Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyyden salaaminen

Vierailija
29.03.2015 |

Olen työpaikallani kertonut yhdelle toiselle työntekijälle asian, jota pidän itseni kannalta aika salaisena. En tiedä miksi menin sen sillon sanomaan, olin kai väsynyt valehtelun verkkoon ja en osannut odottaa ollenkaan hänen kysymystä, joten lipsautin asian. Kyse on siitä asuinpaikasta missä harrastin ennen huoraamista, kovan rahapulan takia, oli velkoja ja kaikenlaista, nyt olen saanut asiani/elämäni/mielenterveyteni vihdoin ja viimein kuntoon ja elän muuten hyvää elämää, paitsi työpaikka on surkea... Meillä on kaikki ilkeitä toisilleen ja jatkuvasti saa pelätä potkujen uhkaa, kun pomo on sellainen. Tahtoisin vaihtaa töihin muualle. Muille työntekijöille olen kertonut kahden kesken kun he ovat minulta joskus asiaa kysyneet, että olen muuttanut aivan toisesta kaupungista, mitä sanoin sille ensimmäiselle henkilölle joka kysyi.

Olen järkyttynyt siitä, että isossa kaupungissa! työpaikalleni sattui myös toinen henkilö jolla on yhteyksiä sille pikku paikkakunnalle mistä olen kotoisin! Ahdistuin, aivan suunattomasti. Miten voi olla mahdollista.

Nyt jos jätän työsuhteeni kesken kaiken kesken, herätänkö sillä paljon huomiota? ja pelkään, että herätän. Sitten pelkään, että joku mielii kysyä siltä ensimmäiseltä henkilöltä kelle sanoin mistä olen oikeasti kotosin tai ainakin hänen kuullensa, " Mistäs se Jenni oli muuten kotosin? " ja totuus paljastuu ja huomataan myös, että olen puhunut ristiin asioita mikä varmaan herättää ihmisissä vielä enemmän mielenkiintoa.

Niin mitä teen?

Pari kuukautta ois vielä tätä nykyistä työsuhdetta jäljellä, mutta mulla on joka päivä ihan helvetillinen olo mennä töihin ja tuska olla siellä. Kumpa jaksaisinkin... Mutta kun pitäisi pystyä välittämään myös itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan! En tiedä odottaako toisessa työpaikassa, toisella alalla, parempi tulevaisuus henkisen olotilan kannalta, mutta toivotaan... Pakko se ois yrittää jotain.

Kotipaikkakunnalla kaikki tietää huorailuistani ja ystävät jäi myös sinne, nyt minulla on uusia ystäviä ja mies. Mies joka ei tiedä menneisyydestäni, mitään. Onneksi suurinosa työtovereistani on huomattavasti vanhempia kuin minä, joten sinällään en pelkää, että heitä kiinostaisi kaivella asiaa tai siitä tulisi mitään suurempaa numeroa, vaikka ristiin puhumiseni tulisi esimerkiksi ilmi. Mutta työyhteisöön mahtuu myös muutama nuorempi työntekijä, joista yksi on asunut aika lähellä minua isossa kaupungissa nykyisellä asuinalueella missä minä asun! ja pelkään, että hänellä saattaisi olla jonkinlaisia yhteyksiä myös kotipaikkakunnalleni... Koska, olihan meillä töissä myös se yksi työntekijä jolla sattui jopa olemaan!

Mitään en enemmän kadu kuin huorailujani. Ja tuota, että saatoin olla niin hölmö, etten suojellut taaskaan itseäni ja menin yhdelle ihmiselle kertomaan, mistä olen oikeasti kotoisin. Olisi pitänyt vaan sanoa, että täältä missä nytkin asun. Pakko kai se on vaan jatkaa valheiden verkkoa, jos meinaa itseään suojella menneisyydeltään. Olin nuori, hölmö, ongelmaiset vanhemmat, paskoja ihmissuhteita... Kun tein nuo kaikki virheeni mitkä ovat johtaneet minut tähän pisteeseen. Olin itseasiassa, ala-ikäinen, kun huorasin!. Eli lapsi vielä tai nuori. Ja nyt saan koko loppuikäni peitellä sitä asiaa, jotkut "ystäväni" jaksoivat oikeen siellä kotipaikkakunnalla minua piinata siitä, eri keinoin, kun olin mennyt huoraamaan, meno oli julmaa..... Pelkään jos ne saavat nyt tietää, missä elelen ja normaalia tulevaisuutta rakentelen, niin halu on liian kova tulla pilaamaan tulevaisuutenikin. Sitten viimeistään tapan itseni, en jaksa enää ponnistella.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:58"]Olen työpaikallani kertonut yhdelle toiselle työntekijälle asian, jota pidän itseni kannalta aika salaisena. En tiedä miksi menin sen sillon sanomaan, olin kai väsynyt valehtelun verkkoon ja en osannut odottaa ollenkaan hänen kysymystä, joten lipsautin asian. Kyse on siitä asuinpaikasta missä harrastin ennen huoraamista, kovan rahapulan takia, oli velkoja ja kaikenlaista, nyt olen saanut asiani/elämäni/mielenterveyteni vihdoin ja viimein kuntoon ja elän muuten hyvää elämää, paitsi työpaikka on surkea... Meillä on kaikki ilkeitä toisilleen ja jatkuvasti saa pelätä potkujen uhkaa, kun pomo on sellainen. Tahtoisin vaihtaa töihin muualle. Muille työntekijöille olen kertonut kahden kesken kun he ovat minulta joskus asiaa kysyneet, että olen muuttanut aivan toisesta kaupungista, mitä sanoin sille ensimmäiselle henkilölle joka kysyi.

Olen järkyttynyt siitä, että isossa kaupungissa! työpaikalleni sattui myös toinen henkilö jolla on yhteyksiä sille pikku paikkakunnalle mistä olen kotoisin! Ahdistuin, aivan suunattomasti. Miten voi olla mahdollista.

Nyt jos jätän työsuhteeni kesken kaiken kesken, herätänkö sillä paljon huomiota? ja pelkään, että herätän. Sitten pelkään, että joku mielii kysyä siltä ensimmäiseltä henkilöltä kelle sanoin mistä olen oikeasti kotosin tai ainakin hänen kuullensa, " Mistäs se Jenni oli muuten kotosin? " ja totuus paljastuu ja huomataan myös, että olen puhunut ristiin asioita mikä varmaan herättää ihmisissä vielä enemmän mielenkiintoa.

Niin mitä teen?

Pari kuukautta ois vielä tätä nykyistä työsuhdetta jäljellä, mutta mulla on joka päivä ihan helvetillinen olo mennä töihin ja tuska olla siellä. Kumpa jaksaisinkin... Mutta kun pitäisi pystyä välittämään myös itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan! En tiedä odottaako toisessa työpaikassa, toisella alalla, parempi tulevaisuus henkisen olotilan kannalta, mutta toivotaan... Pakko se ois yrittää jotain.

Kotipaikkakunnalla kaikki tietää huorailuistani ja ystävät jäi myös sinne, nyt minulla on uusia ystäviä ja mies. Mies joka ei tiedä menneisyydestäni, mitään. Onneksi suurinosa työtovereistani on huomattavasti vanhempia kuin minä, joten sinällään en pelkää, että heitä kiinostaisi kaivella asiaa tai siitä tulisi mitään suurempaa numeroa, vaikka ristiin puhumiseni tulisi esimerkiksi ilmi. Mutta työyhteisöön mahtuu myös muutama nuorempi työntekijä, joista yksi on asunut aika lähellä minua isossa kaupungissa nykyisellä asuinalueella missä minä asun! ja pelkään, että hänellä saattaisi olla jonkinlaisia yhteyksiä myös kotipaikkakunnalleni... Koska, olihan meillä töissä myös se yksi työntekijä jolla sattui jopa olemaan!

Mitään en enemmän kadu kuin huorailujani. Ja tuota, että saatoin olla niin hölmö, etten suojellut taaskaan itseäni ja menin yhdelle ihmiselle kertomaan, mistä olen oikeasti kotoisin. Olisi pitänyt vaan sanoa, että täältä missä nytkin asun. Pakko kai se on vaan jatkaa valheiden verkkoa, jos meinaa itseään suojella menneisyydeltään. Olin nuori, hölmö, ongelmaiset vanhemmat, paskoja ihmissuhteita... Kun tein nuo kaikki virheeni mitkä ovat johtaneet minut tähän pisteeseen. Olin itseasiassa, ala-ikäinen, kun huorasin!. Eli lapsi vielä tai nuori. Ja nyt saan koko loppuikäni peitellä sitä asiaa, jotkut "ystäväni" jaksoivat oikeen siellä kotipaikkakunnalla minua piinata siitä, eri keinoin, kun olin mennyt huoraamaan, meno oli julmaa..... Pelkään jos ne saavat nyt tietää, missä elelen ja normaalia tulevaisuutta rakentelen, niin halu on liian kova tulla pilaamaan tulevaisuutenikin. Sitten viimeistään tapan itseni, en jaksa enää ponnistella.
[/quote]

Kerro miehellesi. Ne ovat menneitä asioita. Jos mies kuulee asiasta muualta kuin sinulta niin mitä luulet, jäätkö yksin? Rehellisyys kannattaa

Vierailija
42/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella luotettavan ja sydämellisen oloinen nainen. Miehesi ja sinun suhde on perustettu molemminpuoliselle luottamukselle ja rehellisyydelle. Toivon kaikkea hyvää teille ja voimia etenkin miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että tämmöstä provoa tällä kertaa..

Vierailija
44/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE JOTKUT KEHTAATTE VIELÄ PUOLUSTAA TÄTÄ HULLUA VALEHTELIJASKITSOÄMMÄÄ!!! Noi huumejututkin on sen omaa fantasiaa, sairas tyyppi. Asui oikeasti mammalla 18-vuotiaaksi ilman kavereita ja nyt väittää että muka ollut vieroituksessa jne. SAIRASTA!!!

Et sä menneisyyttä = valheitas pääse pakoon niin kauan kuin olet yhtä moraaliton kuin ennenkin eli jatkat valehtelua ym.

Vierailija
45/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:40"]Olen samanlainen, olen eläessäni tehnyt typeryyksiä ja vielä joskus avautunutkin niistä joillekin. Ja liian sein löydän itseni puhumasta ristiin ja sekavia ja yrittänyt paikata valheita uusilla. Ja huomannut senkin, että kuvaamsi epätodennäköinen tilanne, onkin usein todennäköinen. On helpompaa neuvoa kuin noudattaa, mutta.. Ainoa asia minkä voit tehdä on joko kertoa henkilölle jolle pelkäät paljastuvasi ja katsoa mitä siitä seuraa. Tai voit yrittää unohtaa asian, vaikka muuta uskoisitkin on ihan todennäköistä, että sinua ei yhdistetä yhtään mihinkään ja vaikka yhdistettäisiin ihmiset ovat usein liian hienotunteisia ottaakaseen niitä puheeksi, varsinkaan kuvaamaasi kaltaisia juttuja. Olivat sitten miten ikäviä tahansa. Kun on salaisuuksia menneisydessä, alkaa helposti kuvittelemaan, että kaikki tietävät. Kaikki ovat kuulleet. Kaikki puhuvat asiasta. Totuus on kuitenkin se, että harvaa jos ketään oikeasti kiinnostaa, muilla ihmisillä on ihan omiakin ongelmia.

Btw. Olet ollut kertomasi mukaan alaikäinen, ei ole sinun tehtäväsi kantaa syyllusyyttä. Oletan että seksikumpaneita on ollut aikuisiakin., niiden olisi pitänyt tietää paremmin.

P.s käy juttelemassa jollekkin ulkopuoliselle, aika isoja asioita kannat sisälläs.
[/quote]

Sain sen verran alapeukutusta, että tuli tarve tarkentaa :D Teen edelleen typeryyksiä toisinaan, en kuitenkaan mitään vakavia. Enkä koskaan ole vahingoittanut typeryydelläni muita kuin itseäni, eivätkä kaikkibasiat menneisyydesäni ole sellaisia, jotka olisin omalla toiminnallani voinut välttää. Suurella osalla on jotakin - jos ei nyt suorastaan salattavaa- niin ainakin tekoja joista ei ole kovin ylpeä tai muuten vain kipeitä jutuja menneisyydessä, joita ei ole helppoa tai joita edes halua ottaa esille. Pajon meidän ylipätään pitää tietää toistemme menneisyyksistä? Kaikkea ei voi kuitenkaan saada selville. Ja miten ja miksi se vaikuttaisi (tähän ei lasketa asioita jotka nyt selkeästi pitäisi olla tiedossa, kuten tarttuvat taudit tai murhatuomiot) nykyiseen tilanteesen?

Oli ap provo tai ei, voi jo aloituksesta päätellä että kyseessä on kipeä aihe, ei sellaisen tunnustamista kovin herkästi voi odottaakaan. Melko pumpulissa saa olla kasvanut jos odottaa alaikäisen olevan täysin kypsä vastaamaan yksin teoistaan ja melko pikkusieluinen jos pitää teini-iän -vieläpä täysin itseään vahingoittaneen- toilailun sellaiseksi josta " kuuluukin " kärsiä vielä vuosia jälkeen päin.

Tämä on vieläpä oikein hyvä esimerkki Teillle kypsät herrasmiehet siitä, että kyllä vain, ne alaikäiset "hyvin kypsän"oloiset nuoret neidit voivat vastata vielä hyvin pitkään- jopa loppuikänsä- seurauksista anteliaisuutenne johdosta, oli sitten kyseessä, raha, farkut tai tupakka. Koska sinä, seksipalveluita nuorelta ostava olet se aikuinen, ota vastuu ja tarjoa nuorelle vaikka ikkunan pesua työksi rahan eteen pippelin nuolemisen sijaan. Kiitos kun kannnat kortesi kekoon nuorten mielenterveyden ja tulevaisuuden puolesta!

Vierailija
46/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:09"]TE JOTKUT KEHTAATTE VIELÄ PUOLUSTAA TÄTÄ HULLUA VALEHTELIJASKITSOÄMMÄÄ!!! Noi huumejututkin on sen omaa fantasiaa, sairas tyyppi. Asui oikeasti mammalla 18-vuotiaaksi ilman kavereita ja nyt väittää että muka ollut vieroituksessa jne. SAIRASTA!!!

Et sä menneisyyttä = valheitas pääse pakoon niin kauan kuin olet yhtä moraaliton kuin ennenkin eli jatkat valehtelua ym.
[/quote] tiedätkö sä ap:n mistä? 105

Vierailija
47/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut pakenemaan moraalitonta menneisyyttäsi. Toivottavasti mahdollisimman moni nyt samoin toimiva lukee avauksesi.

Vierailija
48/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:15"]

Joudut pakenemaan moraalitonta menneisyyttäsi. Toivottavasti mahdollisimman moni nyt samoin toimiva lukee avauksesi.

[/quote]

Niin ettei päätyisi sinun kaltaisten paskiaisten kidutettavaksi ja kivitettäväksi?

Oletko kovinkin ylpeä itsestäsi?

Vierailija
49/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:22"]

[/quote]

Niin ettei päätyisi sinun kaltaisten paskiaisten kidutettavaksi ja kivitettäväksi?

[/quote]

Mitä tekemistä minulla on koskaan ollut minkään huoran kanssa? En vain jaksa pitää niin huonona, että moraalittomista valinnoistaan joutuu itse maksamaan niiden hinnan.

Vierailija
50/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:24"]

Ei sitten yhtään ristiriitasta toi että oot saanu elämäs ja etenkin mielenterveytes kuntoon, mutta vikassa lauseessa vilahtaa itsemurhan vaihtoehto. wtf.  Niin mikä mielenterveys?? :D

[/quote]

Mitä et tajunnut? tottakai voin nyt hyvin, kun mulla on asiat hyvin, mutta tajuatkohan sinä edes... että millaiset jäljet menneisyys on muhun jättäny tai välitätkö? ja ne jäljet kun ei katoa sielusta, vaan elää aina siellä, vaikka pahat tilanteet on ohi, on traumoja ja pelkotiloja jäänyt silti vaikka olen psykiatrilla käynyt käsittelemässä lapsuuttani ja nuoruuttani... Minun pitäisi lyödä pääni esimerkiksi tosi pahasti johonkin ja saada muistinmenetys, että minä en tuntisi, mitään, pahaa menneisyydestäni ... koska en muistaisi sen olemassa oloa.

Eli kun ihminen on kokenu jotain, mikä vetää sen oikein pohjalle. Esim. häpeää ja ihmisten pilkkaa. Lisättynä siihen muut asiat, jos niitä on ja mullahan oli ja kukaan normaali ihminenhän ei lähe tekee sellasia asioita mitä minä oon tehny, eli minun lapsuus ja nuoruus vanhempien kanssa on vaikuttanu myös minuun kielteisesti.

Niin minä oon saanu kamppailla niin paljon, että oon saanu tehtyä elämästäni hyvää ja suht normaalia, niin uusinta kierrosta minä en enää näiden hirveiden kärsimysten kanssa jaksa. Sen nyt on oltava lopullisesti ohi. Joten onko sulla nyt vielä mulle jotain nauramista ja urputtamista vai ymmärrätkö jo ja häpeät omaa tyhmää kommenttiasi?

Vierailija
51/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sä. Aiemmin pakkomielle jankata vanhasta kiusaamisesta, nyt tästä. Ja hypit kaksplussan ja av:n väliä lisäten tarinoihisi aina vähän valhetta.

Hanki apua. Olet sairas.

Vierailija
52/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:25"]

Ilmoita niistä seksuaalirikollisista poliisille. Vaikka asia ei johtaisi mihinkään niin hyvä näyttää ettei sinua käytetä hyväksi ja uhrin asema herättää sääliä. Jokainen järkevä ihminen kyllä tajuaa että olet alaikäisenä hyväksikäytetty ja tuntee korkeintaan myötätuntoa. Jos joku keksii tuollaisen asian kääntää sinua vastaan, kertoo se paljon ihmisestä.

[/quote]

Kertoo, monista ihmisistä. Vaikka olisin kuinka vaikea persoona tahansa.

Pitäisikö ihmisten sitten sääliä mua vai...? no emmä kyllä vittu soikoon, sellaseenkaan tilanteeseen halua, haluan elää nyt elämää tavallisena ihmisenä. Lottovoitollakaan en tee hevonpersettä, kunhan saan loppuelämän elää normaalia ja suht onnellista elämää. Haaveilkoot muut vaan miljoonista. Mun haaveet on hyvä terveys, ystäviä, mies, kiva työ ja lapsia, kiva koti. Nämä olen osittain jo saavuttanut. Enempää en toivo.  

Vierailija
53/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap vielä nuori, ja aika itsekeskeinen ajattelussasi. Ajattelet vain omia tekojasi. Onkin totta, että niihin tarvitset terapia-apua, mutta kypsyttyäsi saatat tajuta muutakin kuin oman toimintasi.

Nimittäin ne ihmiset, jotka tietävät muutenkin kuin kuulopuheen kautta asioita, ovat toisin sanoen olleet samassa suossa. Sinun tapauksessasi ne olisivat siis ihmisiä, jotka ovat ostaneet alaikäiseltä seksipalveluja. Jos joku heistä haluaa puhua julkisemmin sinun tekemisistäsi, sinä voit kääntää asian heidän tekemisiinsä.

Useimmilla meistä muista on jotain salattavaa tai hävettävää. Mittaluokka voi olla eri, mutta silti. Oman tuttavapiirini juoruajalla on kaikilla itsellään jotain hävettävää, jota he haluavat lakaista maton alle.  Juoruavat kaverinsa avioerosta, ja samalla itse antavat lapsensa kärsiä pysymällä avioliitossa kuumakallen kanssa.

Kuulopuheisiin ei voi vaikuttaa, eivätkä fiksut ihmiset edes usko niitä sokeasti vaan epäilevät juoruajan omia motiiveja. Mutta miehellesi sinun on kerrottava. Entisiä suhteita ja numeroita ei tarvitse niin tarkasti tilittää eivätkä useimmat halua kuulla niitä niin tarkkaan, mutta tuon myymisen useimmat puolisot haluaisivat tietää. Sekä sinun itsesi, että miehesi kannalta. Muuten suhde ei koskaan voi kehittyä aidoksi.

Vierailija
54/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:34"]

Voi miesparkaa :'(

[/quote]

Mikä parka se on? Sillä on hyvä tyttöystävä ja joskus tuleva hyvä lasten äiti.

Mitä vittua mun pitäis sun mielestä tehdä sitten????? ITKEÄ JA PARKUA KOKO LOPPUELÄMÄ VITTU PASKAA ELÄMÄÄ, VIILELLÄ RANTEET AUKI .... MUTTA KUN PÄÄTINKIN NOSTAA KYTKINTÄ, LÄHTEE MUUALLE JA TEHDÄ ELÄMÄSTÄNI PAREMPAA. VITUTTAAKO?

JA _KUKAAN_ EI ENÄÄ TULE PILAAMAAN SITÄ !

Vierailija
55/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:42"]

Tunnen omalta kotipaikkakunnaltani tytön, joka oli kaikille jakorasia ja so what? Jos tulisi samaan työpaikkaan kanssani, niin en AIKUISENA JA FIKSUNA IHMISENÄ kertoisi kellekkään.. kaikki on duunaillut sekopääjuttuja nuorena... ja jos joku oikeasti tosta sulle puhuu, niin sano vaan, että sua kiusattiin yhden pojan toimesta, joka ei ollutkaan ihastunut suhun, vaikka väittikin niin...tms 

[/quote]

No nuorempanako olisit sitten kertonut ja haukkunut sen muijan maanrakoon?

Vierailija
56/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos ap:n miestä tarkoitat niin ei sillä ole miestä, valehtelee, kuten aina.

Vierailija
57/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

Paitsi sinä itse, kun menneisyytesi saa sinut kiinni. Et sinä loputtomiin voi nimeä ja paikkakuntaa vaihdella. Voi mieskin ihmetellä.

Jos olet rehellinen, kerrot miehellesi nyt ennen kuin hankitte lapsia. Tuollainen asia tulee näin pienessä maassa lopulta ilmi kuitenkin.

Vierailija
58/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:22"]

[/quote]

[/quote]

Mitä tekemistä minulla on koskaan ollut minkään huoran kanssa? En vain jaksa pitää niin huonona, että moraalittomista valinnoistaan joutuu itse maksamaan niiden hinnan.

[/quote]

Ja mä en kyllä enää ole mikään huora, vaan ihan kiltti ja mukava nuori nainen, jonka elämä oli joskus ongelmallista ja ihmiset reagoi ongelmiin eri tavoin.

Ja mä en maksa tälle elämälle enää yhtään mitään, tiedoksesi, mä olen maksanut aivan tarpeeksi. Ilman että tarvitsee edes marttyyriä ruveta leikkimään.

Vierailija
59/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:42"]

Tunnen omalta kotipaikkakunnaltani tytön, joka oli kaikille jakorasia ja so what? Jos tulisi samaan työpaikkaan kanssani, niin en AIKUISENA JA FIKSUNA IHMISENÄ kertoisi kellekkään.. kaikki on duunaillut sekopääjuttuja nuorena... ja jos joku oikeasti tosta sulle puhuu, niin sano vaan, että sua kiusattiin yhden pojan toimesta, joka ei ollutkaan ihastunut suhun, vaikka väittikin niin...tms 

[/quote]

Minä en duunannut sekopääjuttuja nuorena. Älä yleistä itseäsi meihin kaikkiin. Sen verran so what jakorasiakaveristasi, että en minä ainakaan tuollaista partnerikseni huolisi.

Vierailija
60/125 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

Paitsi sinä itse, kun menneisyytesi saa sinut kiinni. Et sinä loputtomiin voi nimeä ja paikkakuntaa vaihdella. Voi mieskin ihmetellä.

Jos olet rehellinen, kerrot miehellesi nyt ennen kuin hankitte lapsia. Tuollainen asia tulee näin pienessä maassa lopulta ilmi kuitenkin.

[/quote]

- No miksi se saisi minut kiinni?

- Kuka siitä päättää?

- Kellä oikeus kertoa minun asioita?

- Kellä oikeus puuttua minun elämään?

Mieti noita. Ennen kun vastaat mulle seuraavan kerran. Olet oksettava.

Ja mä en kerro mun miehelle mitään, koska mä en elä enää menneisyydessä ja mä tiedän mitä se kertominen vaan aiheuttaisi. Mä en ole tyhmä. Mä oon pelannut mun korttini täysi-ikäisyydestä lähtien, aika oikein. Ja jokaisella meillä on menneisyytemme, toisilla pienempi, toisilla suurempi. Ja toisten elämä on aina ollut tylsää paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän