Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te huononäköiset meikkaatte silmät??

Vanukkaan tarjoaja
15.12.2021 |

Heips. Ikä vei sekä lähi- ja kaukonäön. Ilman laseja koitan meikkailla silmiä, mutta kun ei näe lähelle eikä kauas. Sit lasit päähän ja näen miten rajaukset epätasaiset, ripsareista sotkuja luomissa yms... Auttakaa.

Terv first world problems

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kevyesti, ei rajauksia. Peitän silmänaluset ja kevyesti puuteria, välillä luomiväriä, ripsiväri, hieman poskipunaa. Siinä.

Vierailija
2/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurentava käsipeili ei siis auta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa silmiäni ollenkaan. Jos meikkaisin, menisi se vähäinenkin näkö, koska meikit ärsyttäisivät silmiäni niin, että ne vuotaisivat koko ajan.

Minulla on todella ryppyiset silmäluomet, koska niissä on elämäni aikana ollut niin monta kertaa ihottumaa.

t. N52

Vierailija
4/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurentava käsipeili ja meikkaan yleensä tuolilla/jakkaralla sillain että näkee tarpeeksi lähelle. Oletko kokeillut piilareita?

Vierailija
5/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen vain huononnäköinen.

Vierailija
6/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lähellä peiliä.

Vierailija
7/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha meikkipaletti (Marc Jacobsin kolme luomiväriä) jossa on pieni peili joka on hieman leveä, etäisyys sellainen 5-8 senttiä silmistä. Sillä näkee meikata silmät

Vierailija
8/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kädetkin tärisee kaiken lisäksi niin ettei tarvi kermaa vispatessa muuta kuin pitää kiinni vispilästä.

Vierailija
9/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen vaan niin lähelle peiliä ku pääsen ja tihrustan siitä. Ripsiväri, luomiväri ja kajalit. Vahvat rillit onneksi antavat paljon anteeksi, pieniä virheitä ei edes huomaa.