Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?

Vierailija
18.12.2021 |

Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI PITÄÄ ELÄÄ JOS EI KELPAA NAISILLE MIKSEI VOI TAPPAA ITTEENSÄ?

Vierailija
182/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kuinka vastaavat keskustelut naisista poistetaan, todistaa että tämä Sanoma Oy:n foorumi edistää míesvíhaa.

Tämän huomioin itsekin, Sanoma Oy sallii vain míesvíhaa muttei naisten arvostelua

Tyypillistä vasemmistomedian toimintaa, ei miesten kannata äänestää vasemmistoa, levittävät míesvíhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä taidan lähtee miettii omaa paska elämää ulos ikisinkkuna.. en jaksa enää heido

Vierailija
184/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kuinka vastaavat keskustelut naisista poistetaan, todistaa että tämä Sanoma Oy:n foorumi edistää míesvíhaa.

Huomioitu useasti jo, vasemmistomedia Sanoma ei salli naisten arvostelua mutta miehiä saa vapaasti arvostella

Vierailija
185/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioitu useasti jo, vasemmistomedia Sanoma ei salli naisten arvostelua mutta miehiä saa vapaasti arvostella

Tällainen on Suomen vasemmisto, leikataan sananvapautta oman ideologian mukaisesti

Vierailija
186/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta vasemmistomedia sallii vain miesten muttei naisten arvostelun

Vierailija
187/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emmä tiedä miksen kelpaa.. mua ei oo ees olemassa.. ku en kelpaa ees lihavalle naiselle vaikka itse kyllä luulis et kelpaisin helposti.. mutta tilanne on nyt se että vuosia sinkkuna ja ilman ilmaa heillekki.. ilmeisesti mulle ei oo tarkotettu naista kun ei naiset ees halua jutella 

On meillä lihavilla naisillakin omat miesmakumme eikä todellakaan yksikään lihava nainen kelpuuta sellasta, joka ei aidosti viehätä. Sen sijaan teillä miehillä on ikävä tapa lähestyä naisia helpon seksin perässä, vaikka nainen olisi hädin tuskin lainkaan tyyppiänne. Kyllä me nuoretkin naiset ton läpi nähdään.

N22

Vierailija
188/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on Suomen vasemmisto, leikataan sananvapautta oman ideologian mukaisesti

Kuka enää pitää Sanomaa puolueettomana mediana?

Vierailija
189/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa että joku vielä pitää tätä laitavasemmistolaista mediaa puolueettomana

Vierailija
190/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä foorumi ei muuta salli kuin punavhreää feminististä agendaa, äänestäkää PS sananvapauden paluttamiseksi!

Sanoma Oy:n foorumi joten mitä muuta voisi odottaakaan, sallitaan vaan laitavasemmistolaisia mielipiteitä

Jaa, Sanoma Oy vastustaa Marinin hallitusta täysillä eli se sitten tekee Marinisya. oikeistolaisen.

Sanoma Oy on oikeistolaisen Kokoomuksen äänenkannattaja. Jos sen näkee "vasemmistolaisena", niin on itse radikalisoitunut äärioikestolainen jonka mielestä kaikki muut on kommunisteja.

Apu löytyy lääkäristä.

Vierailija
191/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

emmä tiedä miksen kelpaa.. mua ei oo ees olemassa.. ku en kelpaa ees lihavalle naiselle vaikka itse kyllä luulis et kelpaisin helposti.. mutta tilanne on nyt se että vuosia sinkkuna ja ilman ilmaa heillekki.. ilmeisesti mulle ei oo tarkotettu naista kun ei naiset ees halua jutella 

On meillä lihavilla naisillakin omat miesmakumme eikä todellakaan yksikään lihava nainen kelpuuta sellasta, joka ei aidosti viehätä. Sen sijaan teillä miehillä on ikävä tapa lähestyä naisia helpon seksin perässä, vaikka nainen olisi hädin tuskin lainkaan tyyppiänne. Kyllä me nuoretkin naiset ton läpi nähdään.

N22

Ei kiinnosta yhtää lihava.. ole yksin ikisinkkuna.. mulle riitti naiset.. mäki oon lihava ja mulla on kaljamahaa

Vierailija
192/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois hakee pizzaa masentaa niin tää elämä.. ja pullaa ja lihota lisää ku ei kelpaa naisille 

Vierailija
193/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta tässä elämässä ei ole enää ees mitää järkee ku on 36 v ja kelvoton naisille

Vierailija
194/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha ruikuttaa ja sanoa tänne mitää lähen hakee pizzaa ja ulos lenkille ja mietin tätä mun paskaa elämää

Vierailija
195/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka kouris väkisin jotain naista ja koskeis tai menis maksullisiin en jaksa enää

Vierailija
196/206 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti vähä siltä tuntuu että on jopa kaikille ilmaa nykyään.. ettei vain kertakaikkisesti ole mitää tehtävissä ja nytki tuntuu niin pahalta etten saa nukutuksi kun mietin vaa omaa tilannetta miksi ite jään aina yksin ja baarissa nuoret miehet oli naisten kimpuissa ja naiset niiden ja ite ihan ilmaa..niinku ei tällänen voi jatkua

Vierailija
197/206 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Näköjään mun ulkonäkö ei sitte enää viehätä ketään.. on siinä kai sitte jotain vikaa.. vaikka omasta mielestä ei ole ja on kehuttukin kaikki ei toki tykkää.. mutta ei mua ainaskaa kiinnosta kaikki tietyn näköset muaki kiinnostaa.. mutta näköjään ne jotka mua kiinnostaa ei vain kiinnostu musta

Vierailija
198/206 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Allu yhtään luet vähänkään näitä omia viestejäsi, saattaisit ehkä huomata miksi naiset eivät kiinnostu sinusta. Ja olen joskus kommentoinut kuvaasi, sinulla on pistävä katse ns. hullun/stalkkaajan katse ja veikkaan että naiset eivät siksi lähesty sinua. Vika ei ole sinun iässä tai pienessä ylipainossa.

No sanotaa näin kukaan ei voi omalle ulkonäölle mitään en voi sille mitään että näytän tältä ainaski tykkään omasta ulkonäöstäni.. no ei voi mitää jos ei naiset tykkää.. harmi

Vierailija
199/206 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus vaan on, että nuoret naiset ei mitään naavapallia kelputa ellei satu olemaan tilillä miljoonia ja rahaa avokätisesti jaossa myös nuorelle misukalle.

Ikäisesi naiset taas ovat naiskennelleet jo parhaat mehunsa taivaan tuuliin, joten seksi ei ole heidän mielessään ehkä lainkaan tai ainakin hyvin vähän. Ja jos olet miesten tapaan hyvin seksipainotteisesti parisuhdetta hakemassa, niin voit unohtaa.

No nuoret ei kiinnostu musta tiedän sen olen itekki ylipainonen ja rupsahtanut vähän en kovin paljoa.. ulkonäkö on kunnos mut ikä 36 .. v tuntuu ettei ne oman ikäsetkää musta oikee kiinnosta.. minä taas monesta aina minä yksin

Vierailija
200/206 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki tuli semmonen paska fiilis lähin sitte kotia ku oon kerta naisille ilmaa.. tällästä tää elämä on.. mulla riitti todella naisia nuorempana.. oon kuitenki tosi pitkä mies ja en kovin lihava.. vähän ylipainoa ja siisti tyyli käytän merkkivaatteita ja en oikee ymmärrä miten tää on tällästä nykyään.

Sun homma on lähestyä naisia eikä odottaa että ne lähestyy sua

Mulla on heikko itsetunto ja jotenki en uskalla lähestyä kaunista nuorta naista tai kaunista 30 v naista.. kun mulla on mahaa ja jotenki en oo niin hyvä puhumaa ja ujo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi