Tapailussa mulle käy aina näin
Lähes joka kerta käy niin, että mies sanoo mun olevan kaunis, ihana ja että mun seurassa on mahtavaa olla. Kuitenkaan eivät pysty kiinnostumaan sen enempää.
Olen älykäs ja puhun alussa aika paljon tai siis yhtä paljon kuin mieskin. Mielestäni on mukava yrittää heti tutustua toiseen kunnolla ja kuuntelen mielelläni mitä toisella on sanottavaa. Tuon myös rohkeasti omia mielipiteitäni esiin politiikasta, yhteiskunnallisista asioista tai mistä tahansa.
Olen erittäin sensuelli ja miehet aina ihmettelevät kuinka hyvä olen suutelemaan. Eivät kuitenkaan pysty selittämään miksi eivät voi jatkaa tapailua. Sänkypuuhat eivät vaikuta tähän, lopputulema on sama oltiinpa oltu sängyssä tai ei. Pahoittelevat kyllä kovasti.
Sen tiedän että olen ilmeisesti aika intensiivinen ja siis myös intohimoinen lähes kaikessa mitä teen. Osaan kuitenkin antaa toiselle tilaa enkä päsmäröi mitään.
Onko muilla vastaavaa? Olen niin väsynyt tähän.
Kommentit (51)
Tapailet niitä tasokkaimpia miehiä joilla on jonossa se 100muutakin naista. Tossa ei ole kovin hyvät mahdollisuudet jatkolle kun hakijoitakin paljon. Laske tasoa ja ylläty kun sillä miehellä ei olekaan naisia jonoksi asti.
Miehet ovat alusta asti halunneet kanssasi vain seksiä. Olet juuri sopivan ruma siihen, ettei tunteita pääse syntymään ja näin ollen olet loistava seksiin ilman sitoumuksia. Sitten, jos riittävän kaunis nainen tulee joskus vastaan, niin sellaisen kanssa voi aloittaa ihan parisuhteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat alusta asti halunneet kanssasi vain seksiä. Olet juuri sopivan ruma siihen, ettei tunteita pääse syntymään ja näin ollen olet loistava seksiin ilman sitoumuksia. Sitten, jos riittävän kaunis nainen tulee joskus vastaan, niin sellaisen kanssa voi aloittaa ihan parisuhteenkin.
Niin, voihan asia olla näinkin. Olenkin tavoitellut jo monta vuotta rumuutta, sillä nuorena tein mallin töitä ja se kauneuden taakka on erittäin raskas. Haluaisin nimenomaan että miehet kiinnostuisivat minusta aivan muista syistä kuin ulkonäön vuoksi.
Hyvän luuston vuoksi en ole vielä aivan susiruma kuitenkaan ja ikävä kyllä huomio on aina jotenkin ulkonäkööni liittyvää, eli varmaan sitä seksiä sitten toivotaan ensijaisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan asia olla näinkin. Olenkin tavoitellut jo monta vuotta rumuutta, sillä nuorena tein mallin töitä ja se kauneuden taakka on erittäin raskas. Haluaisin nimenomaan että miehet kiinnostuisivat minusta aivan muista syistä kuin ulkonäön vuoksi.
Hyvän luuston vuoksi en ole vielä aivan susiruma kuitenkaan ja ikävä kyllä huomio on aina jotenkin ulkonäkööni liittyvää, eli varmaan sitä seksiä sitten toivotaan ensijaisesti.
Ap
Totta kai teit mallin töitä. Kaikkihan meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
😂😂😂 Onhan tämä parodiaa? Pliis, onhan?
Ap, kun kerroit olevasi ulkomaassa, ymmärrän hyvin, että miehet hämmästelevät sinua. Pohjoismaita lukuunottamatta lähes kaikissa maissa on edelleen paljon konservatiivisempaa sukupuoliroolien suhteen. Naisen ei odoteta puhuvan niin paljon, ei varsinkaan omaavan vahvoja mielipiteitä politiikasta ym. asioista, eikä missään tapauksessa käyttäytyvän täysin avoimesti, kaikki korttinsa näyttäen.
Olen itsekin asunut muutamissa länsimaissa, joissa käytöstäni pidettiin lähes röyhkeänä. 😄 Minä kun pidin puoleni, enkä kumarrellut ketään hänen asemansa perusteella. Suomessa jokainen, jolla on terve itsetunto, toimii näin.
Romanttisissa suhteissa naisilta odotetaan tiettyä pidättyvyyttä, juurikin sitä salaperäisyyttä ja mukautumista miehen vietäväksi. Sinä olet eksoottinen poikkeus, ja samalla poikkeava, liian erilainen, että sinua otettasiiin todesta.
Ehkä löydät jonkun toisen ulkomaalaisen, jolle persoonasi ei ole niin suuri järkytys.
Aloittajan toki on trolli, mutta ihan yleisenä vinkkinä, että jos ei onnistu siinä mitä tavoittelee, niin kannattaa muuttaa omaa toimintaansa, eikä vaatia että maailma muuttuisi sellaiseksi, jossa se oma toiminta johtaa haluttuun lopputulokseen. En mä turhaan opiskellut yliopistossa filosofiaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä pelästyvät jotain? Vaikea sanoa mitä kun en sinua tunne, mutta siltä tuo omaan korvaan kuulostaa.
Voi myös olla, että olet "liian helppo". En nyt meinaa lihallisia vaan sitä, että koska avoimesti ja tunteella heti tutustut, niin siitä jää se jahtausvaihe pois. Kaikkia kolleja se ei miellytä vaan tuhisevat sitten jälk päin, että "se oli heti soulmatea ja naimisiin - ei mitään mysteeriä tarjolla, emmäsellast tahdo".
Tämän takia en edes tapaile. En jaksa näitä ”Olen vaikeasti saavutettava nainen- metsästysleikkejä” leikkiä miesten kanssa.
T
Asia selvä. Pitää siis muuttua joksikin hiirulaiseksi.
Kiitos kommenteistanne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan toki on trolli, mutta ihan yleisenä vinkkinä, että jos ei onnistu siinä mitä tavoittelee, niin kannattaa muuttaa omaa toimintaansa, eikä vaatia että maailma muuttuisi sellaiseksi, jossa se oma toiminta johtaa haluttuun lopputulokseen. En mä turhaan opiskellut yliopistossa filosofiaa. :D
VInkkisi pätee useimpiin tilanteisiin, mutta ei parisuhdetta etsivälle. Koska parisuhteessa/virityksessä on kaksi tietynlaista persoonaa.
Ap:n ongelma on löytää ihminen, joka hyväksyy hänen persoonansa.
Ei auta, että hän tekeytyisi joksikin muuksi, ellei sitten pysy siinä roolissa loppuun asti.
(Ei filosofian opintoja, mutta laaja ja pitkä elämänkokemus)
Kuin omasta suustani tuo ap:n tilanne. Niin väsynyt tähän, etten viitsi enää mitään viritelmiä edes kokeilla.