Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vammaisten oikeus maksulliseen seksiin valtion kustantamana

Vierailija
29.03.2015 |

Tanskassa sosiaalitoimi maksaa vammaisille tietyn määrän seksikertoja maksullisen kanssa, joten eiköhän Suomenkin olisi aika seurata perässä.

Minkälaisia ajatuksia vammaisten OIKEUS seksiin teissä herättää?

Suomessa aika tabu aihe vielä.
Kyllä ne halut ovat vammaisella yhtä suuret ellei suuremmat kuin valtaväestöllä.

Aika levottomaks tekee varmasti jatkuva puutteessa eläminen.

Antaisitko sinä "säälipillua" keharille?

Koetko sen yhteiskunnalliseksi velvoitteeksi kirjoittamattomana sääntönä?

Toisenlaisissa frendeissä ihania rakkaustarinoita.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää, entäs joku peräkammarinpoika joka ei sekään saa seksiä vaikka haluaisi? sillekkin myös. 

Vierailija
82/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:23"]

Kummallisen vihamielinen suhtautuminen asiaan täällä. Onko kyse jostain perusvietistä että "vain minun geenini ovat tarpeeksi arvokkaat saadakseen mahdollisuuden seksiin!!!!1"?

[/quote]

Mitä tässä on geeneillä asian kanssa tekemistä? Lapsiako näiden vammaisten pitää tehdä maksullisten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:18"]Mihin perustuu ajatus, että nainen löytäisi aina miehen? Jos nainen löytää miehen, johon yhtyä, löytää mies naisen, johon yhtyä. Aniharvalla miehellä on useampaa naista pantavana samaan aikaan.  [/quote] Useampi nainen löytää sen saman miehen. Joka on hitusen komeampi, älykkäämpi ja viehättävämpi kuin Pena ja Kake jotka jää aina ilman :)

[/quote]

Silti puhutaan vain kourallisesta naisia. Ei millään riitä heittämään tasapainoa kovin pahasti. 

Vierailija
84/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:16"]

Voisin harrastaa kyberseksiä tai näytellä vartaloani, ehkä antaa koskettaa hieman jne. ihan minkälaiselle naiselle tahansa, jos hänelle tulisi siitä hyvä mieli. Naisilta tuollaista solidaarisuutta on turha odottaa; yhteys katkeaa heti, koska tarpeet ja auttaminen ajatellaan gynosentriseltä kantilta, kuten myös esim.seksuaalinen väkivalta.

-Mies 29v-

[/quote]

Oikea seksi jäisi silti harrastamatta? Jossakin menee sinunkin rajasi? Sen olen itsekin huomannut, että miehilläkin on rajansa.

[/quote]Ehkä jäisi, mutta on tuo silti paljon enemmän kuin naiselta voi saada. Naisille se miehen mielikuvituksen virkistäminen anonyymisti on jo ylivoimainen asia ja loukkaus, kuten myös miehen kehuminen seksuaalisella tavalla.

-Mies 29v-

Vierailija
85/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:07"]

Seksin tarjoaminen on ainoa asia, missä naisilla on etulyöntiasema suhteessa miehiin. Siksi haluavat pitää niin kovasti kiinni siitä. Jos jokainen mies saisi pillua tarpeisiinsa, naisten asema ja valta romahtaisivat. 

[/quote]Miksi naisten pitäisi antaa käyttää omaa kroppaansa miesten tarpeiden tyydyttämiseen? Vetäkööt miehet toisiaan analiin jos kyse on pelkästä tarpeesta. Ei siihen naisia tarvita. Ei nainen ole miesten tarpeitten tyydyttäjä vaan tunteva ihminen.

[/quote]

Juuri noin. Tuossa ylempänä joku kirjoittaa, että koska miehet naivat vaikka orankia (valitettavasti olen nähnyt ko. uutisen ja jatkuvan raiskauksen kohteena olevan eläinparan kuvan), jokainen nainen saa halutessaan seksiä. Kun ottaa vielä huomioon valitukset siitä, että naiset eivät osaa niitä ja näitä miestenmiellyttämistapoja, miksi miehille ei siis kelpaa nuo niksit tunteva oman lajin mies seksikumppaniksi? Silloin ei tarvitsisi välittää vähääkään siitä toisesta valituksen aiheesta, että naiset haluavat "rakastella" ja miehille riittää tuntemattoman jyystäminen.

Olen joskus jaksanut kiistellä anonyymipalstalla siitä, mitä on hyvä seksi ja mitä huono seksi, mutta olen havainnut sen aivan turhaksi. Hyvä seksi on juuri tuota mukavan ihmisen kanssa vietettyä intiimiä aikaa, huono seksi on pussien tyhjentämisen ja kummallisten roolileikkien kohteena olemista. Moni mies (nimenomaan ne miehet, joille esimerkiksi "läheisyys" tarkoittaa sitä, että ei olla kaukana) on sitä mieltä, että huono seksi on parempaa kuin ei seksiä ollenkaan, minun mielestäni asia on juuri päinvastoin: huono seksi on niin huonoa, että ilman oleminen on siihen verrattuna juhlaa.

Rahalla ei rakastelua saa. Rahalla saa seksiä tuntemattoman kanssa eli pussien tyhjennystä ja jumppaa. Ja sitä mekaanista toimintaa ei yhteiskunnan ole mitään syytä kustantaa kenellekään.

Vierailija
86/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:07"]

Ei helvetissä sossun (eli veronmaksajien!) pidä ostaa kenellekään seksiä.

[/quote]

Naisen on helppo huudella. 

Ei minustakaan valtion kuulu maksaa kenenkään eriparitissien korjausleikkausta. Eihän minulla ole tissejä, joten asia ei kosketa minua. 
[/quote]

JOO tämähän on selvästi sama asia. JA naisten velvollisuus on antaa kaltaisillesi luusereille seksiä? Vai että kansalaisoikeus suoraan sanoen?

Jos rintojen korjaus on verrattavissa seksiin, kertoo se riittäväsi älykkyysosamäärästäsi.
Ei minulla ole penistä, miksi maksaisin esimerkiksi jonkun esinahan korjausleikkauksen? Tai eturauhassyövän hoidon? Äly hoi älä jätä.

Vierailija
87/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:22"]

Mies29 antaa varman persettä myös keharihomoille :)

[/quote]

Mun yhdelle heterokaverille tuli joku vanha äijä tarjoamaan 400 € perseeseen ottamisesta huoltoaseman pihalla. Kaveri vain tuumasi että oli harvinaisen helppo neljäsataa!

Naisilla vaadittaisiin vuosien psykoterapiaa, syntyisi elinikäiset traumat yms. mitä bordellien vastustajat jaksavat aina jauhaa...

[/quote]

Naisten asenne johtuu kahdesta asiasta. 1. Nainen voi raskautua (ehkäisystä huolimatta), joten seksissä on riskinsä. Toisekseen naista pidetään yhäkin alempiarvoisena kuin miestä kaikesta huolimatta ja eräänlainen alistava kasvatus on vieläkin valloillaan(pitää olla neitsyt maaria ja niin edes päin), jolloin seksin myyminen todella aiheuttaa traumoja, koska nainen alitajuntaisesti ottaa sen alistamisena. Muistaakseni myös jotkut miehet eivät tykkää naisista, jotka ovat jaelleet itseään muille ja kavereille. Miehiä sen sijaan kasvatetaan lähes narsisteiksi ja tekemään halujensa mukaan, joten tätä voi olla vaikea ymmärtää.

Vierailija
88/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:18"]

Mihin perustuu ajatus, että nainen löytäisi aina miehen?

Jos nainen löytää miehen, johon yhtyä, löytää mies naisen, johon yhtyä. Aniharvalla miehellä on useampaa naista pantavana samaan aikaan. 

[/quote]

Haha, totta :D Naiset pitävät mielellään yllä kuvaa, että kyllä heillä tarjokkaita olisi.

[/quote]

Kyllä ne ovat tietyt (mies)kommentoijat täällä, jotka pitävät yllä käsitystä, että nainen saa aina miehen, juurikin huomaamatta sitä, että samalla myös joku mies saa naisen.

Vierailija
89/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:00"]

On eri asia olla oikeasti kuuro kuin liian laiska ottamaan korvatulppia pois korvista.

-Mies 29v-

[/quote]

Näkövammaiset eivät yleensä kuitenkaan tule esittämään arvioita näkevien tekemien näköhavaintojen oikeellisuudesta. Kaikki naiset eivät nimittäin ole niin upeita, että saisivat seksiä koska tahansa, vaikka asettaisivat rimansa kuinka alas. Naisillakin on vammoja ja vakavia ulkonäköpuutteita. Etkä sinä olisi valmis harrastamaan seksiä KENEN TAHANSA lyylin kanssa.

[/quote]Voisin harrastaa kyberseksiä tai näytellä vartaloani, ehkä antaa koskettaa hieman jne. ihan minkälaiselle naiselle tahansa, jos hänelle tulisi siitä hyvä mieli. Naisilta tuollaista solidaarisuutta on turha odottaa; yhteys katkeaa heti, koska tarpeet ja auttaminen ajatellaan gynosentriseltä kantilta, kuten myös esim.seksuaalinen väkivalta.

-Mies 29v-

[/quote]

Pysy silti erossa niistä netin varhaisteineistä, joilta ainakin aiemmin olet juuri tuollaista vongannut.

Vierailija
90/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:24"]

Voi jeesus... Miettiikö kukaan niitä seksityöntekijöitä. Eikö heillä ole oikeutta sellaiseen seksuaalisuuteen, jota he haluavat harjoittaa? Jos valtio kannustaa naisia myymään seksuaalisuuttaan, samalla kannustetaan kohtelemaan sitä vain kauppatavarana.  

Hyvinkin epäviehättävä nainen voi varmaan saada panon, jos ei pidä mitään rimaa, mutta luuletteko te miehet oikeasti, että se on sitä, mitä nainen haluaa? Harva nainen saa mitään irti rynkytyksestä, jos mies ei osaa muuta, on epäviehättävä eikä kyllin älykäs luomaan tunnelmaa, jossa nainen kokee olevansa haluttu. Kuka tahansa ääliö uittamassa vehjettään naisessa ei ole hyvää seksiä, siis ainakaan naisen vinkkelistä katsottuna eikä huonoa seksiä voi laskea saamiseksi.

Ja tosiaan, joku raja täytyy olla siinä, mitä yhteiskunta ihmisille kustantaa. Seksi on nautinto, ei perustarve.  

[/quote]Tuossa sinä vulgarisoit ihan normaaleja asioita käyttämällä ikäviä ja halventavia sanavalintoja; ikään kuin käänteistä imagomarkkinointia. Kaikki voidaan saada kuulostamaan paskalta, kun oikein yritetään. Sen lisäksi seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää, vaikka sekään ei useimpia naisia yleensä kiinnosta.

On myös naisen vastuulla ohjata miestä sellaiseen suuntaan, jossa mies osaa tulkita miten nainen haluaisi itseään haluttavan. Miehet eivät ole ajatustenlukijoita.

-Mies 29v-

[/quote]

Nyt neitsytpoika nukkumaan siitä. Olet kouhonnut jo tarpeeksi yhdelle päivälle.

Vierailija
91/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:14"]

[/quote]Ne peräkammaripojat ei ole vaaraksi kellekään. Seksi ei ole kansalaisoikeus vaan saavutettu etu. Ei kaikki "normaalitkaan " ihmiset aina saa seksiä,eikä se kellekään automaattisesti kuulu. [/quote] Oletko esim. kouluampujista kuullut mitään? (naisten syrjimiä)

[/quote]Ai naisten vika kouluampumiset? Eiköhän jokainen ole vastuussa omista tekemisistään. Minua kiusasi koulussa pojat. Löivät ja haukkuivat, keittelivät kivillä ja puhkoivat pyöränkumit. Ei tullut mieleenkään mennä ampumaan ketään. Luuletko että kouluampumiset olisi vältetty sillä,että ampujille on annettu ilmaiset maksetut naiset käyttöön?

Vierailija
92/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw jos rinnat ovat pahasti eripariset se aiheuttaa tasapaino-ongelmia sekä selkäongelmia. Se ei ole pelkkä kosmeettinen haitta.

Vierailija
93/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:15"]

Seksin tarjoaminen on ainoa asia, missä naisilla on etulyöntiasema suhteessa miehiin. Siksi haluavat pitää niin kovasti kiinni siitä. Jos jokainen mies saisi pillua tarpeisiinsa, naisten asema ja valta romahtaisivat. 

[/quote]Miksi naisten pitäisi antaa käyttää omaa kroppaansa miesten tarpeiden tyydyttämiseen? Vetäkööt miehet toisiaan analiin jos kyse on pelkästä tarpeesta. Ei siihen naisia tarvita. Ei nainen ole miesten tarpeitten tyydyttäjä vaan tunteva ihminen.

[/quote]

Naiset ovat kautta aikojen tarjonneet itsensä miesten tarpeiden tyydyttämiseen. Eikä tämä suinkaan osoita laantumisen merkkejä. Se on naisille keino ansaita elantonsa ja miehille keino pysyä kiinni elämässä. 

Ei kukaan ole pakottamassa naisia huoriksi. Vapaaehtoisia riittää. 

[/quote]Et voi tietää onko nainen vapaaehtoinen vai ei. Naisia hakataan ja raiskataan satoja kertoja ja nujerretaan henkisesti ja käytetään sen jälkeen ilotaloissa miesten ilona. Nuoria tyttöjä huijataan , luvataan töitä ja ne onkin itsensä myymistä. Suurin osa ei varmasti sitä tee jos ei ole pakko. Siinä ihminen menee äkkiä rikki. Se ei ole työtä. Tuskin yksikään seksityöläinen voi hyvin ja on onnellinen ja tasapainoinen ihminen.

Vierailija
94/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:28"]Alkakaapa myydä itseänne vieraille ihmisille te puutteessa elävät miehet siis.

[/quote]

Näin juuri. Loppuu samalla se ruikutus, että seksi naisen kanssa maksaa (joko puhdasta rahaa tai maksu kahvista/ruuasta), kun alkavat itse tienata sillä.

Vierailija
95/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:32"]

[/quote]

Juuri noin. Tuossa ylempänä joku kirjoittaa, että koska miehet naivat vaikka orankia (valitettavasti olen nähnyt ko. uutisen ja jatkuvan raiskauksen kohteena olevan eläinparan kuvan), jokainen nainen saa halutessaan seksiä. Kun ottaa vielä huomioon valitukset siitä, että naiset eivät osaa niitä ja näitä miestenmiellyttämistapoja, miksi miehille ei siis kelpaa nuo niksit tunteva oman lajin mies seksikumppaniksi? Silloin ei tarvitsisi välittää vähääkään siitä toisesta valituksen aiheesta, että naiset haluavat "rakastella" ja miehille riittää tuntemattoman jyystäminen.

Olen joskus jaksanut kiistellä anonyymipalstalla siitä, mitä on hyvä seksi ja mitä huono seksi, mutta olen havainnut sen aivan turhaksi. Hyvä seksi on juuri tuota mukavan ihmisen kanssa vietettyä intiimiä aikaa, huono seksi on pussien tyhjentämisen ja kummallisten roolileikkien kohteena olemista. Moni mies (nimenomaan ne miehet, joille esimerkiksi "läheisyys" tarkoittaa sitä, että ei olla kaukana) on sitä mieltä, että huono seksi on parempaa kuin ei seksiä ollenkaan, minun mielestäni asia on juuri päinvastoin: huono seksi on niin huonoa, että ilman oleminen on siihen verrattuna juhlaa.

Rahalla ei rakastelua saa. Rahalla saa seksiä tuntemattoman kanssa eli pussien tyhjennystä ja jumppaa. Ja sitä mekaanista toimintaa ei yhteiskunnan ole mitään syytä kustantaa kenellekään.

[/quote]

Tämä! Osuu kerrassaan naulan kantaan! Kiitos! 

Vierailija
96/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän valtionvaroilla ole tarkeämpääkin käyttöä kuin hoitaa ukkojen himoja.Varsinkin kun jokainen voi hoitaa ne ihan omin käsinkin.

Vierailija
97/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:33"]

JOO tämähän on selvästi sama asia. JA naisten velvollisuus on antaa kaltaisillesi luusereille seksiä? Vai että kansalaisoikeus suoraan sanoen? Jos rintojen korjaus on verrattavissa seksiin, kertoo se riittäväsi älykkyysosamäärästäsi. Ei minulla ole penistä, miksi maksaisin esimerkiksi jonkun esinahan korjausleikkauksen? Tai eturauhassyövän hoidon? Äly hoi älä jätä.

[/quote]

Ai nyt vammainen mies on luuserikin? Hienoa, kerro lisää... pitäisikö meidät laittaa riviin ja ampua? Vai olisiko natsityylinen kaasusuihkutus tehokkaampi tapa hoitaa asia? 

Kaikki ihmiset eivät saa syntymässään parhaita mahdollisia lähtökohtia elämään. He eivät ole siihen syyllisiä itse. En minäkään olisi syntynyt jos olisin saanut päättää asiasta itse. Mielipidettäni ei kysytty. 

Vierailija
98/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Jos baarissa on 200 ihmistä, 100 naista, 100 miestä ja kymmenen naista lähtee sieltä jonkun miehen kanssa jatkoille, niin vastaavasti 10 miestä lähtee sieltä jonkun naisen kanssa jatkoille. 90 miestä ja 90 naista menevät koteihinsa syömään makkaraperunoita ja runkkaamaan. 

[/quote]

Kylläpähän tosielämässä ne 10 naista menee (hieman eriaikaan tietty) 2-3 miehelle.

Vierailija
99/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:33"]

JOO tämähän on selvästi sama asia. JA naisten velvollisuus on antaa kaltaisillesi luusereille seksiä? Vai että kansalaisoikeus suoraan sanoen? Jos rintojen korjaus on verrattavissa seksiin, kertoo se riittäväsi älykkyysosamäärästäsi. Ei minulla ole penistä, miksi maksaisin esimerkiksi jonkun esinahan korjausleikkauksen? Tai eturauhassyövän hoidon? Äly hoi älä jätä.

[/quote]

Ai nyt vammainen mies on luuserikin? Hienoa, kerro lisää... pitäisikö meidät laittaa riviin ja ampua? Vai olisiko natsityylinen kaasusuihkutus tehokkaampi tapa hoitaa asia? 

Kaikki ihmiset eivät saa syntymässään parhaita mahdollisia lähtökohtia elämään. He eivät ole siihen syyllisiä itse. En minäkään olisi syntynyt jos olisin saanut päättää asiasta itse. Mielipidettäni ei kysytty. 

[/quote]

Luuseri olet puheittesi perusteella. Ei kukaan täysjärkinen puhu naisista yhtä alentavaan sävyyn, kuin sinä täällä puhut. Ei ole mikään itsestäänselvyys tai kansalaisoikeus, että naisten pitäisi sinulle seksiä antaa.

Vierailija
100/107 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:33"] JOO tämähän on selvästi sama asia. JA naisten velvollisuus on antaa kaltaisillesi luusereille seksiä? Vai että kansalaisoikeus suoraan sanoen? Jos rintojen korjaus on verrattavissa seksiin, kertoo se riittäväsi älykkyysosamäärästäsi. Ei minulla ole penistä, miksi maksaisin esimerkiksi jonkun esinahan korjausleikkauksen? Tai eturauhassyövän hoidon? Äly hoi älä jätä. [/quote]   Ai nyt vammainen mies on luuserikin? Hienoa, kerro lisää... pitäisikö meidät laittaa riviin ja ampua? Vai olisiko natsityylinen kaasusuihkutus tehokkaampi tapa hoitaa asia?  Kaikki ihmiset eivät saa syntymässään parhaita mahdollisia lähtökohtia elämään. He eivät ole siihen syyllisiä itse. En minäkään olisi syntynyt jos olisin saanut päättää asiasta itse. Mielipidettäni ei kysytty.    [/quote] Luuseri olet puheittesi perusteella. Ei kukaan täysjärkinen puhu naisista yhtä alentavaan sävyyn, kuin sinä täällä puhut. Ei ole mikään itsestäänselvyys tai kansalaisoikeus, että naisten pitäisi sinulle seksiä antaa.

[/quote]

Kukaan ei ole käsittääkseni puhunut mistään kansalaisoikeudesta tai itsestäänselvyydestä, että pitäisi saada seksiä keneltä tahansa naiselta aina kun haluaa. Ainakin aloituksessa oli kyse nimenomaan Tanskan mallin ottamisesta käyttöön Suomessakin.