Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiintynyt ihmiseen, johon en saisi olla kiintynyt

Vierailija
28.03.2015 |

Inhottavaa ja raastavaa.

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:08"]Olen ap kanssasi TÄYSIN samassa tilanteessa, kertomasi perusteella... olen todella kiintynyt erääseen ystävääni (olemme molemmat siis naisia), ja minulla on ollut pieniä ihastuksenkin tunteita, mutta en ajattele hänestä seksuaalisessa mielessä. Pidän hänestä vain aivan hirveästi, ja ilmeisesti hänkin pitää minusta paljon. Tiemme eroavat ensi syksynä, ja haluaisin ennen sitä kertoa hänelle kuinka tärkeä hän on minulle, mutta en tiedä uskallanko. Pelkään, että hän säikähtää sitä, miten vahvasti olen kiintynyt häneen. Eihän hän välttämättä pidä minusta niin paljon kuin minä hänestä. Toisaalta olisin aivan taivaissa, jos hän sattuisi tuntemaan samoin. En tiedä mitä tekisin....
[/quote]

olen lesbo ja läheisimpiä ystäviäni rakastan kuin sisaruksia. Rakkaussuhteet on ihan rrikseen. Ei minulla ole mitään ongelmia kertoa sitä ystävilleni tai pohtia "tunteeko hän samoin". Jos pohdiskelen jotain sellaista, kyse ei ole ystävyydestä.

minusta sinä huijast itseäsi.
[/quote]

No... myönnettävä on, että olen miettinyt, millaista olisi olla parisuhteessa hänen kanssaan. Toisaalta pidän ajatusta häiritsevänä, mutta ehkä pieni osa minusta kuitenkin pitäisi siitä, tai ei ainakaan vastustelisi jos kyseinen tilanne olisi mahdollinen. Ehkäpä minä siis todella huijaan itseäni niinkuin sanoit, vaikka "pelkkä" ystävyys hänen kanssaan riittää minulle mainiosti, kunhan vain saan olla hänen kanssaan. Mutta seksuaalisesti en siis hänestä todellakaan ajattele edelleenkään, SE ajatus on aivan liian häiritsevä. Tai ehkä vain pelkään omia lesbouteen viittaavia ajatuksiani ja yritänkin pitää ne vastenmielisinä... ota nyt tässä itsestäsi selvää
[/quote]

Tämän siis kirjoitti 76

Vierailija
42/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:09"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:58"] Ne on ihastuneita. Mutta ap sanoo "kiintynyt" koska ei haluaisi ihastua samaan sukupuoleen. [/quote] Niin varmaan ovat, mutta eihän toki ihastuminenkaan aina tarkoita seksuaalisessa mielessä ihastumista, joten siksi sitä on vaikea tietää itsekään mitä oikein tuntee [/quote] no kyllä se aikuisilla useimmiten tarkottaa. vaikka oltaisiinkin samaa sukupuolta. Tämä on 2010-luku, omasta homofobiasta kannattaa pyristellä eroon: tulee kivempi elämä. Eikä ahdistakaan [/quote] Sä katsot nyt asioita sieltä omasta kapeakantaisesta näkökulmasta, kaikille ihastuminen ei aina tarkoita seksuaalisia tunteita. [/quote] Toki sitäkin on, mutta monet naiset ei kohtaa omas biseksuaalisuuttaan vaan keksii kaikenlaisia tarinoita jostain muusta. Ja siinä satuttaa useimmiten itsensäkin lopulta.

[/quote]

Itse ihastunut suht helposti. Olen ihastunut mm. samaa sukupuolta olevaan 30 vuotta vanhempaan opettajaan, herttaiseen naapurin mummoon jne. Kylläpä alkoi oksettaa ajatus että joku ajattelisi että nuo ihmiset kiinnotaisi mua seksuaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latentteja homoseksuaalisia tuntemuksia, siihen päälle "tutuntuista" transferenssia, äiti-, sisarsuhteen kipeydet ja huimaava kaipuu symbioosiin kutsuu näissä ihastumisissa. Kielletty rakkaus, ihastus tai kiintymys on suloisinta, kun on niitä esteitä, epäilyksiä, läpättävää toivoa ja aavistuksia, miten ihanaa olisi. Joillakin synkkaa, jotkut naiset ovat tunareita, kun eivät voi kuvitella loppuun asti sitä suhdetta toiseen naiseen tai tekevät siitä takaperoisesti vaikeaa rajojenkin kanssa. Sitten on ne nykyiset kumppanit, lapset, työpaikka, hierarkiset suhteet ja vaikka mitä siinä sotkemassa. Samaa säätämistä se tietysti on monilla niilläkin, jotka ovat ekoilta treffeiltä siirtyneet suoraa syvään naissuhteeseen. Näyttää hassulta näin lesbojen näkökulmasta ja näyttää heteroidenkin kannalta, että mikä häh on ongelma. Mutta KUN TE ETTE VOI TAJUTA! Eihän me tajuta.  

Vierailija
45/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:44"]

Latentteja homoseksuaalisia tuntemuksia, siihen päälle "tutuntuista" transferenssia, äiti-, sisarsuhteen kipeydet ja huimaava kaipuu symbioosiin kutsuu näissä ihastumisissa. Kielletty rakkaus, ihastus tai kiintymys on suloisinta, kun on niitä esteitä, epäilyksiä, läpättävää toivoa ja aavistuksia, miten ihanaa olisi. Joillakin synkkaa, jotkut naiset ovat tunareita, kun eivät voi kuvitella loppuun asti sitä suhdetta toiseen naiseen tai tekevät siitä takaperoisesti vaikeaa rajojenkin kanssa. Sitten on ne nykyiset kumppanit, lapset, työpaikka, hierarkiset suhteet ja vaikka mitä siinä sotkemassa. Samaa säätämistä se tietysti on monilla niilläkin, jotka ovat ekoilta treffeiltä siirtyneet suoraa syvään naissuhteeseen. Näyttää hassulta näin lesbojen näkökulmasta ja näyttää heteroidenkin kannalta, että mikä häh on ongelma. Mutta KUN TE ETTE VOI TAJUTA! Eihän me tajuta.  

[/quote]

Tai sitten noiden muka piilevien homoseksuaalisten tuntemusten ja transferenssipaskan ulkopuolisesti ihan vaan sielunkumppanuutta. Maailmankaikkeus kun ei ole niin yksinkertainen kuin miltä se näyttää.

Vierailija
46/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:52"]

[/quote]

Tai sitten noiden muka piilevien homoseksuaalisten tuntemusten ja transferenssipaskan ulkopuolisesti ihan vaan sielunkumppanuutta. Maailmankaikkeus kun ei ole niin yksinkertainen kuin miltä se näyttää.

[/quote]

Ok. Sielukorttia on paha kenenkään kiistää. Sielu-kiintymys-universumi. Maailman kautta sinunkin sanasi tulevat ja Kristeva todistajanani voit tehdä sanoistani abjektin. Minä puhun kuitenkin ajassa ennen merkkiä, niin sanani asettavat minut siihen välilihaan, anteeksi välitilaan, jossa voin ns. pelata molemmissa joukkueissa - jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
47/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

Ok. Sielukorttia on paha kenenkään kiistää. Sielu-kiintymys-universumi. Maailman kautta sinunkin sanasi tulevat ja Kristeva todistajanani voit tehdä sanoistani abjektin. Minä puhun kuitenkin ajassa ennen merkkiä, niin sanani asettavat minut siihen välilihaan, anteeksi välitilaan, jossa voin ns. pelata molemmissa joukkueissa - jos ymmärrät mitä tarkoitan.

[/quote]

Ai sä oot jonkun sairaalloisesta mustasukkaisuudesta kärsivä mies, jonka mielestä naisystävällä ei saa olla edes naispuolisia kavereita. Eikä se naisystävä saa tehdä vapaa-ajalla muuta kuin hengata sun kanssa, jopa shoppailu naiskaverin kanssa on sinusta pettämistä.

Vierailija
48/189 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä helvettiä horiset?

Vierailija
49/189 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää edelleen, miksi apn tilanne on kielletty

Vierailija
50/189 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
51/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

128 vastaa 120:lle, että Vaasa.

Vierailija
52/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:54"] Miksi et saisi olla? :-O [/quote] Eli sun mieheesi saa aikanaan muutkin naiset mielinmäärin kiintyä? Kiva juttu sun miehellesi <3 [/quote] Itse oikeasti toivoisin, että joku kiinnostuu miehestäni ja iskee itselleen. Voisin sen jälkeen toteuttaa omat unelmani ilman tuota riippaa, joka ei tajua mua jättää.

[/quote]

Miksi sä et tajua jättää miestäsi itse? Munatonta vastuunsiirtoa ja molempien ajan tuhlaamista.

Vierailija
53/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:05"]

Hienovaraisista vinkeistä; olen esim. hymyillyt hänelle paljon, hakeutunut keskustelemaan, vitsaillut ja punastellut, mistä johtuen siis epäilen että ihastukseni ei ole voinut olla huomaamatta jotakin. Eikä tämä olisi päässyt näin pitkälle, jos en olisi saanut vastakaikua. Olen toki voinut kuvitella sen, mutta en pohjimmiltaan tiedä, olenko itse aloittanut tämän flirttailun vai hän. Minulla oli vuosia sitten samantyyppistä flirttiä erään naisen kanssa, ja päädyimme sänkyyn. Se oli kivaa, mutta nyt olen erilaisessa elämäntilanteessa, ja tämä tapaus on aivan mahdoton kaikin puolin. 120

[/quote]

Tämä täsmää minun tilanteeseeni ja myös se aikaisemmin kirjoittamasi, että minulla on myös lapsia. Ei kuitenkaan miestä. Ymmärrän että toivotonta sinun puoleltasi, koska sulla on mies ja haluat olla hänen kanssaan. En tunge väliin. Jos olisit vapaa tai haluaisit muuten jotain niin suostuisin kyllä, mutta kunnioitan päätöstäsi olla viemättä mitään nykyistä pidemmälle. Onneksi me ei nähdä ollenkaan enää kuukauden päästä, joten tämä tilanne häviää itsestään lopullisesti. Toisaalta harmi, mutta voin siirtyä eteenpäin koska unohdan sinut ajan mittaan, kun ei olla enää missään tekemisissä eikä nähdä luultavasti enää koskaan.

Vierailija
54/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle kirjoittajalle vinkki, että jos mies on sopivan avoin asialle niin polyamoria voisi olla teille ratkaisu :) Meillä on tällainen kuvio, että mies tietää minun olevan bi, hän on sitä itsekin, ja me olemme keskenämme parisuhteessa mutta sallimme toisillemme myös siihen rinnalle suhteen samaa sukupuolta olevan kanssa, jos sellainen ihastuminen tulee. Olen ollut useamman vuoden seurustelusuhteessa samanaikaisesti sekä miehen että naisen kanssa ja kuvio on onneksi kaikille ok. t. bi-nainen 26v

Vierailija
55/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

Vierailija
56/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:05"]

Hienovaraisista vinkeistä; olen esim. hymyillyt hänelle paljon, hakeutunut keskustelemaan, vitsaillut ja punastellut, mistä johtuen siis epäilen että ihastukseni ei ole voinut olla huomaamatta jotakin. Eikä tämä olisi päässyt näin pitkälle, jos en olisi saanut vastakaikua. Olen toki voinut kuvitella sen, mutta en pohjimmiltaan tiedä, olenko itse aloittanut tämän flirttailun vai hän. Minulla oli vuosia sitten samantyyppistä flirttiä erään naisen kanssa, ja päädyimme sänkyyn. Se oli kivaa, mutta nyt olen erilaisessa elämäntilanteessa, ja tämä tapaus on aivan mahdoton kaikin puolin. 120

[/quote]

Tämä täsmää minun tilanteeseeni ja myös se aikaisemmin kirjoittamasi, että minulla on myös lapsia. Ei kuitenkaan miestä. Ymmärrän että toivotonta sinun puoleltasi, koska sulla on mies ja haluat olla hänen kanssaan. En tunge väliin. Jos olisit vapaa tai haluaisit muuten jotain niin suostuisin kyllä, mutta kunnioitan päätöstäsi olla viemättä mitään nykyistä pidemmälle. Onneksi me ei nähdä ollenkaan enää kuukauden päästä, joten tämä tilanne häviää itsestään lopullisesti. Toisaalta harmi, mutta voin siirtyä eteenpäin koska unohdan sinut ajan mittaan, kun ei olla enää missään tekemisissä eikä nähdä luultavasti enää koskaan.
[/quote]

Oletko varma siitä, että minulla on mies? Olenko muotoillut sen niin joskus? En kyllä oikein tiedä, mitä ajatella. Muuta kuin kaivata.
-95

Vierailija
57/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivam mahtava ketju :D Tavallaan elän mukana mutta toisaalta ei tästä mitään otetta saa.

Vierailija
58/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun joo tosiaan, puhuitkin 120:lle. Tajusin väärin.
-95

Vierailija
59/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen arvon rouville jääkylmää suihkua tai avantoa. Saatte hetkeksi muuta ajateltavaa.

Vierailija
60/189 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro nyt vähän enemmän missä ympäristössä tää tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi