut lapsen kanssa koronapositiivisen kanssa ja nyt sitten lapsella nuhaa ja vilunväreitä. En jaksa enää... pito lähteä jouluksi sukulaisille mutta ei kai nyt sitten. Testeihinkään ei pääse ellei tee kuolemaa mikäli 2 rokotetta.
Kommentit (14)
Kotitestin plus tuos (on korona) on aika tarkka.
Lapsi on kahteen kertaan rokotettu? Kyllä testeihin pääsee kun on oireinen. Joulunviettoon tai muuallekaan ei kipeänä pitäisi lähteä.
Toki lapsi pääsee testeihin, kun on oireita.
Ette tietenkään lähde nyt minnekään, eikä pitäisi lähteä vaikka olisitte terveitä. Johan se on sanottu, että pitää olla tosi hyvä syy, jos nyt matkustaa.
Lapsi pääsee testiin koska on oireita. Aikuiset eivät ole karanteenissa jos teillä molemmilla 2 rokotetta. Jos lapsellanne todetaan korona, muut lapset joutuvat altistuskaranteeniin mikäli ovat rokottamattomia eli alle 12v tai jos ette ole yli 12-vuotiaille ottaneet rokotteita.
Itselläni oli flunssa, varasin ajan testiin netistä. Rokotukset siinä kysyttiin, olen saanut molemmat. Pääsin testiin seuraavana aamuna (oli ilta). Ei siis mitään ongelmaa. Neg. Tulos tuli testistä 7 tunnin kuluttua.
Meilläpäin, Pirkanmaa, ei pääse testiin jos on yli 12v ja kaksi rokotetta.
Helsingissä pääsee testiin, jos on altistunut ja oireita, vaikka olisi kaksi rokotetta. Kajdesti rokotettu oireinen ilman altistumista ei pääse.
Jos lapsella on omicron te vanhemmat saatte sen noin 70% todennäköisyydellä. Eli ei lähdetä nyt mihinkään.
ite oon hoitoalalla töissä ja ryhmäni lapsella korona, mulle ei edes kerrottu tästä asiasta.
TÄN takia tämä massapsykoosi jatkuu. Flunssaa on liikkeellä ja se on täysin normaalia. Testeissä ei pidä juosta nuhan takia. Jos haluaa omaa elämäänsä kuluttaa tän massapsykoosin lietsomiseen niin ihan vapaasti, itse elän täysin normaalia elämää ilman testeissä ravaamista ja miettimistä karanteeneista, avatkaa jo silmänne.
Vierailija kirjoitti:
TÄN takia tämä massapsykoosi jatkuu. Flunssaa on liikkeellä ja se on täysin normaalia. Testeissä ei pidä juosta nuhan takia. Jos haluaa omaa elämäänsä kuluttaa tän massapsykoosin lietsomiseen niin ihan vapaasti, itse elän täysin normaalia elämää ilman testeissä ravaamista ja miettimistä karanteeneista, avatkaa jo silmänne.
Tällaisten tyyppien takia covid leviää. Avaa jo silmäsi.
Miksi ei pääse testeihin? Asutteko Helsingissä? Osta kotitesti kaupasta.