Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Vierailija kirjoitti:
Ei kyl kuulosta hyvältä jos joku koulukiusannut on päästetty tv. Eiks sen hahmo muutenki oo ollu jossain toisessa ohjelmassa? Kuplettilaulaja kuulostaa tutulta?
No mistäpä näitä tietää? Kiusatut usein tuntevat niin suurta häpeää vielä vuosienkin jälkeen, että eivät tule asioista avautumaan. Etenkin jos se pitää tehdä omalla naamallaan.
Luulen että kulttuurialalla on erittäin paljon kiusaajia. Usein haluavat huomiota ja tulla nähdyksi.
Piti googlettaa tuo täällä kullattu näyttelijä ja tulin siihen tulokseen, että joka toinen kadulla vastaan tuleva on ilmetti Aku Sipola. Nimi ei kertonut mitään, mutta muistan kuolettavan tylsän roolinkin Uudesta päivästä. Ei kyllä aukea mitä ihmeellistä hänessä on?
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa tuo täällä kullattu näyttelijä ja tulin siihen tulokseen, että joka toinen kadulla vastaan tuleva on ilmetti Aku Sipola. Nimi ei kertonut mitään, mutta muistan kuolettavan tylsän roolinkin Uudesta päivästä. Ei kyllä aukea mitä ihmeellistä hänessä on?
*kuolattu eikä kullattu
Siis katsooko joku Putousta?!?!?
Aku S ei kyl sovi putoukseen . Mielummin pysyköön salkkarin tyylisissä :) mutta Christoffer on kyl niiiiiiin ihanan hyvä ihan kaikessa !!! Älyttömän hyvä juontaja sekä näyttelijä !! Parempaa saa hakea ! Nyt aika huonoja hahmoja :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapo vaikuttaa tosi symppikseltä ihmiseltä, ihana!
Oli meidän koulun pahimpia kiusaajia. Kivan reilua tämä elämä, kun jotkut joutuu terapiaan ja ne jotka sitä eivät ansaitse, pääsevät toteuttamaan uraansa televisioon. T. Yksi uhreista
Milloin? Minä uskon sinua. Tunnen hänet itsekin ja kieltämättä tällä tavalla on ainakin ennen käyttäytynyt. Voi olla muuttunut niistä ajoista. Tai sitten ei.
En tunne itse tätä Aapoa, mutta vastaavanlaisia kokemuksia on. Yläasteella oli kiusaaja joka teoillaan ajoi keitä psykiatrin puheille ja keitä itsetuhon partaalle käytöksellään. Ei ole muuttunut vanhempana tai pikemminkin mennyt käytös pahempaan suuntaan ja edelleenkin tehnyt pahoja ja terrorisoinut ihmisiä niin on saanut työpaikan Porvoon seurakunnalta. Eipä siinä kyllähän monissa kulttuurialan ihmisissäkin on sitä kiusaajataustaa, mutta kaikkia ei niin ilmi tuoda. Itse kyllä omaa sitä ikävää kokemusta tuon alan ihmisistä. Eivät ole kuitenkaan isoja nimiä nämä niin jätän nimet pois.
Miten tuo porukka ollenkaan pystyy yhdessä tekemään mitään kun kaikki kiusaa toinen toisiaan? Kaikki taidealan ihmiset on tuollaisia ivallisia kiusaajia. Ja myös porukka joka käy paljon teattereissa katsojina kuuluvat tuohon porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapo vaikuttaa tosi symppikseltä ihmiseltä, ihana!
Oli meidän koulun pahimpia kiusaajia. Kivan reilua tämä elämä, kun jotkut joutuu terapiaan ja ne jotka sitä eivät ansaitse, pääsevät toteuttamaan uraansa televisioon. T. Yksi uhreista
Milloin? Minä uskon sinua. Tunnen hänet itsekin ja kieltämättä tällä tavalla on ainakin ennen käyttäytynyt. Voi olla muuttunut niistä ajoista. Tai sitten ei.
En tunne itse tätä Aapoa, mutta vastaavanlaisia kokemuksia on. Yläasteella oli kiusaaja joka teoillaan ajoi keitä psykiatrin puheille ja keitä itsetuhon partaalle käytöksellään. Ei ole muuttunut vanhempana tai pikemminkin mennyt käytös pahempaan suuntaan ja edelleenkin tehnyt pahoja ja terrorisoinut ihmisiä niin on saanut työpaikan Porvoon seurakunnalta. Eipä siinä kyllähän monissa kulttuurialan ihmisissäkin on sitä kiusaajataustaa, mutta kaikkia ei niin ilmi tuoda. Itse kyllä omaa sitä ikävää kokemusta tuon alan ihmisistä. Eivät ole kuitenkaan isoja nimiä nämä niin jätän nimet pois.
Miten tuo porukka ollenkaan pystyy yhdessä tekemään mitään kun kaikki kiusaa toinen toisiaan? Kaikki taidealan ihmiset on tuollaisia ivallisia kiusaajia. Ja myös porukka joka käy paljon teattereissa katsojina kuuluvat tuohon porukkaan.
No ei kai kaikki sentään. Onhan siellä erittäin herkkiä ja jopa ujojakin ihmisiä mukana. Kiusattuja. Usein he ovatkin niitä parhaimpia tulkitsijoita, kun ovat koko elämänsä tarkkailleet muita ihmisiä.
Eiköhän noissa piireissä ole ihan kaikenlaista sakkia niinkuin muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyl kuulosta hyvältä jos joku koulukiusannut on päästetty tv. Eiks sen hahmo muutenki oo ollu jossain toisessa ohjelmassa? Kuplettilaulaja kuulostaa tutulta?
Onhan siellä seksuaalirikollisiakin.
Pilvi Hämäläinen, ei voi katsoa. Ihan tyhmä ohjelma, olisi voinut unohtaa koko ohjelman.
Ei vit nauroin ihan k u s et housuissa!!!! :DDD Varsinkin Heimo ja Miska!! Die Harri kans hauska
Pilvi Hämäläisellä varmaan ideat loppu ku Die-Harri muistuttaa Mayhemin jäsentä "Dead" (Per Ohlin)
Joko tänään tippuu ensimmäinen hahmo?
Jokohan olisi päästy näistä Putous-kliseistä ylitse? Taidan pelata tällä kaudella bingoa.
- joka jaksossa lauletaan ainakin kerran
- tulikoe on "näyttelijät esittävät jotain ja juontaja arvaa"
- tulikoe on rikkinäinen puhelin
- joku sketsihahmoista ihastuu juontajaan
Limu-Miska vois olla eka tippuja.
Mua jotenki ärsyttää että parodioidaan lasta, eikä mitenkään positiivisessa mielessä.
Kattooko kukaan enää?
Aika tylsä eka sketsi
Rax-sketsi, tuotesijoittelun pohjanoteeraus
Slaissisketsissä ei kyllä mitää järkeä, ei edes hauska. Noloa vain.
Christofferilla on tällä kaudella uusi frisyyri, tollane vähän kuin Dannylla.
En halua paljastua tästä, joten en kerro sen enempää yksityiskohtia, mutta kävimme peruskoulua. Oli aika järkytys huomata, että on päässyt näin pitkälle.
Itselläni on suurta katkeruutta tässä takana, mutta en usko että tuollaiset ihmiset muuttuu.