Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyyden salaaminen

Vierailija
29.03.2015 |

Olen työpaikallani kertonut yhdelle toiselle työntekijälle asian, jota pidän itseni kannalta aika salaisena. En tiedä miksi menin sen sillon sanomaan, olin kai väsynyt valehtelun verkkoon ja en osannut odottaa ollenkaan hänen kysymystä, joten lipsautin asian. Kyse on siitä asuinpaikasta missä harrastin ennen huoraamista, kovan rahapulan takia, oli velkoja ja kaikenlaista, nyt olen saanut asiani/elämäni/mielenterveyteni vihdoin ja viimein kuntoon ja elän muuten hyvää elämää, paitsi työpaikka on surkea... Meillä on kaikki ilkeitä toisilleen ja jatkuvasti saa pelätä potkujen uhkaa, kun pomo on sellainen. Tahtoisin vaihtaa töihin muualle. Muille työntekijöille olen kertonut kahden kesken kun he ovat minulta joskus asiaa kysyneet, että olen muuttanut aivan toisesta kaupungista, mitä sanoin sille ensimmäiselle henkilölle joka kysyi.

Olen järkyttynyt siitä, että isossa kaupungissa! työpaikalleni sattui myös toinen henkilö jolla on yhteyksiä sille pikku paikkakunnalle mistä olen kotoisin! Ahdistuin, aivan suunattomasti. Miten voi olla mahdollista.

Nyt jos jätän työsuhteeni kesken kaiken kesken, herätänkö sillä paljon huomiota? ja pelkään, että herätän. Sitten pelkään, että joku mielii kysyä siltä ensimmäiseltä henkilöltä kelle sanoin mistä olen oikeasti kotosin tai ainakin hänen kuullensa, " Mistäs se Jenni oli muuten kotosin? " ja totuus paljastuu ja huomataan myös, että olen puhunut ristiin asioita mikä varmaan herättää ihmisissä vielä enemmän mielenkiintoa.

Niin mitä teen?

Pari kuukautta ois vielä tätä nykyistä työsuhdetta jäljellä, mutta mulla on joka päivä ihan helvetillinen olo mennä töihin ja tuska olla siellä. Kumpa jaksaisinkin... Mutta kun pitäisi pystyä välittämään myös itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan! En tiedä odottaako toisessa työpaikassa, toisella alalla, parempi tulevaisuus henkisen olotilan kannalta, mutta toivotaan... Pakko se ois yrittää jotain.

Kotipaikkakunnalla kaikki tietää huorailuistani ja ystävät jäi myös sinne, nyt minulla on uusia ystäviä ja mies. Mies joka ei tiedä menneisyydestäni, mitään. Onneksi suurinosa työtovereistani on huomattavasti vanhempia kuin minä, joten sinällään en pelkää, että heitä kiinostaisi kaivella asiaa tai siitä tulisi mitään suurempaa numeroa, vaikka ristiin puhumiseni tulisi esimerkiksi ilmi. Mutta työyhteisöön mahtuu myös muutama nuorempi työntekijä, joista yksi on asunut aika lähellä minua isossa kaupungissa nykyisellä asuinalueella missä minä asun! ja pelkään, että hänellä saattaisi olla jonkinlaisia yhteyksiä myös kotipaikkakunnalleni... Koska, olihan meillä töissä myös se yksi työntekijä jolla sattui jopa olemaan!

Mitään en enemmän kadu kuin huorailujani. Ja tuota, että saatoin olla niin hölmö, etten suojellut taaskaan itseäni ja menin yhdelle ihmiselle kertomaan, mistä olen oikeasti kotoisin. Olisi pitänyt vaan sanoa, että täältä missä nytkin asun. Pakko kai se on vaan jatkaa valheiden verkkoa, jos meinaa itseään suojella menneisyydeltään. Olin nuori, hölmö, ongelmaiset vanhemmat, paskoja ihmissuhteita... Kun tein nuo kaikki virheeni mitkä ovat johtaneet minut tähän pisteeseen. Olin itseasiassa, ala-ikäinen, kun huorasin!. Eli lapsi vielä tai nuori. Ja nyt saan koko loppuikäni peitellä sitä asiaa, jotkut "ystäväni" jaksoivat oikeen siellä kotipaikkakunnalla minua piinata siitä, eri keinoin, kun olin mennyt huoraamaan, meno oli julmaa..... Pelkään jos ne saavat nyt tietää, missä elelen ja normaalia tulevaisuutta rakentelen, niin halu on liian kova tulla pilaamaan tulevaisuutenikin. Sitten viimeistään tapan itseni, en jaksa enää ponnistella.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:10"]

Hitsit, mikä logiikka joillain miehillä tässä ketjussa :D Jos tuo ap:n tarina olisi/on tosi, niin hän on harjoittanut prostituutiota alaikäisenä. Seksin ostaja on tehnyt silloin rikoksen, koska laki kieltää seksin ostamisen alle 18-vuotiaalta. Vaikka se olisi ostanut vain kerran, ostaja olisi siinä rikollinen, ei ap, vaikka olisi myynyt seksipalveluja useamman kerran. Kyllä se rikollinen siinä se pahis on, ei ap. Jos alaikäinen harjoittaa prostituutiota, on hän siinä uhri, olipa hän tehnyt sen omasta tahdostaan tai ei.

[/quote]

Ei kai kukaan ole ap:tä rikolliseksi väittänyt, vaan moraalittomaksi. Ap:n epärehellisyydestä on puhuttu ensisijaisesti siinä yhteydessä, kun hän piilottelee asiaa mieheltään.

Vierailija
122/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:10"]

Jos alaikäinen harjoittaa prostituutiota, on hän siinä uhri, olipa hän tehnyt sen omasta tahdostaan tai ei.

[/quote]

Jos alaikäinen vapaaehtoisesti on seksuaalisessa kanssakäymisessä, onko hän uhri?

Jos alaikäinen vapaaehtoisesti on seksuaalisessa kanssakäymisessä ja saa siitä rahaa, onko hän uhri?

Jälkimmäisessä tapauksessa hän on uhri vain koska laki sanoo niin. Muutenhan hän on samankaltaisessa tilanteessa kuin ensimmäisessäkin tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toki alaikäinen "prostituoitu" ole uhri jos on huonosta kodista, ei rahaa eikä mitään, mies antaa rahaa/ruokaa seksiä vastaan, ei toki ole lapsen hyväkskäyttöä? Varsinkaan kun alaikäinen ei osaa vielä edes ajatella kaikkia seurauksia jne. Oksettavaa että jotkut miehet tekee tollasta. Niin sairasta.

Vierailija
124/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin tyhmä, että kertoo töissä yhtään mitään kotiasioita.

En itse kerro yhtään mtiään töissä jota joku voi joskus käyttää lyömäaseena enkä oota, että työkaverikaan avautus omista asioistaan. Jutut liikkuu ihan toisarvoisissa asioissa työaikana enkä luota ämmien hyväntahtoisuuteen, että eivätkö joskus käyttäisi tietoja hyväkseen.

Pidä turpasi vaan kiinni vaikka kuinka ahdistaisi menneisyys.

Olet vielä aika nuori joten ota opiksesi, vaikutat myös jotenkin tasapainottomalta.

Ota aamukampa ja laske siitä montako työaamua.

JOs oot myyny itteäsi niin kuinka moni siitä tietää muut kuin se seksin ostaja, seksiä saa myydä ,mutta ei parittajan avulla.

Vierailija
125/125 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULEE AIVAN KUIN JÄRVENPÄÄLÄINEN MINNA MIELEEN !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi