Mulla ei tunnu oikein olevan kavereita enää.
Olen 40 v mies joka tuntuu olen ehkä vähän yksin nykyään, ei tunnu hirveesti olevan kavereita, siis ei kukaan oikein ota yhteyttä muhun. Suurin osa kyllä niistä juopottelee melkee kokoajan, itse en nyt jaksa sellaista koska haluan paremman suunnan elämäs, mut mistä sit löytäis kavereita ja semmosta. Ehkä sitten vika on minussa?
Kommentit (19)
Kuulemma on sanottu että olen itsesäälissä.
Sellasta se on. Ehkä uusi harrastus auttaisi?
Aika monet juo vaan alkoholia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se on. Ehkä uusi harrastus auttaisi?
Kyllä olen sitäkin miettinyt, tai sitte oon ihminen jonka seuras ei kukaan viihdy.
Itse nautin, jos saan olla omissa oloissani. Eipä siinä, kavereiden kanssakin välillä ihan mukavaa viettää aikaa, mutta oma rauha on kuitenkin kaikkein mieluisinta.
Ei hätää! Minulla on ratkaisu yksinäisyyteen. Yksinäisyys on parasta aikaa käytettäväksi liikunnalliseen harrastukseen. Tavoitteesi on maratoni! Ei enempää, ei vähempää. Nyt pystyt satsaamaan kaiken aikasi itsesi kehittämiseen. Fyysisen suorituskyvyn kehittäminen tukee myös psyykkistä hyvinvointiasi.
Kun olet treenannut itsesi huippukuntoon, niin statuksesi on noussut kategoriaan jännämies. Siitä eteenpäin joudut hätistelemään kiinnostuneita ihailijoita pois, jotta pystyt edelleen ylläpitämään treeniaikatauluasi. Onnea matkaan! Ei muuta kuin kovaa treeniä!
Mutta kai sitä yksinkin jotenkin pärjää, ei siinä :D.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää! Minulla on ratkaisu yksinäisyyteen. Yksinäisyys on parasta aikaa käytettäväksi liikunnalliseen harrastukseen. Tavoitteesi on maratoni! Ei enempää, ei vähempää. Nyt pystyt satsaamaan kaiken aikasi itsesi kehittämiseen. Fyysisen suorituskyvyn kehittäminen tukee myös psyykkistä hyvinvointiasi.
Kun olet treenannut itsesi huippukuntoon, niin statuksesi on noussut kategoriaan jännämies. Siitä eteenpäin joudut hätistelemään kiinnostuneita ihailijoita pois, jotta pystyt edelleen ylläpitämään treeniaikatauluasi. Onnea matkaan! Ei muuta kuin kovaa treeniä!
Ei kiitos.
Oli mulla ennen enempi kavereita, muttakun suurin osa juo alkoholia niin en jaksa.
mistähän löytäisi uusia? Kovin on hiljanen palsta.
No joo antaa sit olla. hyvää päivänjatkoo ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen melkee aina se joka ottaa yhteyttä. Vähän kyllästynyt.
Sama täällä, onko ihmiset lamaantuneet kaikesta sonnasta mitä media iskee silmille päivittäin. Kun avaa jonku kanavan, murhia ja sotaa! Tekisi mieli keskustella, mutta kaikki ovat väsyneitä, ehkä peloissaankin? Tseppiä, minä alan olla jo liian vanha tähän😢
Musta tuntuu ettei ihmiset oikein tykkää minusta.
So? Itseäni häiritsee jos lapsillani ei ole kavereita. Itse en niitä näin viisikymppisenä kaipaa. Jotkut valehdelleet toisin ja lastenkin osittainen kaverittomuuskin on ollut sabotoitua ja tahalleen järjestettyä!
Kuvottavat vastenmieliset ovat kyllä valmiit jopa tuollaisiin, jotta saavst mustamaalsttua erään naisen, hänen koko perheen!
Kavereita on vaikea saada jos on vaan kotona, eli aloita harrastus tai tutustu ihmisiin netissä ja tapaa sitten livenä.
Mulle on sanottu että olen ruikuttaja kusipää ja itsesäälissä. ehkä se on sitte totta
Vierailija kirjoitti:
Kavereita on vaikea saada jos on vaan kotona, eli aloita harrastus tai tutustu ihmisiin netissä ja tapaa sitten livenä.
Ehkä olen sitten jotenkin negatiivinen tai jotenki en tiedä. ei kukaan halua munkaa viettää aikaa, välillä on ok fiilis ja välillä ei.
Itse olen melkee aina se joka ottaa yhteyttä. Vähän kyllästynyt.