Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni tyttö kiusaa lemmikkiään.

Vierailija
27.03.2015 |

Mitä teen?? Meillä on kissa, joka on luonteeltaan äärimmäisen kiltti. Ei koskaan raavi, tai mitään, alistuu aina. Tyttömme 6-v ottaa tästä ilon irti ja kirjaimellisesti kiduttaa kissaa aivan sairaasti. Olen yrittänyt kaikki keinot, mutta tyttö ei muuta käytöstään. Pitää kissaa kovaa ja väkisin sylissä, raahaa mukanaan jne. ja jos kissa yrittää pakoon, tyttö puristaa entistä lujempaa vaan.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa on kun aikuinen ihminen kiusaa/rääkkää eläintä.
Niinkuin esim mun isä aikoinaan.
Sain vuosiks traumat pelkästään siitä kun näin mitä teki meidän koiralle.

6-v on vielä pieni lapsi.
Sille ei vaan oo opetettu miten eläimiä käsitellään.
Ja syy on vanhemmissa.

Meidän nyt 3,5 v tyttö osaa olla kissoille hellä ja kiltti.
Hän rakastaa kissoja ja aiemmin esim. Mummolassa jahtas kissoja ja otti väkisin syliin ja kantoi.
Mutta kun nätisti puhumalla näytettiin miten kissa tykkää kun vaan silittää hiljaa, niin on oikein kiltti nykyään.
Eikä ilkeä aiemminkaan, kyllä mä ymmärrän että lapsista kissat on ihania pehmeitä karvapalloja Ja niitä on kiva pitää sylissä.

Vierailija
42/112 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kakaralle takaisin samalla mitalla. Ja hommaa sille ammattiapua, kasvatat ihmishirviötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapses ruotuun.

Vierailija
44/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas lapsi sulla... :( Hanki ammattiapua sille. 

Vierailija
45/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaattiainesta.

Vierailija
46/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muuta keksi kuin että sanot tytölle että kissa lähtee jo retuuttaminen jatkuu. Jos kissa on niin kiltti ettei itse esim kynsäise tyttöä niin mikäpä siinä auttaa muu kuin luopua kissasta :(

Vierailija
47/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen yrittänyt vaikka mitä. Kissaan ei saa koskea, jne. Mutta ei, sama meno vaan. Ja apua olen hankkinut, perheneuvolaan aika toukokuussa.

Onko ainoa keino luopua kissasta?

AP

Vierailija
48/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:02"]Niin olen yrittänyt vaikka mitä. Kissaan ei saa koskea, jne. Mutta ei, sama meno vaan. Ja apua olen hankkinut, perheneuvolaan aika toukokuussa.

Onko ainoa keino luopua kissasta?

AP
[/quote]

Oot liian lälly mutsi. 6-vuotias vie sua 6-0. Vika on sinussa. Sinä olet tollasen hirviön kasvattanu.

Vierailija
49/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:01"]

En kyllä muuta keksi kuin että sanot tytölle että kissa lähtee jo retuuttaminen jatkuu. Jos kissa on niin kiltti ettei itse esim kynsäise tyttöä niin mikäpä siinä auttaa muu kuin luopua kissasta :(

[/quote]   ...jatkan, voisit tietty pitää tyttöä väkisin sylissä juuri silloin kun hän ei sitä halua...ja pidät niin että takuulla hermostuu ja kerrot että tältä se sitten tuntuu.

Vierailija
50/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:02"]Niin olen yrittänyt vaikka mitä. Kissaan ei saa koskea, jne. Mutta ei, sama meno vaan. Ja apua olen hankkinut, perheneuvolaan aika toukokuussa.   Onko ainoa keino luopua kissasta? AP [/quote] Oot liian lälly mutsi. 6-vuotias vie sua 6-0. Vika on sinussa. Sinä olet tollasen hirviön kasvattanu.

[/quote]

Jep. No kun selvästi itse olet parempi kasvattaja niin kerro ihan konkreettisia keinoja, äläkä auo päätäsi etsien syyllistä?

AP

Vierailija
51/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa yhdessä tytölle oma pehmokisu jota kiusata. Sitten kokeilisin jäähyjä( meillä viedään omaan huoneeseen lapsi jos ei usko, ei kiusaa koiraa enää.
Ja kyllähän kissat osaa itse maastoutua jos haluaa olla rauhassa

Vierailija
52/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:06"]Ostakaa yhdessä tytölle oma pehmokisu jota kiusata. Sitten kokeilisin jäähyjä( meillä viedään omaan huoneeseen lapsi jos ei usko, ei kiusaa koiraa enää.
Ja kyllähän kissat osaa itse maastoutua jos haluaa olla rauhassa
[/quote]
Ja vielä tuohon viimeiseen lauseeseen viitaten, kissat sietää vähemmän kaltoinkohtelua kuin koirat. Eikö muka oo raapassu tms tyttöäsi vielä? Se joa mikä opettaisi että miten kissoja EI kohdella :D

Vierailija
53/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:03"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:02"]Niin olen yrittänyt vaikka mitä. Kissaan ei saa koskea, jne. Mutta ei, sama meno vaan. Ja apua olen hankkinut, perheneuvolaan aika toukokuussa.   Onko ainoa keino luopua kissasta? AP [/quote] Oot liian lälly mutsi. 6-vuotias vie sua 6-0. Vika on sinussa. Sinä olet tollasen hirviön kasvattanu. [/quote] Jep. No kun selvästi itse olet parempi kasvattaja niin kerro ihan konkreettisia keinoja, äläkä auo päätäsi etsien syyllistä?   AP [/quote] No sano että jos koskee siihen saatanan kissaan, niin teet samanlailla sille. Uhkailet vähän.

[/quote]

Olen uhkaillut. Olen antanut kissaan koskemiskiellon. Mutta kun silmä välttää, niin johan on kissan kimpussa taas. Omasta mielestään ei kiusaa kuulemma. Ja tänä aamuna sain raivarin kun pari päivää sitten oltiin puhuttu aiheesta, että jos vielä kerrankin kiusaa kissaa, niin sitten luovumme siitä, tyttö vannoi ja vakuutti että ei enää kiusaa ja yllätin sen keittiön pöydän äärestä rutistamassa kissaa sylissään. Meni ihan lukkoon kun sanoin että nyt sä taas kiusaaat sitä vaikka JUST sovittiin. Sulkeutui eikä reagoinut mihinkään mitä sanoin. Tuijotti vaan seinää. Emmä tajua mikä tota lasta vaivaa :( :(

AP

Vierailija
54/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kissan parempaan perheeseen. Itse en antaisi yhdenkään lapsen kiusata kissaani. Toisaalta, mulla on onneksi sellainen kissa, joka antaa takaisin jos sitä härnää.

Vierailija
55/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 6-v oo pieni tyttö, alle 5-v on pieniä, sulla on vain psykopaatti.

Vierailija
56/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on kamala. Minä kerran pienenä yritin kissoihin tottumattomana jahdata kissaa ja ottaa väkisin syliin. Sain ansioni mukaan, kissa raapasi.

Vierailija
57/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa toiseen perheeseen, ennenkö lapsesi tappaa sen.

Vierailija
58/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:12"]

Lapsesi on kamala. Minä kerran pienenä yritin kissoihin tottumattomana jahdata kissaa ja ottaa väkisin syliin. Sain ansioni mukaan, kissa raapasi.

[/quote]

Herrajumala mikä lynkkausmeininki täällä!! Äiti kysyy apua asiaan ja saa _pelkkää_ paskaa, haukkumista - oman lapsensa nimittelyä- niskaansa!! HÄVETKÄÄ!! Aikuiset ihmiset!! Kehtaatte haukkua pientä lasta!

Ap:lle neuvon että anna kissa pois. Ilmeisesti lapsesi ei osaa vaan käsitellä eläimiä. Ja hienoa että olet hankkinut apua perheneuvolasta, vaikka en ymmärrä että sitäkin nämä hullut kommentoijat alapeukuttavat.

Vierailija
59/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä tyhmä kysymys, mutta mistä tiedät että käsittely menee kidutuksen puolelle?
Kun ei ainakaan tekstistäsi lukenut että kissa laittaisi hanttiin.
Ihmettelin vaan kun ei oo raapassu

Vierailija
60/112 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:16"]

Vähä tyhmä kysymys, mutta mistä tiedät että käsittely menee kidutuksen puolelle? Kun ei ainakaan tekstistäsi lukenut että kissa laittaisi hanttiin. Ihmettelin vaan kun ei oo raapassu

[/quote]

Kissa on hirveän kiltti ja ihmisläheinen. Semmoinen vässykkä. Kiduttaminen on minusta sitä että tekee kissalle asioita vastoin tämän tahtoa. Ja siis ongelma on just se että kissa on niin mahdottoman kiltti, ettei tee mitään. Toivoisin että raapaisisi tai purisi tms, mutta ei. Alistuu vaan :(

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan