Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiintynyt ihmiseen, johon en saisi olla kiintynyt

Vierailija
28.03.2015 |

Inhottavaa ja raastavaa.

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:45"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:39"] No minä lenkkeilen, siis kävelen tai juoksen, ihan millä tuulella satun olemaan ja olen ihastunut ap:n kaltaiseen naiseen epätoivoisesti. Anteeksi kun kirjoitin sen johonkin väliin ja joku pahoitti siitä mielensä :/ [/quote] Sopivatko tässä keskustelussa kertomani tiedot tilanteeseesi? :) ap [/quote] Täydellisesti. [/quote] Hui! Kouraisi oikein mahasta, ajatella jos se olisit sinä... :) [/quote] Niin :) voisitko jotenkin edistää tätä tilannetta seuraavaksi kun nähdään?

[/quote]

Voisin, voisitko sinä?

Vierailija
22/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo, että se en ole minä, kenen kanssa keskustelet. Me nähdäänkin niin harvoin ja lyhyesti, eikä ikinä missään rauhallisessa paikassa, että ei tätä tilannetta pysty mitenkään enää edistämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:45"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:39"] No minä lenkkeilen, siis kävelen tai juoksen, ihan millä tuulella satun olemaan ja olen ihastunut ap:n kaltaiseen naiseen epätoivoisesti. Anteeksi kun kirjoitin sen johonkin väliin ja joku pahoitti siitä mielensä :/ [/quote] Sopivatko tässä keskustelussa kertomani tiedot tilanteeseesi? :) ap [/quote] Täydellisesti. [/quote] Hui! Kouraisi oikein mahasta, ajatella jos se olisit sinä... :) [/quote] Niin :) voisitko jotenkin edistää tätä tilannetta seuraavaksi kun nähdään?

[/quote]

Voisin, voisitko sinä?
[/quote]
Mä en uskalla :( toivoisin että sinä sanoisit jotain ratkaisevaa.

Vierailija
24/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kaksi siis haluatte toisistanne? Mikseivät kaksi naista voisi vain ystävystyä? Vai oletteko myös romanttisessa mielessä kiinnostuneita? Vaikea ymmärtää mikä tuossa on niin vaikeaa.

Vierailija
25/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:52"]

Sanoin jo, että se en ole minä, kenen kanssa keskustelet. Me nähdäänkin niin harvoin ja lyhyesti, eikä ikinä missään rauhallisessa paikassa, että ei tätä tilannetta pysty mitenkään enää edistämään.

[/quote]

Oletpa kyyninen. Et vaikuta häneltä.

Vierailija
26/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:49"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:45"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:39"] No minä lenkkeilen, siis kävelen tai juoksen, ihan millä tuulella satun olemaan ja olen ihastunut ap:n kaltaiseen naiseen epätoivoisesti. Anteeksi kun kirjoitin sen johonkin väliin ja joku pahoitti siitä mielensä :/ [/quote] Sopivatko tässä keskustelussa kertomani tiedot tilanteeseesi? :) ap [/quote] Täydellisesti. [/quote] Hui! Kouraisi oikein mahasta, ajatella jos se olisit sinä... :) [/quote] Niin :) voisitko jotenkin edistää tätä tilannetta seuraavaksi kun nähdään? [/quote] Voisin, voisitko sinä? [/quote] Mä en uskalla :( toivoisin että sinä sanoisit jotain ratkaisevaa.

[/quote]

Minuakin pelottaa... Entä jos et tunnekaan ollenkaan samoin. En oikein tiedä, mitä voisin sanoa.

Vierailija
27/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että tässä keskutelussa mahdollisimman moni ulkopuolinen yrittää sotkea sitä. Siksi itse en aio kommentoida enää mitään...Harmi sinänsä, ihan mielenkiintoinen keskustelu.

-42

Vierailija
28/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihastuneita. Mutta ap sanoo "kiintynyt" koska ei haluaisi ihastua samaan sukupuoleen.

Vierailija
29/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:58"]

Ne on ihastuneita. Mutta ap sanoo "kiintynyt" koska ei haluaisi ihastua samaan sukupuoleen.

[/quote]

Niin varmaan ovat, mutta eihän toki ihastuminenkaan aina tarkoita seksuaalisessa mielessä ihastumista, joten siksi sitä on vaikea tietää itsekään mitä oikein tuntee

Vierailija
30/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:49"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:45"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:39"] No minä lenkkeilen, siis kävelen tai juoksen, ihan millä tuulella satun olemaan ja olen ihastunut ap:n kaltaiseen naiseen epätoivoisesti. Anteeksi kun kirjoitin sen johonkin väliin ja joku pahoitti siitä mielensä :/ [/quote] Sopivatko tässä keskustelussa kertomani tiedot tilanteeseesi? :) ap [/quote] Täydellisesti. [/quote] Hui! Kouraisi oikein mahasta, ajatella jos se olisit sinä... :) [/quote] Niin :) voisitko jotenkin edistää tätä tilannetta seuraavaksi kun nähdään? [/quote] Voisin, voisitko sinä? [/quote] Mä en uskalla :( toivoisin että sinä sanoisit jotain ratkaisevaa.

[/quote]

Minuakin pelottaa... Entä jos et tunnekaan ollenkaan samoin. En oikein tiedä, mitä voisin sanoa.
[/quote]
No sanoisit edes että pidät minusta :) sinä varmasti tiedät jo että ainakin pidän sinusta, mutta sinusta en kyllä tiedä yhtään.

Vierailija
31/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:58"]Ne on ihastuneita. Mutta ap sanoo "kiintynyt" koska ei haluaisi ihastua samaan sukupuoleen.

[/quote]
Niin ja sillä on kotona se riippakivi :D

Vierailija
32/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap kanssasi TÄYSIN samassa tilanteessa, kertomasi perusteella... olen todella kiintynyt erääseen ystävääni (olemme molemmat siis naisia), ja minulla on ollut pieniä ihastuksenkin tunteita, mutta en ajattele hänestä seksuaalisessa mielessä. Pidän hänestä vain aivan hirveästi, ja ilmeisesti hänkin pitää minusta paljon. Tiemme eroavat ensi syksynä, ja haluaisin ennen sitä kertoa hänelle kuinka tärkeä hän on minulle, mutta en tiedä uskallanko. Pelkään, että hän säikähtää sitä, miten vahvasti olen kiintynyt häneen. Eihän hän välttämättä pidä minusta niin paljon kuin minä hänestä. Toisaalta olisin aivan taivaissa, jos hän sattuisi tuntemaan samoin. En tiedä mitä tekisin....

Vierailija
33/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 42 kirjoittaja, kerro millä kirjaimella nimesi alkaa? En ole ap, mutta vastaavassa tilanteessa kyse omasta esimiehestä ;) 

Vierailija
34/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Niin varmaan ovat, mutta eihän toki ihastuminenkaan aina tarkoita seksuaalisessa mielessä ihastumista, joten siksi sitä on vaikea tietää itsekään mitä oikein tuntee
[/quote]

no kyllä se aikuisilla useimmiten tarkottaa. vaikka oltaisiinkin samaa sukupuolta.

Tämä on 2010-luku, omasta homofobiasta kannattaa pyristellä eroon: tulee kivempi elämä. Eikä ahdistakaan

Vierailija
35/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:08"]Olen ap kanssasi TÄYSIN samassa tilanteessa, kertomasi perusteella... olen todella kiintynyt erääseen ystävääni (olemme molemmat siis naisia), ja minulla on ollut pieniä ihastuksenkin tunteita, mutta en ajattele hänestä seksuaalisessa mielessä. Pidän hänestä vain aivan hirveästi, ja ilmeisesti hänkin pitää minusta paljon. Tiemme eroavat ensi syksynä, ja haluaisin ennen sitä kertoa hänelle kuinka tärkeä hän on minulle, mutta en tiedä uskallanko. Pelkään, että hän säikähtää sitä, miten vahvasti olen kiintynyt häneen. Eihän hän välttämättä pidä minusta niin paljon kuin minä hänestä. Toisaalta olisin aivan taivaissa, jos hän sattuisi tuntemaan samoin. En tiedä mitä tekisin....
[/quote]

olen lesbo ja läheisimpiä ystäviäni rakastan kuin sisaruksia. Rakkaussuhteet on ihan rrikseen. Ei minulla ole mitään ongelmia kertoa sitä ystävilleni tai pohtia "tunteeko hän samoin". Jos pohdiskelen jotain sellaista, kyse ei ole ystävyydestä.

minusta sinä huijast itseäsi.

Vierailija
36/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:08"]

Viestin 42 kirjoittaja, kerro millä kirjaimella nimesi alkaa? En ole ap, mutta vastaavassa tilanteessa kyse omasta esimiehestä ;) 

[/quote]

En ole kenenkään esimies

-42

Vierailija
37/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:58"] Ne on ihastuneita. Mutta ap sanoo "kiintynyt" koska ei haluaisi ihastua samaan sukupuoleen. [/quote] Niin varmaan ovat, mutta eihän toki ihastuminenkaan aina tarkoita seksuaalisessa mielessä ihastumista, joten siksi sitä on vaikea tietää itsekään mitä oikein tuntee [/quote] no kyllä se aikuisilla useimmiten tarkottaa. vaikka oltaisiinkin samaa sukupuolta. Tämä on 2010-luku, omasta homofobiasta kannattaa pyristellä eroon: tulee kivempi elämä. Eikä ahdistakaan

[/quote]

Sä katsot nyt asioita sieltä omasta kapeakantaisesta näkökulmasta, kaikille ihastuminen ei aina tarkoita seksuaalisia tunteita.

Vierailija
38/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on samankaltainen tilanne, olen kiintynyt häneen kuin äitiin. Ehkä sitä voisi sanoa ihastukseksikin, mutta siinä ei ole mitään seksuaalista. Välitän vain tästä ihmisestä todella paljon ja haluan hänen huomiotaan.

Vierailija
39/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:58"] Ne on ihastuneita. Mutta ap sanoo "kiintynyt" koska ei haluaisi ihastua samaan sukupuoleen. [/quote] Niin varmaan ovat, mutta eihän toki ihastuminenkaan aina tarkoita seksuaalisessa mielessä ihastumista, joten siksi sitä on vaikea tietää itsekään mitä oikein tuntee [/quote] no kyllä se aikuisilla useimmiten tarkottaa. vaikka oltaisiinkin samaa sukupuolta. Tämä on 2010-luku, omasta homofobiasta kannattaa pyristellä eroon: tulee kivempi elämä. Eikä ahdistakaan

[/quote]

Sä katsot nyt asioita sieltä omasta kapeakantaisesta näkökulmasta, kaikille ihastuminen ei aina tarkoita seksuaalisia tunteita.
[/quote]

Toki sitäkin on, mutta monet naiset ei kohtaa omas biseksuaalisuuttaan vaan keksii kaikenlaisia tarinoita jostain muusta. Ja siinä satuttaa useimmiten itsensäkin lopulta.

Vierailija
40/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:08"]Olen ap kanssasi TÄYSIN samassa tilanteessa, kertomasi perusteella... olen todella kiintynyt erääseen ystävääni (olemme molemmat siis naisia), ja minulla on ollut pieniä ihastuksenkin tunteita, mutta en ajattele hänestä seksuaalisessa mielessä. Pidän hänestä vain aivan hirveästi, ja ilmeisesti hänkin pitää minusta paljon. Tiemme eroavat ensi syksynä, ja haluaisin ennen sitä kertoa hänelle kuinka tärkeä hän on minulle, mutta en tiedä uskallanko. Pelkään, että hän säikähtää sitä, miten vahvasti olen kiintynyt häneen. Eihän hän välttämättä pidä minusta niin paljon kuin minä hänestä. Toisaalta olisin aivan taivaissa, jos hän sattuisi tuntemaan samoin. En tiedä mitä tekisin....
[/quote]

olen lesbo ja läheisimpiä ystäviäni rakastan kuin sisaruksia. Rakkaussuhteet on ihan rrikseen. Ei minulla ole mitään ongelmia kertoa sitä ystävilleni tai pohtia "tunteeko hän samoin". Jos pohdiskelen jotain sellaista, kyse ei ole ystävyydestä.

minusta sinä huijast itseäsi.
[/quote]

No... myönnettävä on, että olen miettinyt, millaista olisi olla parisuhteessa hänen kanssaan. Toisaalta pidän ajatusta häiritsevänä, mutta ehkä pieni osa minusta kuitenkin pitäisi siitä, tai ei ainakaan vastustelisi jos kyseinen tilanne olisi mahdollinen. Ehkäpä minä siis todella huijaan itseäni niinkuin sanoit, vaikka "pelkkä" ystävyys hänen kanssaan riittää minulle mainiosti, kunhan vain saan olla hänen kanssaan. Mutta seksuaalisesti en siis hänestä todellakaan ajattele edelleenkään, SE ajatus on aivan liian häiritsevä. Tai ehkä vain pelkään omia lesbouteen viittaavia ajatuksiani ja yritänkin pitää ne vastenmielisinä... ota nyt tässä itsestäsi selvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä