Mitä tehdä kun nainen pitää minua friend zonessa?
En ole suoraan sanonut olevani todella kiinnostunut ja ihastunut mutta luulisi nyt naisen huomaavan selvät teot. Olen ollut tukena, auttamassa muutossa, muistanut merkkipäivinä ja tarjoillut lounaita, mutta mitään muuta kuin friend zonea en ole kiitoksen lisäksi saanut naiselta. Nainen on myös sinkku, mutta miten pääsen pois friend zonesta? M34
Kommentit (247)
Oletko tuntenut naisen pidempään? Jos olet, niin nainen varmaan pitää sinua ystävänään, koska käyttäydyt kuten hyvä ystävä. Naiset saavat luettelemiasi asioita toisiltaan hyvissä ystävyyssuhteissa ja vaikka kaveruus ei ole se mitä haet, tuokin on minusta arvokasta. Jos ette ole tunteneet pitkään, nainen saattaa pitää sinua kohteliaana, ystävällisenä ja mukavana tyyppinä mutta ei varmaan tajua, että haluat jotain muuta. Ei me naisetkaan tajuta aina, kun joku on kiinnostunut eikä kaikki naiset oleta, että jokainen miehen hyvä teko on osoitus ihastuksesta. Varsinkaan, kun et ole tehnyt mitään romanttista liikettä, joka antaisi olettaa että olet ihastunut. Jos haluat riskeerata tuon mitä sinulla nyt on, niin ota asia puheeksi ja sano suoraan, että olet ihastunut ja haluat jotain muuta. Parhaassa tapauksessa saat mitä haluat, pahimmassa tapauksessa nainen ottaa etäisyyttä, koska ei voi antaa mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku miesten lyömis ketju?
Oottekos te oikeasti sitä mieltä, että ei tarvitse yhtään miehen sytyttää tapaamis hetkellä, että myöhemminkin voi jotain syvempää tapahtua?
Mitä ihmettä tarkoitat? Miten voi olla miesten lyömistä sanoa, että usein ystävyydestä kehittyy rakkaus, ja että se on monen naisen unelma?
Ja joo, oma mieheni ei sytyttänyt yhtään ensitapaamisella. Mutta ystävystyimme, ja hänestä tuli elämäni rakkaus, jonka kanssa olemme olleet pitkään yhdessä, ja meillä on monta lasta. Ja edelleen hän on myös paras ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa. En ymmärrä miten tuollainen on edes mahdollista? Olen siis nainen, mutta ei minulla ole koskaan ollut tuollaisia "norkoojia" mieskavereina, jotka jotenkin palvelee mua ja odottaa minulta ihastumista heihin, jos siis tällä tarkoitetaan sitä firendzonea. Ihan itse olen aina joutunut kaikki asiat tekemään, tai maksamaan miehille jos tarvitsen jotain apua johonkin. Ois varmaan kivaa olla tuollainen nainen, jolla on joku nöyrä palvelijalauma koko ajan, vois teettää ilmaiseksi hommia niillä. Mulla ei jotenkin kyllä vaan arvomaailma oikein taivu sellaiseen. Minusta työ pitää aina palkita jotenkin. Okei, on mulla joskus ollut esimerkiksi muuttoapuna veljeni kavereita ja minä kyllä ihan palkitsin heidät ruhtinaallisesti siitä, tein loistavaa ruokaa ja tarjosin kaljaa niin paljon kuin upposi. Ehkä tästä syystä oon ikisinkku, oon liian reilu ja kiltti nainen. Pitäis ryhtyä tuhmemmaksi tytöksi. Niillä tuntuu olevan aina joku koiralauma perässä.
Etkö tajua että olet liian äijämäinen, varmasti löydät miehen jos laitat peliin feminiinisyyttä. Jos se ei ole sun juttusi niin ok. Kertomasi perusteella et ole tavannut hyvää miestä, joka kohtelee naistaan hyvin. Minä arvostan naisia, koska on kasvatettu niin. Olen kyllä todella ujo mies. M34
Selvisköhän tässä samalla syy sun friendzoneen. Ja ei, se ei ole ujous.
nainen sivusta
Olen todella ujo. Nainen on todella lempeä ja herttainen ja olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Meidän on helppo olla toistemme kanssa yhdessä ja olemmekin ystäviä, mutta olen ihastunut ja nainen ei tiedä tunteistani tai jos tietää niin ei ole uskaltanut antaa vastakaikua. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikä tyyppi. Oikeasti naiselle tekisi palveluksen, kun häipyisi kuvioista ja heti.
Me naiset oikeasti arvostamme ystävyyden aika korkealle. Ja ne miehet, jotka ystäviksi kelpaavat, ovat aviomiesmateriaalia. Aloittajaa tämä ei taida kiinnostaa, vaan on palkintoseksin perässä.
Moni nainen odottaa miehen tekevän aloitteen, ja ystävyys ei ole aloite, koska naiset pitävät ystävyyttä ihan oikeana ystävyytenä. Eikä naisilla ole friendzonea. Jos joku tyyppi ei kiinnosta, ei sen kanssa haluta olla ystäviäkään. Ystävyys on arvokkaampaa kuin seksi. Mutta mies, joka näitä ei tajua, saa ihan vapaasti harhoissaan hävitä jonnekin.
Höpöhöpö. En ole ollut yhdestäkään mieskaveristani millään tavalla kiinnostunut. Yhtä epäseksikkäitä kuin naisystävänikin. Ne on kyllä itseään kaikki tarjonneet minulle.
Mulle ei ole yksikään miespuolinen kaveri tarjonnut seksiä! Mitäköhän teen väärin 😂
C'mon nyt! Lopettakaa jo tuo sanojen suuhuni laitto, kun en ole missään sanonut olevani kiinnostunut naisesta pelkän seksin takia! Seksi ei ole käynyt mielessäkään mutta haluan juuri tämän naisen, koska olen ihastunut ja välitän hänestä aidosti. M34
Jos oikeasti pitäisit tuosta naisesta, et käyttäisi noita ülimiesten typeriä sanontoja kuten friend zonea, jota ei naisille ole olemassakaan, vaan oikeasti arvostaisit sen naisen seuraa. Et myöskään antaisi ymmärtää, että se, että autat naista, olisi signaali jostain, vaan auttaisit mukavaa tärkeää ihmistä mielelläsi. Niinhän me autamme omankin sukupuolen ystäviä.
Jos olet oikeasti kiinnostunut, kerro se naiselle. Naisilla ei ole friendzonea, eli nainen voi hyvinkin pitää sinusta, ja odottaa aloitettasi. Tai sitten ei. Kysymällä se selviää.
Kyllä minulla ainakin on friendzone sekä naisille että miehille, kun olen bi. Siis kategoria ihmisille, joista pidän ystävinä mutta en sen enempää. Yhdellä tutulla oli myös tuo hyväksikäyttözone jota miehet tarkoittavat friendzonella, hän ihan avoimesti kertoili kavereilleen miten hyödynsi jotain miestä joka oli häneen hirveän ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistu itse kuviosta, olet lähinnä hyväksikäytettävänä ilmeisesti.
Etäisyyden ottaminen on käynyt mielessä. M34
No mikset sitten vaan rehellisesti kerro naiselle että sinulla on vahvoja tunteita häntä kohtaan ja haluaisit olla muutakin kuin vain ystävä. Jos nainen ei tunne samoin, asia on selvä ja voit sitten ottaa etäisyyttä. Siinä tilanteessa etäisyyden ottaminen on varmaan naisenkin mielestä hyvin ymmärrettävää.
Ei kannata olla nysvä jos on oikeasti todella ihastunut johonkin ihmiseen. Kunnioitan miestä joka uskaltaa tunnustaa tunteensa kunhan tekee sen kuin herrasmies eikä painosta mihinkään suuntaan.
Mä olen aina friends with benefits zonella. Se on win-win kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään friendzonea ei ole olemassa. Nainen luulee sinua ystäväkseen ja sinä teet asioita ja odotat siitä maksuksi suhdetta häneen.
Tottakai se on olemassa, höppänä. Moni mies tälläkin hetkellä on epätoivoisesti friendzonella. Ja apn menettely on kilti ja kunnollisen hyvätapaisen miehen tapa osoittaa naiselle kiinnostustaan ja nainen kyllä tietää sen.
Höpö höpö. Oikeasti kunnollinen mies haluaa olla oikeasti ystävä, ja kertoo kyllä, jos on muusta kiinnostunut. Näin me naiset ajattelemme.
En ole peluri vaan olemme oikeat ystävät. En pysty hyppäämään parisuhteeseen yhtäkkiä vaan olen halunnut tutustua naiseen ystävänä ja sitä myöten tunteet on tulleet mukaan. M34
Mitä sitten höpiset friendzoneista, kun olet itse halunnut tutustua naiseen ystävänä?
Jos haluat muuttaa kaverisuhdettanne romanttiseksi, sinun tulee tehdä aloite. Itse tein aikoinani aloitteen 15 vuotta tuntemalleni työkaverimiehelle, kun en jäänyt miettimään katkerana, että olisin ollut friendzonetettu. Siitä syntyi parisuhde.
En höpötä vaan puhun asiaa. Olen yrittänyt antaa hienovaraisia vihjeitä naiselle samalla keräten uskallusta kertoa tunteistani. Pelkään vaan torjumiseksi tulemista mutta en ole mikään inisijä tai roikkuja. Silloin kun vietämme aikaa yhdessä tai kaveriporukassa meillä on aina niin luontevaa olla yhdessä. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fried zonelle olet päässyt. Onneksi olkoon! Friend zone tarkoittaa miehelle mahdollisuutta tutustua naisen tyttökavereihin, koska olet läpäissyt onnistuneesti jo tietämättäsi monta tasoa. Et ole idiootti, etkä ole tylsä.
Sinulla on siis ollut tähtäimessä oletettavasti kuuma suosittu mimmi. Et ole hänen tasoaan, kun pitää frendinä vaan. Mutta kuumilla mimmeillä on yleensä vähän alempitasoisia frendejä, joihin sinun kannattaa nyt aikeesi suunnata.
Se on ainut oikea tapa päästä pois friend zonelta. Älä ole perässä loikkiva hauveli, vaan arvosi tunteva mies.Jos annat huomiota kohteen ystävättärelle, saattaa herätä kohteessakin tunteita, kiinnostusta, omistushalua. Otat tästä sitten kaikki irti. Onnea matkaan!
Toimii ehkä yhden sadasta naisesta, ei naiset mene toisten suhteiden alun väliin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina friends with benefits zonella. Se on win-win kaikille.
Ei kuulu elämääni tuollaiset, koska kunnioitan ja arvostan naisia ja etenkin tätä naista. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa. En ymmärrä miten tuollainen on edes mahdollista? Olen siis nainen, mutta ei minulla ole koskaan ollut tuollaisia "norkoojia" mieskavereina, jotka jotenkin palvelee mua ja odottaa minulta ihastumista heihin, jos siis tällä tarkoitetaan sitä firendzonea. Ihan itse olen aina joutunut kaikki asiat tekemään, tai maksamaan miehille jos tarvitsen jotain apua johonkin. Ois varmaan kivaa olla tuollainen nainen, jolla on joku nöyrä palvelijalauma koko ajan, vois teettää ilmaiseksi hommia niillä. Mulla ei jotenkin kyllä vaan arvomaailma oikein taivu sellaiseen. Minusta työ pitää aina palkita jotenkin. Okei, on mulla joskus ollut esimerkiksi muuttoapuna veljeni kavereita ja minä kyllä ihan palkitsin heidät ruhtinaallisesti siitä, tein loistavaa ruokaa ja tarjosin kaljaa niin paljon kuin upposi. Ehkä tästä syystä oon ikisinkku, oon liian reilu ja kiltti nainen. Pitäis ryhtyä tuhmemmaksi tytöksi. Niillä tuntuu olevan aina joku koiralauma perässä.
Etkö tajua että olet liian äijämäinen, varmasti löydät miehen jos laitat peliin feminiinisyyttä. Jos se ei ole sun juttusi niin ok. Kertomasi perusteella et ole tavannut hyvää miestä, joka kohtelee naistaan hyvin. Minä arvostan naisia, koska on kasvatettu niin. Olen kyllä todella ujo mies. M34
Mitä se feminiinisyys sitten on? Avuttomaksi heittäytymistä? Ulkoisesti olen kyllä femiinisen näköinen. Ja missä muka väitin etten ole koskaan kohdannut hyvää miestä, joka kohtelee naistaan hyvin? Sanoin vain ettei minusta ole kukaan mies kiinnostunut. Muita miehiä en ole koskaan kohdannutkaan kuin miehiä, jotka kohtelevat naisia hyvin. Ei vaan ole ollut yhteistä kipinää kenenkään kanssa ilmeisesti. Tai sitten oon vaan missannut ne. Ei minusta ole kukaan koskaan (tietääkseni) kiinnostunut. Tai sitten en vaan osaa lukea näitä asioita. Kyllä mulle pitää aika suoraan sanoa jos on kiinnostunut. En ole niin itsestäni liikoja luuleva, että jos joku mies on vain mua kohtaan kohtelias niin kuvittelen siinä olevan heti jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikä tyyppi. Oikeasti naiselle tekisi palveluksen, kun häipyisi kuvioista ja heti.
Me naiset oikeasti arvostamme ystävyyden aika korkealle. Ja ne miehet, jotka ystäviksi kelpaavat, ovat aviomiesmateriaalia. Aloittajaa tämä ei taida kiinnostaa, vaan on palkintoseksin perässä.
Moni nainen odottaa miehen tekevän aloitteen, ja ystävyys ei ole aloite, koska naiset pitävät ystävyyttä ihan oikeana ystävyytenä. Eikä naisilla ole friendzonea. Jos joku tyyppi ei kiinnosta, ei sen kanssa haluta olla ystäviäkään. Ystävyys on arvokkaampaa kuin seksi. Mutta mies, joka näitä ei tajua, saa ihan vapaasti harhoissaan hävitä jonnekin.
Höpöhöpö. En ole ollut yhdestäkään mieskaveristani millään tavalla kiinnostunut. Yhtä epäseksikkäitä kuin naisystävänikin. Ne on kyllä itseään kaikki tarjonneet minulle.
Mulle ei ole yksikään miespuolinen kaveri tarjonnut seksiä! Mitäköhän teen väärin 😂
C'mon nyt! Lopettakaa jo tuo sanojen suuhuni laitto, kun en ole missään sanonut olevani kiinnostunut naisesta pelkän seksin takia! Seksi ei ole käynyt mielessäkään mutta haluan juuri tämän naisen, koska olen ihastunut ja välitän hänestä aidosti. M34
Jos oikeasti pitäisit tuosta naisesta, et käyttäisi noita ülimiesten typeriä sanontoja kuten friend zonea, jota ei naisille ole olemassakaan, vaan oikeasti arvostaisit sen naisen seuraa. Et myöskään antaisi ymmärtää, että se, että autat naista, olisi signaali jostain, vaan auttaisit mukavaa tärkeää ihmistä mielelläsi. Niinhän me autamme omankin sukupuolen ystäviä.
Jos olet oikeasti kiinnostunut, kerro se naiselle. Naisilla ei ole friendzonea, eli nainen voi hyvinkin pitää sinusta, ja odottaa aloitettasi. Tai sitten ei. Kysymällä se selviää.
Kyllä minulla ainakin on friendzone sekä naisille että miehille, kun olen bi. Siis kategoria ihmisille, joista pidän ystävinä mutta en sen enempää. Yhdellä tutulla oli myös tuo hyväksikäyttözone jota miehet tarkoittavat friendzonella, hän ihan avoimesti kertoili kavereilleen miten hyödynsi jotain miestä joka oli häneen hirveän ihastunut.
Psykopaatit ovat asia erikseen. Normaali nainen ei pyri hyötymään ystävistään, ja lähinnä vaivaantuu, jos mies on kiinnostuneempi hänestä kuin nainen miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuntenut naisen pidempään? Jos olet, niin nainen varmaan pitää sinua ystävänään, koska käyttäydyt kuten hyvä ystävä. Naiset saavat luettelemiasi asioita toisiltaan hyvissä ystävyyssuhteissa ja vaikka kaveruus ei ole se mitä haet, tuokin on minusta arvokasta. Jos ette ole tunteneet pitkään, nainen saattaa pitää sinua kohteliaana, ystävällisenä ja mukavana tyyppinä mutta ei varmaan tajua, että haluat jotain muuta. Ei me naisetkaan tajuta aina, kun joku on kiinnostunut eikä kaikki naiset oleta, että jokainen miehen hyvä teko on osoitus ihastuksesta. Varsinkaan, kun et ole tehnyt mitään romanttista liikettä, joka antaisi olettaa että olet ihastunut. Jos haluat riskeerata tuon mitä sinulla nyt on, niin ota asia puheeksi ja sano suoraan, että olet ihastunut ja haluat jotain muuta. Parhaassa tapauksessa saat mitä haluat, pahimmassa tapauksessa nainen ottaa etäisyyttä, koska ei voi antaa mitä haluat.
Muutaman vuoden mutta tänä vuonna meistä on tullut vielä läheisempiä. M34
Nainen käyttää sinua hyväkseen. Katkaise välit välittömästi.
Olet naislle ystävä. Joten ole ystävä, etsi tyttöystävä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se feminiinisyys sitten on? Avuttomaksi heittäytymistä? Ulkoisesti olen kyllä femiinisen näköinen. Ja missä muka väitin etten ole koskaan kohdannut hyvää miestä, joka kohtelee naistaan hyvin? Sanoin vain ettei minusta ole kukaan mies kiinnostunut. Muita miehiä en ole koskaan kohdannutkaan kuin miehiä, jotka kohtelevat naisia hyvin. Ei vaan ole ollut yhteistä kipinää kenenkään kanssa ilmeisesti. Tai sitten oon vaan missannut ne. Ei minusta ole kukaan koskaan (tietääkseni) kiinnostunut. Tai sitten en vaan osaa lukea näitä asioita. Kyllä mulle pitää aika suoraan sanoa jos on kiinnostunut. En ole niin itsestäni liikoja luuleva, että jos joku mies on vain mua kohtaan kohtelias niin kuvittelen siinä olevan heti jotain muutakin.
Minulle feminiininen nainen on naisellinen, lempeä ja huomaavainen. Juuri samanlainen kuin tämä nainen, joka on ystäväni ja olen häneen todella ihastunut. Nainen pukeutuu feminiinisesti eikä hänessä ole mitään kovaa vaan pehmeyttä eikä se tarkoita ettei olisi omia mielipiteitä. Hän on aidosti välittävä ja herttainen. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottekos te oikeasti sitä mieltä, että ei tarvitse yhtään miehen sytyttää tapaamis hetkellä, että myöhemminkin voi jotain syvempää tapahtua?Olen ehdottomasti sitä mieltä että pitää sytyttää heti. Ainakin minä tiedän (tunnen koko kehossani) heti ensikohtaamisella sytyttääkö vai ei, eikä se asia muutu siitä ajan kanssa. Jos ei sytytä, peli on menetetty.
Jotenkin aloin epäillä, että osa teistä naisista (et sinä) on trolleja, jotka vaan yrittää huijata todellista kiinnostus viettiään kertomalla jotain höpö höpöä. Joskus monissa aikaisemmissakin ketjuissa ollaan sanottu, että asettukaa miehet vaan friend zonelle. Järkenikin sanoo, että pelkkä kaveruus ei takaa mitään parempaa suhdetta siihen kaveri suhteeseen.
Voin kuvitella tuota kaveri zonea naisilta, jos he ei vaan parempaa miestä löydä.
Kumpi sinua jää harmittamaan enemmän; se että kokeilit onneasi vai että et kokeillut onneasi? Mikäänhän ei takaa sitä, että ihastuksesi EI löydä heti huomenna jotakuta, joka ilmaisee tunteensa häntä kohtaan. Sitten hän ei enää ole vapailla markkinoilla.
Sinnikkyyttä ei palkita, pojat. Pelkkä sinnikäs piirittäminen mukavana heppuna ei riitä, koska me naiset emme ole ajatuksenlukijoita, ja kuten tuo eräs nainen tuolla hyvin sanoi, harvemmin me pidämme itseämme niin jalustalla, että miehen ystävällisyys = ihastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottekos te oikeasti sitä mieltä, että ei tarvitse yhtään miehen sytyttää tapaamis hetkellä, että myöhemminkin voi jotain syvempää tapahtua?Olen ehdottomasti sitä mieltä että pitää sytyttää heti. Ainakin minä tiedän (tunnen koko kehossani) heti ensikohtaamisella sytyttääkö vai ei, eikä se asia muutu siitä ajan kanssa. Jos ei sytytä, peli on menetetty.
Jotenkin aloin epäillä, että osa teistä naisista (et sinä) on trolleja, jotka vaan yrittää huijata todellista kiinnostus viettiään kertomalla jotain höpö höpöä. Joskus monissa aikaisemmissakin ketjuissa ollaan sanottu, että asettukaa miehet vaan friend zonelle. Järkenikin sanoo, että pelkkä kaveruus ei takaa mitään parempaa suhdetta siihen kaveri suhteeseen.
Voin kuvitella tuota kaveri zonea naisilta, jos he ei vaan parempaa miestä löydä.
Osaatko sitten selittää, miksi 95%:ssa naisten romanttisissa kirjoissa nainen loppujen lopuksi rakastuu siihen ystävämieheen, ja se jännä komistus oli vain harharetki? Ja miksi se juuri on naisista romanttista?
Minun elämäni suuret rakkaudet ovat olleet ystäviäni. Nuoruuden paras ystävä oli ihastukseni, josta jälkeenpäin kuulin, että hänkin oli ollut minusta kiinnostunut, mutta ei tehnyt koskaan aloitetta. Olisin antanut oikean käteni hänen vuokseen.
Seuraavan parhaan ystäväni kanssa minunkin sitten naimisiin, koska hän teki aloitteen.
Toki voit valita senkin, että et usko tässä naisia, vaan uskot netin katkeria yksinäisiä miehiä. Ehkä he tosiaan tietävät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sinua jää harmittamaan enemmän; se että kokeilit onneasi vai että et kokeillut onneasi? Mikäänhän ei takaa sitä, että ihastuksesi EI löydä heti huomenna jotakuta, joka ilmaisee tunteensa häntä kohtaan. Sitten hän ei enää ole vapailla markkinoilla.
Sinnikkyyttä ei palkita, pojat. Pelkkä sinnikäs piirittäminen mukavana heppuna ei riitä, koska me naiset emme ole ajatuksenlukijoita, ja kuten tuo eräs nainen tuolla hyvin sanoi, harvemmin me pidämme itseämme niin jalustalla, että miehen ystävällisyys = ihastus.
Näin juuri. Naiset eivät todellakaan ajattele, että jos joku on heille ystävällinen, hän olisi heistä kiinnostunut. Olisi lähinnä noloa niin ajatella. Joten aloite naiselle pitää tehdä suoraan, jos haluaa aloitteen tehdä.
Olen ehdottomasti sitä mieltä että pitää sytyttää heti. Ainakin minä tiedän (tunnen koko kehossani) heti ensikohtaamisella sytyttääkö vai ei, eikä se asia muutu siitä ajan kanssa. Jos ei sytytä, peli on menetetty.