Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailussa mulle käy aina näin

Vierailija
16.12.2021 |

Lähes joka kerta käy niin, että mies sanoo mun olevan kaunis, ihana ja että mun seurassa on mahtavaa olla. Kuitenkaan eivät pysty kiinnostumaan sen enempää.

Olen älykäs ja puhun alussa aika paljon tai siis yhtä paljon kuin mieskin. Mielestäni on mukava yrittää heti tutustua toiseen kunnolla ja kuuntelen mielelläni mitä toisella on sanottavaa. Tuon myös rohkeasti omia mielipiteitäni esiin politiikasta, yhteiskunnallisista asioista tai mistä tahansa.

Olen erittäin sensuelli ja miehet aina ihmettelevät kuinka hyvä olen suutelemaan. Eivät kuitenkaan pysty selittämään miksi eivät voi jatkaa tapailua. Sänkypuuhat eivät vaikuta tähän, lopputulema on sama oltiinpa oltu sängyssä tai ei. Pahoittelevat kyllä kovasti.

Sen tiedän että olen ilmeisesti aika intensiivinen ja siis myös intohimoinen lähes kaikessa mitä teen. Osaan kuitenkin antaa toiselle tilaa enkä päsmäröi mitään.

Onko muilla vastaavaa? Olen niin väsynyt tähän.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se että miehillä on jonossa muitakin vähintään yhtä kiinnostavia naisia.

2/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama ongelma kuin ap:lla. Minkäs sille mahtaa, jos mies ei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä luulet itsestäsi liikoja.

Vierailija
4/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten 99% naisista niin selitys on se että kiinnostut liian tasokkaista miehistä ja vääränlaisista miehistä.

Tämä ei pidä kohdallani paikkaansa. Olen kokeillut mm. työttömän miehen kanssa (joka olisi kyllä halunnut jatkaa mutta juoksi samalla muiden naisten perässä), olen ollut itseäni lyhyempien miesten kanssa myös. En ole kiinnostunut ulkoisista asioista tai statuksesta.

Vierailija
5/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä luulet itsestäsi liikoja.

En luule, tapa jolla kuvailin itseäni on se jota olen kuullut muiden sanovan minusta. Pitäisikö sitten vähätellä itseään että kelpaisi?

Vierailija
6/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten 99% naisista niin selitys on se että kiinnostut liian tasokkaista miehistä ja vääränlaisista miehistä.

Tämä ei pidä kohdallani paikkaansa. Olen kokeillut mm. työttömän miehen kanssa (joka olisi kyllä halunnut jatkaa mutta juoksi samalla muiden naisten perässä), olen ollut itseäni lyhyempien miesten kanssa myös. En ole kiinnostunut ulkoisista asioista tai statuksesta.

No jos olet ruma, lihava, narsistinen ja tyhmä, niin ei kai niitä nyt jaksa kiinnostaa.

Miten ihmeessä sait tuollaisen kuvan 😂

Eri

Vierailija
7/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet ruma, lihava, narsistinen ja tyhmä, niin ei kai niitä nyt jaksa kiinnostaa.

Miten ihmeessä sait tuollaisen kuvan 😂

Eri

Ajatellen vain kommentoida kuten palstalla tapana on, ennakkoluuloineni. Samaa saa miehet kuulla joka kerta tälläisissä aloituksissa.

Vierailija
8/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kemia, ihmisen tuoksu ( ei tarkoita hajusteita) on tärkeää. Siinä ei auta missilookit tai mistertittelit , jos ei vaan kolahda.

Vierailija
9/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on tietenkin miehissä.

Palstanaisten mukaan naisen ei tarvitse ikinä katsoa peiliin.

Vierailija
10/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä pelästyvät jotain? Vaikea sanoa mitä kun en sinua tunne, mutta siltä tuo omaan korvaan kuulostaa.

Voi myös olla, että olet "liian helppo". En nyt meinaa lihallisia vaan sitä, että koska avoimesti ja tunteella heti tutustut, niin siitä jää se jahtausvaihe pois. Kaikkia kolleja se ei miellytä vaan tuhisevat sitten jälk päin, että "se oli heti soulmatea ja naimisiin - ei mitään mysteeriä tarjolla, emmäsellast tahdo".

Vierailija
11/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä pelästyvät jotain? Vaikea sanoa mitä kun en sinua tunne, mutta siltä tuo omaan korvaan kuulostaa.

Voi myös olla, että olet "liian helppo". En nyt meinaa lihallisia vaan sitä, että koska avoimesti ja tunteella heti tutustut, niin siitä jää se jahtausvaihe pois. Kaikkia kolleja se ei miellytä vaan tuhisevat sitten jälk päin, että "se oli heti soulmatea ja naimisiin - ei mitään mysteeriä tarjolla, emmäsellast tahdo".

Tämä mielipide varmaankin osuu aika oikeaan. Sanon itseasiassa jo tutustuessa miehille että en osaa olla mikään salaperäinen nainen tai että katsellaan nyt mitä tästä tulee. Sanon heti suoraan mitä olen etsimässä ja mitä minulla on vastaavasti tarjottavana.

Monet sanovat että eivät ole koskaan tavanneet ketään kaltaistani ja usein viittaavat sillä tapaani ajatella asioista ja maailmasta ylipäätään ja ihastelevat sitä. Ilmeisesti olen sitten jotenkin omituinen, liian erikoinen.

Toisaalta aika usein joku mies menneisyydestäni ottaa yhteyttä ja sanoo ettei ole pystynyt unohtamaan. Olen ilmeisesti niitä joita on hyvä ihailla kaukaa, lähikontaktissa eivät tiedä kuinka olla seurassani. Vaikkakin aina sanovat että kun minä olen niin avoimesti oma itseni niin myös he voivat olla sitä ihan kaikessa rauhassa.

Ap

Vierailija
12/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo on tuttua: olet miehille liikaa.

Kuten sanoit, olet älykäs, puhut asiaa siinä missä mieskin, olet määrätietoinen, haluat oikeasti tutustua, ja lisäksi olet vielä sensuelli ja kiihkeä myös seksuaalisesti. Miehet ensin tykkäävät, mutta toteavat pian itselleen, että tuo intensiivisyys on kertakaikkiaan liikaa. Olet tavallaan vaativa, vaikka et miehiltä sen kummempia vaadikaan. Et toisaalta varmasti itsekään haluaisi nössöä jeesmiestä, joka kulkee perässäsi kuin koiranpentu. Miehet tajuavat tämän. He haluavat "helpon" naisen, jonka kanssa ei tarvi olla valmiina mielipiteitä joka lähtöön. He uskovat, että sinun kanssasi elämä olisi jatkuvaa pinnistelyä näyttää paremmalta mitä on. He haluavat relata, ja toisaalta olla kukkona tunkiolla. Ikävä kyllä edelleen moni mies haluaa tuntea itsensä tietävämmäksi ja osaavammaksi kuin naisensa.

Vierailija
13/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostat raskaalta ja itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka luulee itse olevansa kaikkea muuta.

Vierailija
14/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humble brag potenssiin sata.

Vierailija
15/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mielipide varmaankin osuu aika oikeaan. Sanon itseasiassa jo tutustuessa miehille että en osaa olla mikään salaperäinen nainen tai että katsellaan nyt mitä tästä tulee. Sanon heti suoraan mitä olen etsimässä ja mitä minulla on vastaavasti tarjottavana.

Monet sanovat että eivät ole koskaan tavanneet ketään kaltaistani ja usein viittaavat sillä tapaani ajatella asioista ja maailmasta ylipäätään ja ihastelevat sitä. Ilmeisesti olen sitten jotenkin omituinen, liian erikoinen.

Toisaalta aika usein joku mies menneisyydestäni ottaa yhteyttä ja sanoo ettei ole pystynyt unohtamaan. Olen ilmeisesti niitä joita on hyvä ihailla kaukaa, lähikontaktissa eivät tiedä kuinka olla seurassani. Vaikkakin aina sanovat että kun minä olen niin avoimesti oma itseni niin myös he voivat olla sitä ihan kaikessa rauhassa.

Ap

Ap, kun olet hyvin avoin ja suoraviivainen tuntemattomien kanssa, se on samalla rajattomuutta. Vaikka miehet sanovat, että heidänkin on silloin helppo olla avoimia, se on myös rasite: miesten on tavallaan pakko avautua enemmän kuin haluaisivat.

Siksi juttusi eivät jatku.

Neuvon sinua pitämään paremmin kiinni omista rajoistasi. Kaikkea ei tarvitse heti kertoa ja selvittää. Keskity mieluummin tutustumaan toiseen nauttimalla yhdessäolon hetkistä. Jos jonkun kanssa synkkaa hyvin tämmöinen kevyt oleminen, siitä voi lähteä pikkuhiljaa etenemään syvempään tutustumiseen. Ei tämä tarkoita olla mysteeri tai salaperäinen, ei vaan mennä heti syvään päätyyn.

Vierailija
16/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli elävästi mieleeni vanha tuttavani, jonka mielestä miehet eivät uskallavolla hänen kanssaan, koska hän on niin älykäs, erikoinen, itsenäinen ja kiehtova nainen. Ei. Hän on vain loppupeleissä suunnattoman rasittava lumihiutale.

Vierailija
17/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai heti jo haluamansa…

Vierailija
18/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä paska on spämmätty tänne uudestaan uusilla aikaleimoilla?

Vierailija
19/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan miehet kuvittelee olevansa playboita jotka aina saa parempaa ja nuorempaa vaikka olisivat kuinka rumia. Miehet ei tajua mitään todellisuudesta. Miehet lisäksi yliarvioi oman tason. Nämä miehet ja moni nainen sitten jää sinkuksi. 40 vuotiaana nää miehet ihmettelee miksi on yhä yksin😂 sitten jatkuu se 20 vuotiaan metsästys hautaan saakka.

Vierailija
20/51 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee miehiä, joilla riittää vientiä. Ja näillä miehillä on varaa pitää rima todella korkealla. Heti kun kyllästyy, niin voi vaihtaa vauhdissa seuraavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän