Mitä tehdä kun nainen pitää minua friend zonessa?
En ole suoraan sanonut olevani todella kiinnostunut ja ihastunut mutta luulisi nyt naisen huomaavan selvät teot. Olen ollut tukena, auttamassa muutossa, muistanut merkkipäivinä ja tarjoillut lounaita, mutta mitään muuta kuin friend zonea en ole kiitoksen lisäksi saanut naiselta. Nainen on myös sinkku, mutta miten pääsen pois friend zonesta? M34
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hakeutua friend zoneen. Sinne kun päätyy niin tuskinpa mitään tulee tapahtumaankaan. Ensi hetket ne kertoo, että onko kipinää välillä, mutta taitaa olla muutamia poikkeuksia naisissakin.
Väittäisin, että enemmistö naisista haluaa olla ensin ystäviä. Tätä tukee se, että naisten romanttisessa viihteessä parisuhde alkaa lähes poikkeuksetta ystävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Fried zonelle olet päässyt. Onneksi olkoon! Friend zone tarkoittaa miehelle mahdollisuutta tutustua naisen tyttökavereihin, koska olet läpäissyt onnistuneesti jo tietämättäsi monta tasoa. Et ole idiootti, etkä ole tylsä.
Sinulla on siis ollut tähtäimessä oletettavasti kuuma suosittu mimmi. Et ole hänen tasoaan, kun pitää frendinä vaan. Mutta kuumilla mimmeillä on yleensä vähän alempitasoisia frendejä, joihin sinun kannattaa nyt aikeesi suunnata.
Se on ainut oikea tapa päästä pois friend zonelta. Älä ole perässä loikkiva hauveli, vaan arvosi tunteva mies.
Tämä on hyvä neuvo.
Pelimies kyselee aina kaverinaiselta, millaisia sinkkukavereita hänellä on, ja miten heihin voisi tutustua. Kyselee heistä ja onkii tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään friendzonea ei ole olemassa. Nainen luulee sinua ystäväkseen ja sinä teet asioita ja odotat siitä maksuksi suhdetta häneen.
Tottakai se on olemassa, höppänä. Moni mies tälläkin hetkellä on epätoivoisesti friendzonella. Ja apn menettely on kilti ja kunnollisen hyvätapaisen miehen tapa osoittaa naiselle kiinnostustaan ja nainen kyllä tietää sen.
Höpö höpö. Oikeasti kunnollinen mies haluaa olla oikeasti ystävä, ja kertoo kyllä, jos on muusta kiinnostunut. Näin me naiset ajattelemme.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta huomion antaminen, niin saat hänet ensin ihmettelemään ja sitten jopa kerjäämään sitä, mutta älä luovuta liian helpolla. Jos ei toimi, niin sitten parempi unohtaa koko tapaus.
Minä en taas yhtään tajua ihmisiä, jotka alkaa pelata jotain ihme pelejä. En osaa lukea ihmisiä rivien välistä, joten minulle pitää sanoa suoraan, jos on jotain aikeita minun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Fried zonelle olet päässyt. Onneksi olkoon! Friend zone tarkoittaa miehelle mahdollisuutta tutustua naisen tyttökavereihin, koska olet läpäissyt onnistuneesti jo tietämättäsi monta tasoa. Et ole idiootti, etkä ole tylsä.
Sinulla on siis ollut tähtäimessä oletettavasti kuuma suosittu mimmi. Et ole hänen tasoaan, kun pitää frendinä vaan. Mutta kuumilla mimmeillä on yleensä vähän alempitasoisia frendejä, joihin sinun kannattaa nyt aikeesi suunnata.
Se on ainut oikea tapa päästä pois friend zonelta. Älä ole perässä loikkiva hauveli, vaan arvosi tunteva mies.
En ole kiinnostunut naisen tyttökavereista vaan naisesta itsestään. Ei kiinnosta kuumat mimmit vaan tämä nainen kun on kiltti ja lempeä. M34
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten haluat lisäksi? Minä olen joskus ollut samantapaisessa "friend zonessa" sillä erotuksella että se on ollut tuo nainen joka on tarjoillut lounaita ja lisäksi hän on satunnaisesti halunnut seksiä kanssani. Ei se mihinkään eteenpäin kuitenkaan koskaan johtanut. Eikä meistä ehkä kumpikaan sen enempää halunnutkaan.
Miten ihmeessä tuollainen voisi edes toimia? Kaverit on aina erikseen. On jotenkin todella creepyä, että joku kaveeraa vain saadakseen seksiä. Ihan eri asia on olla normaalisti kaverit ja siitä sitten alkaa pikkuhiljaa kehittyä jotain tunteita enemmänkin. No sillähän tavalla parisuhteet ennen muinoin tapahtuikin kun mitään nettiä ei ollut vielä olemassakaan. Jotenkin tää nettiaika on tehnyt ihmisistä ihan sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikä tyyppi. Oikeasti naiselle tekisi palveluksen, kun häipyisi kuvioista ja heti.
Me naiset oikeasti arvostamme ystävyyden aika korkealle. Ja ne miehet, jotka ystäviksi kelpaavat, ovat aviomiesmateriaalia. Aloittajaa tämä ei taida kiinnostaa, vaan on palkintoseksin perässä.
Moni nainen odottaa miehen tekevän aloitteen, ja ystävyys ei ole aloite, koska naiset pitävät ystävyyttä ihan oikeana ystävyytenä. Eikä naisilla ole friendzonea. Jos joku tyyppi ei kiinnosta, ei sen kanssa haluta olla ystäviäkään. Ystävyys on arvokkaampaa kuin seksi. Mutta mies, joka näitä ei tajua, saa ihan vapaasti harhoissaan hävitä jonnekin.
Höpöhöpö. En ole ollut yhdestäkään mieskaveristani millään tavalla kiinnostunut. Yhtä epäseksikkäitä kuin naisystävänikin. Ne on kyllä itseään kaikki tarjonneet minulle.
Mulle ei ole yksikään miespuolinen kaveri tarjonnut seksiä! Mitäköhän teen väärin 😂
Ei ole edellisellekkään kirjoittajalle joka kuvittelee olevansa mieskavereiden yläpuolella ja ansaitsevansa seksikkään miehen. Naiset ovat muuten naisen mielestä paljon seksikkäämpiä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hakeutua friend zoneen. Sinne kun päätyy niin tuskinpa mitään tulee tapahtumaankaan. Ensi hetket ne kertoo, että onko kipinää välillä, mutta taitaa olla muutamia poikkeuksia naisissakin.
Väittäisin, että enemmistö naisista haluaa olla ensin ystäviä. Tätä tukee se, että naisten romanttisessa viihteessä parisuhde alkaa lähes poikkeuksetta ystävyydestä.
Ei halua, koska se tarkoittaa automaattisesti sitten sitä, että kyseinen mies tapailee jotain toista seksin merkeissä. Jos nainen on miehestä kiinnostunut, hän ei tuollaista kovin mielellään kaverina sivusta katsele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua, koska se tarkoittaa automaattisesti sitten sitä, että kyseinen mies tapailee jotain toista seksin merkeissä. Jos nainen on miehestä kiinnostunut, hän ei tuollaista kovin mielellään kaverina sivusta katsele.
Ei tietenkään tarkoita, tyhmäkö olet? Vain top10% mies voi tapailla naisia seksin merkeissä, tavallisen miehen kanssa sitä huolta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikä tyyppi. Oikeasti naiselle tekisi palveluksen, kun häipyisi kuvioista ja heti.
Me naiset oikeasti arvostamme ystävyyden aika korkealle. Ja ne miehet, jotka ystäviksi kelpaavat, ovat aviomiesmateriaalia. Aloittajaa tämä ei taida kiinnostaa, vaan on palkintoseksin perässä.
Moni nainen odottaa miehen tekevän aloitteen, ja ystävyys ei ole aloite, koska naiset pitävät ystävyyttä ihan oikeana ystävyytenä. Eikä naisilla ole friendzonea. Jos joku tyyppi ei kiinnosta, ei sen kanssa haluta olla ystäviäkään. Ystävyys on arvokkaampaa kuin seksi. Mutta mies, joka näitä ei tajua, saa ihan vapaasti harhoissaan hävitä jonnekin.
Höpöhöpö. En ole ollut yhdestäkään mieskaveristani millään tavalla kiinnostunut. Yhtä epäseksikkäitä kuin naisystävänikin. Ne on kyllä itseään kaikki tarjonneet minulle.
Mulle ei ole yksikään miespuolinen kaveri tarjonnut seksiä! Mitäköhän teen väärin 😂
C'mon nyt! Lopettakaa jo tuo sanojen suuhuni laitto, kun en ole missään sanonut olevani kiinnostunut naisesta pelkän seksin takia! Seksi ei ole käynyt mielessäkään mutta haluan juuri tämän naisen, koska olen ihastunut ja välitän hänestä aidosti. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarkoita, tyhmäkö olet? Vain top10% mies voi tapailla naisia seksin merkeissä, tavallisen miehen kanssa sitä huolta ei ole.
Okei, ehkä olin väärä ihminen kommentoimaan, koska ei kiinnostu niistä tavallisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ainut oikea tapa päästä pois friend zonelta. Älä ole perässä loikkiva hauveli, vaan arvosi tunteva mies.En ole kiinnostunut naisen tyttökavereista vaan naisesta itsestään. Ei kiinnosta kuumat mimmit vaan tämä nainen kun on kiltti ja lempeä. M34
Treffipyyntöä peliin vaan ja niin että tulee selväksi, että kyse on treffeistä eikä kaverihengailusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos annat huomiota kohteen ystävättärelle, saattaa herätä kohteessakin tunteita, kiinnostusta, omistushalua. Otat tästä sitten kaikki irti. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään friendzonea ei ole olemassa. Nainen luulee sinua ystäväkseen ja sinä teet asioita ja odotat siitä maksuksi suhdetta häneen.
Tottakai se on olemassa, höppänä. Moni mies tälläkin hetkellä on epätoivoisesti friendzonella. Ja apn menettely on kilti ja kunnollisen hyvätapaisen miehen tapa osoittaa naiselle kiinnostustaan ja nainen kyllä tietää sen.
No ei todellakaan tiedä. Varsinkin jos nainen on vähänkin viehättävä, hän on tottunut miesten olevan häntä kohtaan kiva ja auttelevainen, koska ei läheskään kaikki naiset sellaista kohtelua saa. Joten valitettavasti miehen harteille jää tässä kohtaa sanoa suoraan jos on jotain muutakin kiinnostusta.
Sanot tosiaan naiselle, että nyt suudellaan, tai vaan suutelee.
Friend zone päättyy siihen tavalla tai toisella.
Ai että nainen oikein pitää sinua friend zonessa? Telepaattisesti pitäisi sinua lukea ja ymmärtää?
Oon friendzonettanut pari äijää, jotka yrittivät PAKEISTA HUOLIMATTA tehdä "romanttisen siirron". Ihan saatanan ärsyttävää.
Toiselle sanoin, että voidaan hengailla, mutta vain kaverimielessä. Hän vastasi: "itse kiinnostun vasta tutustumisen myötä, katsellaan!" Siis mitä helvettiä... Mun fiilikset ohitettiin ihan täysin. Jotkut oikeasti kuvittelee, että "ei kiinnosta" muuttuukin "kylläpäs kiinnostaa" heti kun poju napsauttaa sormiaan.
Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta, hyväksy se ja jätä hänet rauhaan.
No oisko mitään, jos sanoisit, että haluaisit jutella. Ja että sulla on tunteita häntä kohtaan.
Jos hän ei lämpiä, niin voithan kysyä, että miten tästä eteenpäin, niin ei jää miksikään möröksi tuo asia.