Olen mies, jota naiset kiusaa töissä
Olen mies ja työpaikallamme valtaosa on naisia. Minulla oli sutinaa erään naispuolisen työkaverini kanssa ja nyt tästä tietää ilmeisesti koko työyhteisö. Naiset ovat alkaneet virnuilla minulle ja toteavat mm, että "mitäs se meidän kymppituumanen tänään tietää?".
Tämä on todella ikävää, mutta jotenkin on korkea kynnys mennä sanomaan, että kun naiset kiusaa tällaista aikuista miestä.
Kommentit (18)
Yleensä vastaan itse tollasille, että aika tyhmästi/ikävästi sanottu. Sua kohdellaan tasan niin kuin annat itseäsi kohdeltavan
Vierailija kirjoitti:
Voit aina kääntyä luottamushenkilön puoleen, provo.
Vai vielä provo. Et vissiin ole oikein perillä, että minkälaisia käärmeenpesiä naisvaltaiset työpaikat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai vielä provo. Et vissiin ole oikein perillä, että minkälaisia käärmeenpesiä naisvaltaiset työpaikat ovat.
Tämä. Naisvaltaisilla aloilla tienataan vähemmän koska vaativat vähemmän älyä ja silloin sinne päätyvät myös primitiiviset kiusaajat.
Niin, jos menet nushimaan työpaikan akkoja, kannataa tehdä se kunnollla myös. Muuten saat kuulla vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo kymppituumanen tarkottaa?
25 senttistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 senttistä
Naisten sanomana ei tarkoita tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 senttistä
Mitä se sitten tarkoittaa naisen sanomana?
Sano suoraan naisille, että et halua virnistelyä tai kiusaamista. Että suhdeasiasi eivät kuulu muille. Että olet töitä varten siellä, ei romanssiruotimisen vuoksi. Jos viittaa mitalla kokoon, sano että täysin sopimatonta ja nyt riitti jo. Pomo voi hoitaa myös asiat ja jos ei hoida, niin joku muu. Tai sitten kysy "oletko kateellinen".
Vierailija kirjoitti:
Se luottamushenkilökin lie nainen, joten mitä hyvää tuosta voisi seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 senttistä
Mitä se sitten tarkoittaa naisen sanomana?
Sinulle tulisi paha mieli, jos kertoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luottamushenkilökin lie nainen, joten mitä hyvää tuosta voisi seurata?
Tämä vahvisti provon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 senttistä
Ja tämä paljastaa provoksi.
Olen ollut naisvaltaisella työpaikalla, jossa erästä miestä kiusattiin painon vuoksi. Sikamaista.
Mies on nykyisin korkeassa asemassa, toivottavasti niiden kiusaajien sukkahousut hiertävät.
N, oma yritys nykyään
Kaikki kiusaaminen kannattaa jättää omaan arvoonsa ja se kertoo enemmän kiusaajasta kuin kiusatusta. Jos on vakavaa, kerää todisteita kiusaamisesta ja tee ilmoitus. Aloitus vaan tuntuu taas kovasti provolta. Jos sinulla on 10 tuumainen, niin kanna itsesi kuin mies ja ole ylpeä siitä