Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Pihlasta. Luulin, että se ois jotenkin ärsyttävä, kun on niin nätti. Mutta onkin hyvä 😊
Naisviha in a nutshell
Hyi että tuo Gandhi on limanuljaskainen örisijä 🤮
Miten tuo limukakara on voitu tuotannossa hyväksyä? Huonoin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, vauvapalstaa on luettu, Christofferi vähentänyt huomattavasti tuota tekonauramista. Toivotaan, että pysyy näin.
ANTEEKSI VEDÄN SANANI POIS!!!! VOI V...U
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vitosluokkalainen tyttö joka ihmetteli onko Limu-Miska eskarilainen. Edes "tyhmimmät" pojat eivät luokallaan kuulemma ole tuollaisia.
Tosi idioottimainen hahmo. Mun samanikäiset tytär ja poika tuntee myötähäpeää. Ei kukaan 5 lk ole tuollainen.
Eiks toi ui juma -huudahdus oo jostain 50-luvult?
Hannuy Gandhi on jollain erikoisella tavalla älykarismaattinen :D Jaksan katsella enemmänkin!
Ton limaniskan sais heittää h.. ttiin, miten tuollaista on voit päästää primetimeen???
Vierailija kirjoitti:
Luulin viime viikon hypetyksen jälkeen, että tämä Hannu Gandhi olisi hyvä. Eihän tässä ole mitään hauskaa?
No paskahan se onkin. Muutamat palstan teinipissikset vaan on ihan lovena ku joltain salkkaripojulta vilahtaa rintakarva ja on viehkeä kiehkuraperuukki päässä 😆
Odotin Hannu Gandhilta tänään enemmän. Oli jotenkin tyhmää moottorisahajutut. Miks heti floppas, kuin ois kättelyssä ideat loppunu.
Ääni on hyvä ja se Ota vastaan ym. Tukka on ihana.
Eihän toi Gandhi nyt mikään huippu sketsihahmo oo, mut onhan Aku Sipola hyvä näyttelijä!
Vierailija kirjoitti:
Hannuy Gandhi on jollain erikoisella tavalla älykarismaattinen :D
Tuo on älykarismaattinen juurikin sopivan tyhmälle kohderyhmälle. Nuo "viisaan kuuloiset" jutut on jokaiselle helposti ymmärrettäviä lätinöitä. Eri asia olisi heittää läppää joka esimerkiksi vaatisi kohderyhmältä jotain syvällisempää yleistietoa. Sopii hyvin palsta-pissiksille.
Limu-Miskakin oli hauskempi kuin Hannu Gandhi tai Perätiorvi
Kaukana ollaan munamiehen ajoista..
Onko limu-miska huonompi kun piia potka..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vitosluokkalainen tyttö joka ihmetteli onko Limu-Miska eskarilainen. Edes "tyhmimmät" pojat eivät luokallaan kuulemma ole tuollaisia.
Tosi idioottimainen hahmo. Mun samanikäiset tytär ja poika tuntee myötähäpeää. Ei kukaan 5 lk ole tuollainen.
Mun kolmasluokkalaisen mielestä ovat;) isoveljet eri mieltä.. on kyl suht huono.
Limu-miska olis saannu pudota jo nyt!
Luulin viime viikon hypetyksen jälkeen, että tämä Hannu Gandhi olisi hyvä. Eihän tässä ole mitään hauskaa?